1-7-1 قلمرو موضوعی…………………………………………………………………………………………..8.

1-7-2 قلمرو زمانی…………………………………………………………………………………………………8

1-7-3 قلمرو مکانی………………………………………………………………………………………………..8.

1-8 تعریف نظری وعملیاتی متغیرها…………………………………………………………………… .8

1-8-1 تعریف نظری عملکردهای مدیریتی……………………………………………………….. 8

1-8-2 تعریف عملیاتی عملکردهای مدیریتی……………………………………………………… 9

1-8-3 تعریف نظری رضایتمندی………………………………………………………………………. 9

1-8-4 تعریف عملیاتی رضایتمندی……………………………………………………………………. 9

فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش

2-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………. 11

2-2 تاریخچه مدیریت……………………………………………………………………………………… 11

2-3 کلیات مهارت‌های سه‌گانه مدیریت……………………………………………………………….. 12

2-4 مهارتهای ضروری مدیران سازمانهای آموزشی…………………………………………………. 14

2-5 وظایف مدیران نسبت به کارمندان………………………………………………………………… 16

2-6 کلیات مدیریت آموزشی……………………………………………………………………………… 16

2-7 نظریه های کلاسیک مدیریت………………………………………………………………………. 18

2-7- 1نظریه مدیریت علمی……………………………………………………………………………………..19

      2-7- 2نظریه مدیریت اداری (اصول گرایان)……………………………………………………………….19

2-7- 3-نظریه بوروکراسی ……………………………………………………………………………………….19

2-7- 4-مکتب روابط انسانی…………………………………………………………………………………….20

2-7- 5-تئوری مقداری مدیریت (علم مدیریت)………………………………………………………….21

2-7- 6-نگرش سیستمی- مدیریت نظام گرا……………………………………………………………….21

2-7- 7-مدیریت اقتضایی………………………………………………………………………………………..21

2-8 تاثیر تئوری های مدیریت بر مدیریت آموزشی………………………………………………………..22

2-9 تئوری پیشنهادی محقق: روابط انسانی…………………………………………………………………….23

2-9- 1- شاخص های روابط انسانی مطلوب درمحیط آموزشی……………………………………24

2-10 تعاریف………………………………………………………………………………………………….. 25

2-11 وظایف اساسی مدیریت آموزشی……………………………………………………………….. 29

2-12 پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………… 30

2-12-1 پیشینه داخلی……………………………………………………………………………………………30

2-12-2 پیشینه خارجی…………………………………………………………………………………………..34

2-13 مدل تحلیلی…………………………………………………………………………………………………………35

 

فصل سوم : روش پژوهش

3-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………. 37

3-2 روش شناسی تحقیق…………………………………………………………………………………. 37

3-3 متغیرها………………………………………………………………………………………………….. 38

3-4 ابزار گردآوری داده‏ها ………………………………………………………………………………. 38

3-4-1 مطالعات کتابخانه ای…………………………………………………………………………. 38

3-4-2 پرسشنامه……………………………………………………………………………………….. 38

 

3-5 جامعه آماری، روش نمونه‏گیری و حجم نمونه ………………………………………………… 39

3-6 روش‌ها تجزیه و تحلیل داده‏ها……………………………………………………………………. 39

3-6-1پرسشنامه رضایتمندی………………………………………………………………………….. 39

3-6-2 روایی …………………………………………………………………………………………. 40

3-6-3 پایایی …………………………………………………………………………………………. 40

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

4-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………. 42

4-2 تحلیل توصیفی داده ها………………………………………………………………………………. 42

4-2 تحلیل استنباطی داده ها……………………………………………………………………………… 53

فصل پنجم: نتیجه گیری، پیشنهادات

5-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………. 66

5-2  جمع بندی نتایج ……………………………………………………………………………………. 66

5-2-1 بررسی فرضیه های تحقیق ………………………………………………………………… 66

5-2-2 بحث ونتیجه گیری ………………………………………………………………………….. 68

5-3 پیشنهادات …………………………………………………………………………………………….. 69

5-3-1 پیشنهادهایی برای پژوهش های بعدی ………………………………………………….. 69

5-3-2 پیشنهادات کاربردی براساس نتایج پژوهشی…………………………………………… 69

5-4 محدودیتهای پژوهش ………………………………………………………………………………. 70

منابع و ماخذ…………………………………………………………………………………………………. 71

این مطلب را هم بخوانید :

 

منابع لاتین……………………………………………………………………………………………………. 74

ضمائم…………………………………………………………………………………………………………. 75

چکیده انگلیسی……………………………………………………………………………………………………………80

 

 

فهرست جداول

عنوان                                                                                                                      صفحه

جدول شماره (4-1-1) توزیع فراوانی  پاسخگویان برحسب رده سنی ………………………………………………. 42

جدول شماره (4-1-2) توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب جنسیت ………………………………………………… 43

جدول شماره (4-1-3) توزیع فراوانی دانشجویان برحسب دانشکده…………………………………………………. 45

جدول شماره (4-1-4) توزیع فراوانی کارمندان آموزش برحسب میزان تحصیلات……………………………. 46

جدول شماره (4-1-5) توصیف کمی متغیر عملکرد فنی براساس پاسخ دهی دانشجویان…………………….. 47

جدول شماره (4-1-6) توصیف کمی متغیر عملکرد ادراکی براساس پاسخ دهی دانشجویان………………. 48

جدول شماره (4-1-7) توصیف کمی متغیر عملکرد انسانی براساس پاسخ دهی دانشجویان………………… 49

جدول شماره (4-1-8) توصیف کمی متغیر عملکرد فنی براساس پاسخ دهی کارمندان آموزش……………. 50

جدول شماره (4-1-9) توصیف کمی متغیر عملکرد انسانی براساس پاسخ دهی کارمندان آموزش……….. 51

جدول شماره (4-1-10) توصیف کمی متغیر عملکرد ادراکی  براساس پاسخ دهی کارمندان آموزش……. 52

جدول شماره (4-2-1) آزمون فرضیه اصلی اول براساس ضریب همبستگی ااسپرمن وکندال ……………… 54

جدول شماره (4-2-2) آزمون فرضیه فرعی اول براساس ضریب همبستگی وکندال ………………………….. 54

جدول شماره (4-2-3) آزمون فرضیه فرعی دوم  براساس ضریب همبستگی وکندال………………………….. 55

جدول شماره (4-2-4) آزمون فرضیه فرعی سوم  براساس ضریب همبستگی وکندال…………………………. 57

جدول شماره (4-2-5) آزمون فرضیه اصلی دوم براساس ضریب همبستگی ااسپرمن وکندال …………….. 58

جدول شماره (4-2-6) آزمون فرضیه فرعی چهارم  براساس ضریب همبستگی وکندال………………………. 59

جدول شماره (4-2-7) آزمون فرضیه فرعی پنجم  براساس ضریب همبستگی وکندال………………………… 60

جدول شماره (4-2-8) آزمون فرضیه فرعی ششم  براساس ضریب همبستگی وکندال………………………… 62

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...