| فهرست مطالب |
| عنوان شماره صفحه |
| چکیده………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
1 |
| فصل یکم: مقدمه |
| مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
3 |
| بیان مسأله…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
5 |
| اهمیت و ضرورت انجام تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………… |
8 |
| اهداف پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
11 |
| هدف اصلی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
11 |
| اهداف ویژه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
11 |
| فرضیههای پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
11 |
| تعاریف متغیرها………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
12 |
| فصل دوم: پیشینه پژوهش |
|
| پیش درآمد……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
15 |
| 1) پیشینه نظری…………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
15 |
| بخش اول: گستره نظری مربوط به انگیزش تحصیلی………………………………………………………………………………………………. |
15 |
| تعریف انگیرش تحصیلی……………………………………………………………………………………………………………………………………… |
16 |
| نظریات مطرح در زمینه انگیزش …………………………………………………………………………………………………………………………. |
17 |
نظریه آلپورت …………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
|
18 |
نظریه تقویت و انگیزش………………………………………………………………………………………………………………………………………
|
18 |
نظریه مورای ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
|
19 |
| نظریه مک کله لند …………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
20 |
| نظریه نیاز پیشرفت ……………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
20 |
| نظریه انتظار– ارزش ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
21 |
| نظریه هدف گرایی …………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
22 |
نظریه خود ارزشی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
 |
22 |
| نظریه خود کارآمدی …………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
23 |
| نظریه اسناد ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
23 |
| نظریه انگیزش درونی و بیرونی …………………………………………………………………………………………………………………………… |
24 |
| نظریه خود-تعیینی ……………………………………………………………………………………………………………………………………….……. |
25 |
| دیدگاه زمینهای …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
28 |
| نظریه اهداف پیشرفت ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
29 |
| مولفه های مشترک نظریه های انگیزش ……………………………………………………………………………………………………………….. |
30 |
| عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی …………………………………………………………………………………………………………………………. |
31 |
| برخی از پیامدهای ناشی از عدم انگیزش تحصیلی …………………………………………………………………………………………………. |
36 |
| بخش دوم : گستره نظری مربوط به استفاده مفرط از تلفن همراه……………………………………………………………………………….. |
37 |
| تاریخچه تلفن همراه …………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
37 |
| علل استفاده از تلفن همراه …………………………………………………………………………………………………………………………………. |
39 |
| آسیب شناسی تلفن همراه ………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
43 |
| استفاده افراطی از تلفن همراه ……………………………………………………………………………………………………………………………… |
44 |
| ویژگیهای تلفن همراه و آسیبشناسی آن ها…………………………………………………………………………………………………………. |
48 |
| تلفن همراه و سلامت اجتماعی- روانی ………………………………………………………………………………………………………………… |
52 |
| انواع خدمات تلفن همراه ……………………………………………………………………………………………………………………………………. |
55 |
| بخش سوم: گستره نظری مربوط به احساس تنهایی ………………………………………………………………………………………………… |
56 |
| احساس تنهایی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
56 |
| تعریف احساس تنهایی ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
57 |
| دو دیدگاه عمده در ارتباط با احساس تنهایی …………………………………………………………………………………………………………. |
60 |
| طبقه بندی ویس از احساس تنهایی ……………………………………………………………………………………………………………………… |
61 |
| مولفههای اصلی در احساس تنهایی ……………………………………………………………………………………………………………………… |
63 |
| ویژگیهای افراد دارای احساس تنهایی …………………………………………………………………………………………………………………. |
64 |
| همراهی احساس تنهایی با سایر مشکلات روانی ……………………………………………………………………………………………………. |
65 |
| بخش چهارم: گستره نظری مربوط به سازگاری اجتماعی ………………………………………………………………………………………… |
66 |
| سازگاری اجتماعی …………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
66 |
| تعریف سازگاری اجتماعی …………………………………………………………………………………………………………………………………. |
66 |
| نظریههای سازگاری اجتماعی ……………………………………………………………………………………………………………………………… |
69 |
| نظریههای روان پویشی ………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
69 |
| نظریه یادگیری……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
74 |
| نظریه یادگیری شناختی- اجتماعی ……………………………………………………………………………………………………………………….. |
75 |
| نظریه اجتماعی- شناختی ……………………………………………………………………………………………………………………………………. |
76 |
| نظریه پدیدار شناختی………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
78 |
| نظریه تحولی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
81 |
| نظریه بالبی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
این مطلب را هم بخوانید : |
82 |
| 2) پیشینه مطالعاتی……………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
83 |
| بخش چهارم: پیشینه پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………….. |
83 |
| الف) تحقیقات انجام شده داخل کشور………………………………………………………………………………………………………………….. |
89 |
| |
|
| جمع بندی و نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
91 |
| فصل سوم: روش پژوهش |
| روش پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
94 |
| جامعه پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
94 |
| نمونه و روش نمونه گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………… |
94 |
| روش جمع آوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………………………. |
95 |
| 1)پرسشنامة سازگاری اجتماعی سینها…………………………………………………………………………………………………………………… |
95 |
| 2)پرسشنامه انگیزش تحصیلی هارتر……………………………………………………………………………………………………………………… |
97 |
| 3)مقیاس احساس تنهایی ……………………………………………………………………………………………………………………………………. |
98 |
| 4)مقیاس استفاده مفرط از تلفن همراه…………………………………………………………………………………………………………………… |
99 |
| روش تجزیه و تحلیل دادهها ……………………………………………………………………………………………………………………………….. |
100 |
| فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها |
|
| مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
102 |
| الف. توصیف اطلاعات جمعیت شناختی……………………………………………………………………………………………………………….. |
102 |
| ب. تحلیل فرضیه های پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………. |
103 |
| فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری |
| بحث و نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
116 |
| فرضیه های پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
116 |
| بحث و تبیین…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
118 |
| محدودیتها………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
125 |
| پیشنهادات…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
126 |
| الف. پیشنهادات پژوهشی…………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
126 |
| ب. پیشنهادات کاربردی………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
126 |
| فهرست منابع…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
128 |
| منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
128 |
| منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
134 |
| پیوستها…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
139 |
| چکیده انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
145 |
| |
|
|