پایان نامه تاثیر شاخه های فرهنگ سازمانی بر انتقال دانش کارکنان |
2-1-7-1-4 فرهنگ پرهیزکننده در برابر فرهنگ کامیابجو. 25
2-1-7-1-5 فرهنگ سیاسیشده در برابر فرهنگ متمرکز بر هدف.. 25
2-1-7-2 الگوی پیترز و واترمن.. 26
2-1-7-2-1 تعصب در عمل.. 26
2-1-7-2-2 بهادادن به مشتری.. 26
2-1-7-2-3 خودگردانی و کارآفرینی.. 27
2-1-7-2-4 بهرهوری از طریق افراد. 27
2-1-7-2-5 تبحر و چیرگی در مدیریت.. 27
2-1-7-2-6 اقدام به کارهای مرتبط با تجربه و مهارت.. 28
2-1-7-2-7 بکارگیری ستاد اداری کم. 28
2-1-7-2-8 استفاده به موقع از ساختار مکانیکی و ارگانیکی بر حسب ضرورت و مورد. 28
2-1-7-3 مدل رابینز. 29
2-1-7-4 مدل AGIL (پارسونز). 30
2-1-7-5 مدل اوچی.. 31
2-1-7-6 مدل کویین.. 34
2-1-7-6-1 فرهنگ سلسلهمراتبی.. 34
2-1-7-6-2 فرهنگ عقلایی.. 35
2-1-7-6-3 فرهنگ مشارکتی.. 36
2-1-7-6-4 فرهنگ ایدئولوژیک… 37
2-1-7-7 طبقهبندی دنیسون.. 39
2-1-7-7-1 فرهنگ انعطافپذیر. 40
2-1-7-7-2 فرهنگ مأموریتی.. 40
2-1-7-7-3 فرهنگ مشارکتی.. 41
2-1-7-7-4 فرهنگ مبتنی بر تداوم(بورکراتیک). 41
2-1-7-8 طبقهبندی سونه فیلد. 42
2-1-7-8-1 فرهنگ مکتبی.. 42
2-1-7-8-2 فرهنگ باشگاهی.. 42
2-1-7-8-3 فرهنگ تیم بیس بال. 42
2-1-7-8-4 فرهنگ دژ نظامی.. 43
2-1-7-9 مدل پویای فرهنگی مری جو هچ.. 43
2-1-8 رابطه فرهنگ و شیوههای مدیریت.. 44
2-1-9 رابطه فرهنگ با عملکرد و اثربخشی.. 46
2-1-10 رابطه فرهنگ با استراتژی.. 48
2-1-11 دیدگاه دیویس در ارتباط با فرهنگ موجود و استراتژی.. 49
2-2- مدیریت دانش… 51
2-2-1- داده، اطلاعات و دانش… 51
2-2-2- انواع دانش… 53
2-2-3- مدیریت دانش: تعاریف.. 57
2-2-4- مدیریت دانش: مدل ها 59
2-2-4-1- مدل بویست.. 60
2-2-4-3- مدل رن جانستون.. 62
2-2-4-4- مدل ادل و گراسیون.. 63
2-2-4-5- مدل بات.. 64
2-2-5- فرآیندهای مدیریت دانش… 66
2-3- انتقال دانش… 67
2-3-1-انتقال دانش:تعاریف.. 67
2-3-2- انتقال دانش: فرآیند. 69
2-3-3- انتقال دانش: اصول انتقال دانش… 70
2-3-4- انتقال دانش :عوامل کلیدی موفقیت انتقال دانش… 71
2-3-5 انتقال دانش: موانع انتقال دانش… 73
2-3-6- انتقال دانش: مدل انتقال دانش نوناکا 74
2-3-6-1 انتقال دانش :عنصر Seci 75
2-3-6-2- انتقال دانش: عنصر فضای اشتراکی (Ba). 78
2-3-6-3- عنصر دارایی دانش (Ka). 79
2-3-7- انتقال دانش: استراتژی های انتقالات یا تبدیلات دانش… 80
2-3-8- انتقال دانش: برنامه های انتقال دانش در سازمان.. 80
2-4- پیشینه تحقیق.. 81
فصل سوم روششناسی تحقیق.. 85
3-1–مقدمه. 86
3-2-طرح تحقیق.. 86
3-2-1-نوع تحقیق.. 86
3-2-2-هدف تحقیق.. 86
3-2-3-میزان دخالت محقق.. 86
3-2-4-افق مقطعی.. 87
3-3-ابزار گردآوری دادهها 87
3-4-جامعه آماری و نمونه آماری.. 88
3-5-روش تجزیه و تحلیل دادهها 88
3-6- پایایی (Reliability) 88
3-6-1- ثبات سنجهها 88
3-6 -2- سازگاری درونی سنجه ها 89
3-7- روایی ( Validity) 90
3- 7- 1- روایی محتوا 90
3- 7- 2. روائی وابسته به معیار. 90
3- 7- 3- روائی سازه ( مفهومی). 91
فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها 92
4-1. مقدمه. 93
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 03:08:00 ب.ظ ]
|