2-13 نظریه رابرت لوتربورن………………………………………………………………………………………………………29

2-13-1 ارزشهای مشتری پسند………………………………………………………………………………………………….29

2-13-2 هزینه های مشتری……………………………………………………………………………………………………….30

2-13-3سهولت در خرید……………………………………………………………………………………………………………31

2-13-4 روابط مشتری……………………………………………………………………………………………………………….31

2-14مفهوم قیمت…………………………………………………………………………………………………… ….32

2-15 استراتژی قیمت‌گذ اری برای خدمات……………………………………………………………………… 32

2-16 اهمیت ارتباطات بازاریابی و فرایند آن…………………………………………………………………….. 33

2-17 نقش تبلیغات……………………………………………………………………………………………………. 34

2-18 مفهوم بازاریابی داخلی………………………………………………………………………………………… 34

2-19 مراحل توسعه و تکامل مفهوم بازاریابی داخلی…………………………………………………………… 35

2-20 توسعه مفهوم بازاریابی داخلی اجرای استراتژی و مدیریت تغییر ……………………………………. 35

2-21 عناصر اصلی بازاریابی داخلی……………………………………………………………………………….. 36

2-22 یک مدل از بازاریابی داخلی…………………………………………………………………………………. 36

2-23 استنباطات مدیریتی از بازاریابی داخلی…………………………………………………………………….. 38

2-24 برنامه ریزی………………………………………………………………………………………………………. 39

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                            صفحه

2-24-1اهمیت و ضرورت برنامه ریزی…………………………………………………………………………… 40

2-24-2 هدف از برنامه ریزی……………………………………………………………………………………….. 40

2-24-3 انواع برنامه ریزی……………………………………………………………………………………………. 41

2-24-4 محاسن برنامه ریزی………………………………………………………………………………………… 45

2-24-5 محدودیتهای برنامه ریزی…………………………………………………………………………………. 45

2-24-6 دامهای برنامه ریزی…………………………………………………………………………………………. 45

2-24-7 تعریف برنامه………………………………………………………………………………………………… 46

2-24-8 دوره برنامه ریزی ………………………………………………………………………………………….. 50

2-25آموزش ……………………………………………………………………………………………………………. 50
2-25-1مزایای آموزش کارکنان…………………………………………………………………………………….. 50

2-25-2آموزش و پرورش کارکنان…………………………………………………………………………………. 51

2-25-3 اصول اجرای برنامه‌های آموزشی………………………………………………………………………… 52

2-25-4 اصول یادگیری بهتر و مؤثر‌تر…………………………………………………………………………….. 52

2-26 انگیزش و رضایت کارکنان ………………………………………………………………………………….. 52

2-27 ارزیابی عملکرد…………………………………………………………………………………………………. 53

2-27-1 ویژگیهای سیستم ارزیای کارآمد…………………………………………………………………………. 54

2-28 اهمیت ارتباطات………………………………………………………………………………………………… 54

2-29 CRM……………………………………………………………………………………………………………. 55

2-29-1 فرآیند شکل‌گیری CRM………………………………………………………………………………… 55

2-29-2 مزایای CRM………………………………………………………………………………………………. 56

2-29-3 چارچوب فرآیند CRM………………………………………………………………………………….. 56

2-29-4 ویژگی‌ها و اهداف CRM……………………………………………………………………………….. 57

2-29-5تعاریف و مفاهیم CRM …………………………………………………………………………………. 58

2-29-6 گروههای راتباطی…………………………………………………………………………………………… 60

2-29-7 برنامه‌های CRM…………………………………………………………………………………………… 61

2-29-7-1 برنامه‌های بازاریابی پیوسته…………………………………………………………………………….. 61

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                           صفحه

پایان نامه ها

 

2-29-7-2 برنامه‌های بازاریابی تک‌ به تک ……………………………………………………………………… 61

2-29-7-3 تشخیص نقاط قوت و ضعف سازمان ……………………………………………………………… 61

2-29-8 اندازه‌گیری، کنترل و پیگیری …………………………………………………………………………….. 62

2-30 سیستم اطلاعات بازاریابی…………………………………………………………………………………….. 62

2-30-1 ارزیابی نیازهای اطلاعاتی…………………………………………………………………………………. 63

2-30-2 ارائه اطلاعات………………………………………………………………………………………………… 64

2-30-3  اسناد و مدارک درون سازمان……………………………………………………………………………. 64

2-30-4  بازاریابی بر مبنای گردآوری اطلاعات محرمانه……………………………………………………… 65

2-30-5 تحقیقات بازاریابی …………………………………………………………………………………………. 66

2-30-6 تجزیه و تحلیل اطلاعات …………………………………………………………………………………. 67

2-30-7 توزیع اطلاعات …………………………………………………………………………………………….. 67

2-30-8 جمع‌آوری اطلاعات دست دوم ………………………………………………………………………… 68

2-30-9 منابع اطلاعاتی اینترنت و پایگاه اطلاعاتی آن‌لاین ………………………………………………….. 69

2-30-10 برنامه‌ریزی برای جمع‌آوری داده‌های دست اول ………………………………………………….. 70

 

 

2-31 روشهای تحقیق ……………………………………………………………………………………………….. 71

2-31-1 تحقیق مشاهداتی  ………………………………………………………………………………………….. 71

2-31-2 زمینه‌یابی یا تحقیق پیمایشی …………………………………………………………………………….. 71

2-31-3 روش ایجاد تماس………………………………………………………………………………………….. 72

2-32 نمونه‌گیری……………………………………………………………………………………………………….. 74

2-33 سوابق پژوهشهای انجام شده…………………………………………………………………………………. 74

2-34 خلاصه……………………………………………………………………………………………………………………………77

فصل سوم:روش تحقیق

3-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………… 79

3-2-روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………… 79

3-3-جامعه و نمونه آماری ………………………………………………………………………………………….. 80

3-3-1-جامعه آماری………………………………………………………………………………………………….. 80

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                            صفحه

3-3-2-حجم نمونه …………………………………………………………………………………………………… 80

3-4- روش و ابزار گرد آوری اطلاعات …………………………………………………………………………. 81

3-4-2- روایی و پایایی پرسشنامه ………………………………………………………………………………… 83

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...