2-2-2 عوامل مؤثر بر ادراک…………………………………………………………………………………………………………16

2-2-3 ادراک درون‌زاد یا آموخته شده……………………………………………………………………………………………17

2-2-4 ثبات ادراکی…………………………………………………………………………………………………………………….17

2-2-5 خطای ادراکی…………………………………………………………………………………………………………………..18

2-2-6 ادراک اجتماعی………………………………………………………………………………………………………………..19

2-2-7 عوامل موثر بر ادراک…………………………………………………………………………………………………………20

2-2-8 تفاوت احساس و ادراک……………………………………………………………………………………………………20

2-2-9 نظریه ی اسناد………………………………………………………………………………………………………………….21

2-2-10 کامیابی فراخود………………………………………………………………………………………………………………21

2-2-11 تعریف اعتماد………………………………………………………………………………………………………………..22

2-2-12 ابعاد اعتماد…………………………………………………………………………………………………………………….23

2-2-12-1 خیراندیشی………………………………………………………………………………………………………………..23

2-2-12-2 صلاحیت…………………………………………………………………………………………………………………..23

2-2-12-3 صداقت…………………………………………………………………………………………………………………….23

2-2-12-4 قابلیت پیش­بینی…………………………………………………………………………………………………………23

2-2-13 سطوح اعتماد…………………………………………………………………………………………………………………24

2-2-13-1 اعتماد براساس اجبار………………………………………………………………………………………………….24

2-2-13-2 اعتماد حساب­گرانه……………………………………………………………………………………………………..24

2-2-13-3 اعتماد دانش­محور……………………………………………………………………………………………………….25

2-2-13-4 اعتماد رابطه­محور……………………………………………………………………………………………………….25

2-2-13-5 اعتماد بر اساس هویت مشترک…………………………………………………………………………………….25

2-2-14 مفهوم تعهد……………………………………………………………………………………………………………………26

2-2-15 انواع تعهد……………………………………………………………………………………………………………………..26

2-2-16 ادراک مصرف­کننده از کیفیت……………………………………………………………………………………………29

2-2-17 ارزش ادراک ­شده…………………………………………………………………………………………………………..31

2-2-17-1 تعریف­های ارزش درک­شده…………………………………………………………………………………………34

2-2-18 ارزش مشتری………………………………………………………………………………………………………………..34

2-2-19 مدل ارزش مشتری…………………………………………………………………………………………………………36

2-2-20 ابعاد ارزش…………………………………………………………………………………………………………………….39

2-2-20-1 ارزش کارکردی………………………………………………………………………………………………………….40

2-2-20-2 ارزش اجتماعی………………………………………………………………………………………………………….40

2-2-20-3 ارزش احساسی………………………………………………………………………………………………………….41

2-2-20-5 ارزش شناختی……………………………………………………………………………………………………………41

2-2-20-6  ارزش وضعیتی………………………………………………………………………………………………………….41

2-2-21 جمع بندی مبانی نظری……………………………………………………………………………………………………42

2-3 پیشینه پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………..43

2-3-1 پیشینه­ی پژوهش­های انجام شده در داخل کشور…………………………………………………………………..43

2-3-2 پیشینه­ی پژوهش­های انجام شده در خارج از کشور………………………………………………………………44

 

 

 

 

فصل سوم: روش شناسی پژوهش

3-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………….50

3-2 روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………..50

3-3 مدل مفهومی پژوهش……………………………………………………………………………………………………………51

3-3-1 متغیر­های پژوهش…………………………………………………………………………………………………………….52

3-4 قلمرو پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………..53

3-4-1 قلمرو موضوعی……………………………………………………………………………………………………………….53

3-4-2 قلمرو زمانی…………………………………………………………………………………………………………………….53

3-4-3 قلمرو مکانی……………………………………………………………………………………………………………………53

3-5 جامعه آماری………………………………………………………………………………………………………………………..53

3-6 روش نمونه­گیری و حجم نمونه……………………………………………………………………………………………..53

3-7 روش گرد­آوری داده­ها…………………………………………………………………………………………………………..54

3-7-1 مطالعات کتابخانه­ای………………………………………………………………………………………………………….54

3-7-2 تحقیقات میدانی……………………………………………………………………………………………………………….54

3-7-3 پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………………………54

3-7-3 نحوه­ی امتیازبندی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………55

3-7-4 روایی و پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………..56

3-7-4-1 روایی………………………………………………………………………………………………………………………….56

این مطلب را هم بخوانید :

 

3-7-4-2 پایایی………………………………………………………………………………………………………………………….56

3-8 روش­ها و ابزار­ تجزیه و تحلیل داده­ها……………………………………………………………………………………..58

3-8-1 آمار توصیفی……………………………………………………………………………………………………………………59

3-8-2 آمار استنباطی…………………………………………………………………………………………………………………..60

3-8-2-1 آزمون­های برازندگی مدل کلی……………………………………………………………………………………….60

3-8-2-1-1 شاخص های مطلق…………………………………………………………………………………………………..60

3-8-2-1-2 شاخص های نسبی…………………………………………………………………………………………………..62

3-8-2-1-3 شاخص های تعدیل یافته………………………………………………………………………………………… 64

 

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

4-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………….67

4-2 آمار توصیفی………………………………………………………………………………………………………………………..67

4-2-1 توصیف ویژگی­های جمعیت شناختی………………………………………………………………………………….67

4-2-1-1 جنسیت………………………………………………………………………………………………………………………67

4-2-1-2 سن…………………………………………………………………………………………………………………………….68

4-2-1-3 تحصیلات……………………………………………………………………………………………………………………69

4-2-1-4 نوع شغل…………………………………………………………………………………………………………………….70

4-2-2 آمار توصیفی متغیرهای پژوهش………………………………………………………………………………………….71

4-3 بررسی نرمال بودن داده­ها………………………………………………………………………………………………………74

4-4 محاسبه همبستگی بین متغیرهای پژوهش…………………………………………………………………………………74

4-3-3 مدل یابی معادلات ساختاری و آزمون فرضیه­های پژوهش……………………………………………………..77

4-3-1 تحلیل عاملی تائیدی…………………………………………………………………………………………………………80

4-3-1-1 تحلیل عاملی تأییدی کیفیت اطلاعات……………………………………………………………………………..80

4-3-1-2 تحلیل عاملی تأییدی اعتماد……………………………………………………………………………………………81

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...