پایان نامه الگویی مفهومی پیش بینی ادراک مشتریان در انتخاب محصولات |
2-2-2 عوامل مؤثر بر ادراک…………………………………………………………………………………………………………16
2-2-3 ادراک درونزاد یا آموخته شده……………………………………………………………………………………………17
2-2-4 ثبات ادراکی…………………………………………………………………………………………………………………….17
2-2-5 خطای ادراکی…………………………………………………………………………………………………………………..18
2-2-6 ادراک اجتماعی………………………………………………………………………………………………………………..19
2-2-7 عوامل موثر بر ادراک…………………………………………………………………………………………………………20
2-2-8 تفاوت احساس و ادراک……………………………………………………………………………………………………20
2-2-9 نظریه ی اسناد………………………………………………………………………………………………………………….21
2-2-10 کامیابی فراخود………………………………………………………………………………………………………………21
2-2-11 تعریف اعتماد………………………………………………………………………………………………………………..22
2-2-12 ابعاد اعتماد…………………………………………………………………………………………………………………….23
2-2-12-1 خیراندیشی………………………………………………………………………………………………………………..23
2-2-12-2 صلاحیت…………………………………………………………………………………………………………………..23
2-2-12-3 صداقت…………………………………………………………………………………………………………………….23
2-2-12-4 قابلیت پیشبینی…………………………………………………………………………………………………………23
2-2-13 سطوح اعتماد…………………………………………………………………………………………………………………24
2-2-13-1 اعتماد براساس اجبار………………………………………………………………………………………………….24
2-2-13-2 اعتماد حسابگرانه……………………………………………………………………………………………………..24
2-2-13-3 اعتماد دانشمحور……………………………………………………………………………………………………….25
2-2-13-4 اعتماد رابطهمحور……………………………………………………………………………………………………….25
2-2-13-5 اعتماد بر اساس هویت مشترک…………………………………………………………………………………….25
2-2-14 مفهوم تعهد……………………………………………………………………………………………………………………26
2-2-15 انواع تعهد……………………………………………………………………………………………………………………..26
2-2-16 ادراک مصرفکننده از کیفیت……………………………………………………………………………………………29
2-2-17 ارزش ادراک شده…………………………………………………………………………………………………………..31
2-2-17-1 تعریفهای ارزش درکشده…………………………………………………………………………………………34
2-2-18 ارزش مشتری………………………………………………………………………………………………………………..34
2-2-19 مدل ارزش مشتری…………………………………………………………………………………………………………36
2-2-20 ابعاد ارزش…………………………………………………………………………………………………………………….39
2-2-20-1 ارزش کارکردی………………………………………………………………………………………………………….40
2-2-20-2 ارزش اجتماعی………………………………………………………………………………………………………….40
2-2-20-3 ارزش احساسی………………………………………………………………………………………………………….41
2-2-20-5 ارزش شناختی……………………………………………………………………………………………………………41
2-2-20-6 ارزش وضعیتی………………………………………………………………………………………………………….41
2-2-21 جمع بندی مبانی نظری……………………………………………………………………………………………………42
2-3 پیشینه پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………..43
2-3-1 پیشینهی پژوهشهای انجام شده در داخل کشور…………………………………………………………………..43
2-3-2 پیشینهی پژوهشهای انجام شده در خارج از کشور………………………………………………………………44
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
3-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………….50
3-2 روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………..50
3-3 مدل مفهومی پژوهش……………………………………………………………………………………………………………51
3-3-1 متغیرهای پژوهش…………………………………………………………………………………………………………….52
3-4 قلمرو پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………..53
3-4-1 قلمرو موضوعی……………………………………………………………………………………………………………….53
3-4-2 قلمرو زمانی…………………………………………………………………………………………………………………….53
3-4-3 قلمرو مکانی……………………………………………………………………………………………………………………53
3-5 جامعه آماری………………………………………………………………………………………………………………………..53
3-6 روش نمونهگیری و حجم نمونه……………………………………………………………………………………………..53
3-7 روش گردآوری دادهها…………………………………………………………………………………………………………..54
3-7-1 مطالعات کتابخانهای………………………………………………………………………………………………………….54
3-7-2 تحقیقات میدانی……………………………………………………………………………………………………………….54
3-7-3 پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………………………54
3-7-3 نحوهی امتیازبندی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………55
3-7-4 روایی و پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………..56
3-7-4-1 روایی………………………………………………………………………………………………………………………….56
این مطلب را هم بخوانید :
3-7-4-2 پایایی………………………………………………………………………………………………………………………….56
3-8 روشها و ابزار تجزیه و تحلیل دادهها……………………………………………………………………………………..58
3-8-1 آمار توصیفی……………………………………………………………………………………………………………………59
3-8-2 آمار استنباطی…………………………………………………………………………………………………………………..60
3-8-2-1 آزمونهای برازندگی مدل کلی……………………………………………………………………………………….60
3-8-2-1-1 شاخص های مطلق…………………………………………………………………………………………………..60
3-8-2-1-2 شاخص های نسبی…………………………………………………………………………………………………..62
3-8-2-1-3 شاخص های تعدیل یافته………………………………………………………………………………………… 64
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………….67
4-2 آمار توصیفی………………………………………………………………………………………………………………………..67
4-2-1 توصیف ویژگیهای جمعیت شناختی………………………………………………………………………………….67
4-2-1-1 جنسیت………………………………………………………………………………………………………………………67
4-2-1-2 سن…………………………………………………………………………………………………………………………….68
4-2-1-3 تحصیلات……………………………………………………………………………………………………………………69
4-2-1-4 نوع شغل…………………………………………………………………………………………………………………….70
4-2-2 آمار توصیفی متغیرهای پژوهش………………………………………………………………………………………….71
4-3 بررسی نرمال بودن دادهها………………………………………………………………………………………………………74
4-4 محاسبه همبستگی بین متغیرهای پژوهش…………………………………………………………………………………74
4-3-3 مدل یابی معادلات ساختاری و آزمون فرضیههای پژوهش……………………………………………………..77
4-3-1 تحلیل عاملی تائیدی…………………………………………………………………………………………………………80
4-3-1-1 تحلیل عاملی تأییدی کیفیت اطلاعات……………………………………………………………………………..80
4-3-1-2 تحلیل عاملی تأییدی اعتماد……………………………………………………………………………………………81
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 04:15:00 ب.ظ ]
|