پایان نامه تنیدگی شغلی، سرسختی روانشناختی و خود کارآمدی |
2-1- فرسودگی شغلی.. 12
2-1-1- تاریخچه فرسودگی شغلی.. 12
2-1-2- تعریف فرسودگی شغلی.. 13
2-1-3- علل فرسودگی شغلی.. 14
2-1-4- علایم و نشانه های فرسودگی شغلی.. 15
2-1-5- مولفه های فرسودگی شغلی.. 16
2-1-6- تقسیم بندی فرسودگی شغلی.. 17
2-1-7- مراحل فرسودگی شغلی.. 17
2-1-8- گروه های در معرض ابتلاء به فرسودگی شغلی.. 18
2-1-9- مشاغل در معرض تهدید. 19
2-1-10- نظریه های فرسودگی شغلی.. 19
2-1-11- فرسودگی شغلی و مدیریت زمان. 20
2-1-12- روش های پیشگیری و درمان فرسودگی شغلی.. 20
2-1-13- سنجش فرسودگی شغلی.. 21
2-2- تنیدگی شغلی.. 22
2-2-1- تنیدگی چیست؟. 22
2-2-3- نشانگان سازگاری عمومی.. 23
2-2-4- تعاریف… 23
2-2-5- تاثیرهای تنیدگی (استرس) 25
2-2-6- تنیدگی ناشی از شغل. 26
2-2-7- متغیرهای تشدید کننده تنیدگی.. 27
2-2-8- تنیدگی شغلی معلمان. 27
2-2-9- منابع شایع تنیدگی در معلمان. 28
2-2-10- نشانه های رایج تنیدگی.. 29
2-2-11- عواملی که موجب تنیدگی شغلی می شوند. 30
2-2-12- چه چیز آغازگر تنیدگی است؟. 31
2-3- سرسختی روانشناختی.. 33
2-3-1- تعریف سرسختی روانشناختی.. 33
2-3-2 – مؤلفه های سرسختی روانشناختی.. 34
2-3-3- نظریه های زیربنایی سرسختی روان شناختی.. 35
2-3-4- همبسته های سرسختی روانشناختی.. 35
2-3-5- سرسختی روان شناختی و خود شکوفایی.. 37
2-3-6- ویژگی های افراد سرسخت.. 37
2-3-7- اهمیت سرسختی روان شناختی.. 38
2-4- خودکارآمدی.. 39
2-4-1- تعریف خودکارآمدی.. 39
2-4-2-ابعاد باورهای خودکارآمدی ادراک شده : 40
2-4-3- منابع باورهای خودکارآمدی.. 41
2-4-4- ارتقای باورهای خود کارآمدی.. 42
2-4-5- فرآیندهای واسطه خودکارآمدی.. 43
2-4-6- باورهای خودکارآمدی از طریق این تعیین کننده های زیر بر رفتار انسان اثر می گذارد : 46
2-4-7- کاربرد نظریه خودکارآمدی شغلی در رفتار شغلی.. 48
2-4-8- بهبود خودکارآمدی.. 49
2-5- پیشینه پژوهش… 49
2-5-1- پیشینه داخلی : 49
2-5-2-پیشینه خارجی.. 53
فصل سوم : روش پژوهش
1-3 روش پژوهش :…………………………………………………………………………………………………………………………………………….57
2-3معرفی متغیرها:………………………………………………………………………………………………………………………………………………57
3-3 جامعه آماری:………………………………………………………………………………………………………………………………………………57
4-3 نمونه و روش نمونه گیری:………………………… 57
3-5-ابزار پژوهش : …………………………………………………………………………………………………………………………………………..58
3-6-روش اجرای پژوهش : 61
3-7- روش تجربه و تحلیل داده ها: 61
فصل چهارم : یافته های پژوهش
الف) یافته های توصیفی.. 63
ب) یافته های استنباطی ………………………………………………………………………………………………………………………………………..67
فصل پنجم:
این مطلب را هم بخوانید :
اخبار فناوری -بحث و نتیجه گیری
5-1- بحث و نتیجه گیری.. 73
5-2- محدودیت ها 76
5-3- پیشنهادات.. 77
5-3-1- پیشنهادهای پژوهشی.. 77
5-3-2- پیشنهادهای کاربردی.. 77
فهرست منابع. 78
پیوست.. 91
فهرست جداول
عنوان شماره صفحه
جدول 2-1- نشانه های رایج فشار روانی در کار ………………………………………………………………………………………………….30
جدول 3-1- محاسبه آلفای کرونباخ پرسشنامه سرسختی و خرده مقیاس ها به تفکیک جنسیت …………………………………….59
جدول 3-2 پایایی مقیاس خودکارآمدی معلم (اسچانن، موران و وولفولک ، 2001) ………………………………………………………60
جدول4- 1- میانگین و انحراف معیار سن آزمودنی ها 63
جدول4- 2- میانگین و انحراف معیار خودکارآمدی و مولفه های آن در آزمودنیها 63
جدول 4-3- وضعیت تحصیلات.. 64
جدول 4-4- میانگین و انحراف معیار فرسودگی شغلی و مولفه های آن (مسخ شخصیت،کفایت شخصی،خستگی)در آزمودنی ها 64
جدول 4-5- میانگین و انحراف معیار تنیدگی شغلی ومولفه های آن( روابط بین فردی ، شرایط فیزیکی و علاقه به کار)درآزمودنی ها 65
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 04:56:00 ب.ظ ]
|