پایان نامه تأثیر سیاستهای مشتری محوری بر عملکرد شرکت بیمه |
2-13 نظریه رابرت لوتربورن………………………………………………………………………………………………………29
2-13-1 ارزشهای مشتری پسند………………………………………………………………………………………………….29
2-13-2 هزینه های مشتری……………………………………………………………………………………………………….30
2-13-3سهولت در خرید……………………………………………………………………………………………………………31
2-13-4 روابط مشتری……………………………………………………………………………………………………………….31
2-14مفهوم قیمت…………………………………………………………………………………………………… ….32
2-15 استراتژی قیمتگذ اری برای خدمات……………………………………………………………………… 32
2-16 اهمیت ارتباطات بازاریابی و فرایند آن…………………………………………………………………….. 33
2-17 نقش تبلیغات……………………………………………………………………………………………………. 34
2-18 مفهوم بازاریابی داخلی………………………………………………………………………………………… 34
2-19 مراحل توسعه و تکامل مفهوم بازاریابی داخلی…………………………………………………………… 35
2-20 توسعه مفهوم بازاریابی داخلی اجرای استراتژی و مدیریت تغییر ……………………………………. 35
2-21 عناصر اصلی بازاریابی داخلی……………………………………………………………………………….. 36
2-22 یک مدل از بازاریابی داخلی…………………………………………………………………………………. 36
2-23 استنباطات مدیریتی از بازاریابی داخلی…………………………………………………………………….. 38
2-24 برنامه ریزی………………………………………………………………………………………………………. 39
فهرست مطالب
عنوان صفحه
2-24-1اهمیت و ضرورت برنامه ریزی…………………………………………………………………………… 40
2-24-2 هدف از برنامه ریزی……………………………………………………………………………………….. 40
2-24-3 انواع برنامه ریزی……………………………………………………………………………………………. 41
2-24-4 محاسن برنامه ریزی………………………………………………………………………………………… 45
2-24-5 محدودیتهای برنامه ریزی…………………………………………………………………………………. 45
2-24-6 دامهای برنامه ریزی…………………………………………………………………………………………. 45
2-24-7 تعریف برنامه………………………………………………………………………………………………… 46
2-24-8 دوره برنامه ریزی ………………………………………………………………………………………….. 50
2-25آموزش ……………………………………………………………………………………………………………. 50
2-25-1مزایای آموزش کارکنان…………………………………………………………………………………….. 50
2-25-2آموزش و پرورش کارکنان…………………………………………………………………………………. 51
2-25-3 اصول اجرای برنامههای آموزشی………………………………………………………………………… 52
2-25-4 اصول یادگیری بهتر و مؤثرتر…………………………………………………………………………….. 52
2-26 انگیزش و رضایت کارکنان ………………………………………………………………………………….. 52
2-27 ارزیابی عملکرد…………………………………………………………………………………………………. 53
2-27-1 ویژگیهای سیستم ارزیای کارآمد…………………………………………………………………………. 54
2-28 اهمیت ارتباطات………………………………………………………………………………………………… 54
2-29 CRM……………………………………………………………………………………………………………. 55
2-29-1 فرآیند شکلگیری CRM………………………………………………………………………………… 55
2-29-2 مزایای CRM………………………………………………………………………………………………. 56
2-29-3 چارچوب فرآیند CRM………………………………………………………………………………….. 56
2-29-4 ویژگیها و اهداف CRM……………………………………………………………………………….. 57
2-29-5تعاریف و مفاهیم CRM …………………………………………………………………………………. 58
2-29-6 گروههای راتباطی…………………………………………………………………………………………… 60
2-29-7 برنامههای CRM…………………………………………………………………………………………… 61
2-29-7-1 برنامههای بازاریابی پیوسته…………………………………………………………………………….. 61
فهرست مطالب
عنوان صفحه
2-29-7-2 برنامههای بازاریابی تک به تک ……………………………………………………………………… 61
2-29-7-3 تشخیص نقاط قوت و ضعف سازمان ……………………………………………………………… 61
2-29-8 اندازهگیری، کنترل و پیگیری …………………………………………………………………………….. 62
2-30 سیستم اطلاعات بازاریابی…………………………………………………………………………………….. 62
2-30-1 ارزیابی نیازهای اطلاعاتی…………………………………………………………………………………. 63
2-30-2 ارائه اطلاعات………………………………………………………………………………………………… 64
2-30-3 اسناد و مدارک درون سازمان……………………………………………………………………………. 64
2-30-4 بازاریابی بر مبنای گردآوری اطلاعات محرمانه……………………………………………………… 65
2-30-5 تحقیقات بازاریابی …………………………………………………………………………………………. 66
2-30-6 تجزیه و تحلیل اطلاعات …………………………………………………………………………………. 67
2-30-7 توزیع اطلاعات …………………………………………………………………………………………….. 67
2-30-8 جمعآوری اطلاعات دست دوم ………………………………………………………………………… 68
2-30-9 منابع اطلاعاتی اینترنت و پایگاه اطلاعاتی آنلاین ………………………………………………….. 69
2-30-10 برنامهریزی برای جمعآوری دادههای دست اول ………………………………………………….. 70
2-31 روشهای تحقیق ……………………………………………………………………………………………….. 71
2-31-1 تحقیق مشاهداتی ………………………………………………………………………………………….. 71
2-31-2 زمینهیابی یا تحقیق پیمایشی …………………………………………………………………………….. 71
2-31-3 روش ایجاد تماس………………………………………………………………………………………….. 72
2-32 نمونهگیری……………………………………………………………………………………………………….. 74
2-33 سوابق پژوهشهای انجام شده…………………………………………………………………………………. 74
2-34 خلاصه……………………………………………………………………………………………………………………………77
فصل سوم:روش تحقیق
3-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………… 79
3-2-روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………… 79
3-3-جامعه و نمونه آماری ………………………………………………………………………………………….. 80
3-3-1-جامعه آماری………………………………………………………………………………………………….. 80
فهرست مطالب
عنوان صفحه
3-3-2-حجم نمونه …………………………………………………………………………………………………… 80
3-4- روش و ابزار گرد آوری اطلاعات …………………………………………………………………………. 81
3-4-2- روایی و پایایی پرسشنامه ………………………………………………………………………………… 83
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 03:47:00 ب.ظ ]
|