پایان نامه : بررسی تاثیر برنامه آموزشی مهارتهای هوش هیجانی بر استرس تحصیلی دختران دبیرستانی |
نمرات در گروه آزمون بعد از مداخله افزایش معنیدار داشت. در بعد واکنش به استرس میانگین نمرات دختران گروه آزمون بعد مداخله کاهش معنیداری یافت(05/P<0 )
نتیجهگیری: از آنجا که برنامه بهداشت مدارس یک بخش تلفیقی از بهداشت جامعه است، جنبه اصلی این برنامه ها، توسط پرستار بهداشت جامعه در زمینههای نظارت، مشاوره و آموزش بهداشت انجام میشود . پرستاران بهداشت جامعه نقشی محوری جهت تامین سلامت و بهداشت جسمی و روانی دانشآموزان در قالب مربی بهداشت مدرسه، دارند. لذا میتوان نتایج این مطالعه را به پرستاران بهداشت مدرسه بازخورد نمود.
کلیدواژهها: استرس تحصیلی، دختران نوجوان، مهارتهای هوش هیجانی، بهداشت روان دانشآموز
فهرست مطالب
عنوان | صفحه | |
فصل اول: معرفی پژوهش | ||
بیان مسئله ……………………………………………………………………………………………………………………………………. | 1 | |
اهداف پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………. | 11 | |
فرضیات پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………….. | 12 | |
تعریف واژههای کلیدی ………………………………………………………………………………………………………………… | 12 | |
پیشفرضهای پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………….. | 14 | |
فصل دوم: دانستنیهایی پیرامون پژوهش ………………………………………………………………………………. | ||
چارچوب نظری …………………………………………………………………………………………………………………………… | 16 | |
مروری بر مطالعات ……………………………………………………………………………………………………………………….. | 35 | |
فصل سوم: روششناسی پژوهش | ||
طرح پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………… | 52 | |
جامعه پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………….. | 52 | |
محیط پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………….. | 52 | |
حجم نمونه ………………………………………………………………………………………………………………………………… | 52 | |
روش نمونه گیری و روش کلی اجرای طرح ……………………………………………………………………………………… | 53 | |
معیارهای ورود و خروج ………………………………………………………………………………………………………………… | 54 | |
متغیرها و نحوه کنترل آنها ……………………………………………………………………………………………………………… | 54 | |
ابزار گردآوری اطلاعات ……………………………………………………………………………………………………………….. | 56 | |
روایی و پایایی ابزار ………………………………………………………………………………………………………………………. | 57 | |
روش اجرای طرح ………………………………………………………………………………………………………………………… |
58 | |
روش تجزیه و تحلیل دادهها …………………………………………………………………………………………………………… | 66 | |
ملاحظات اخلاقی ………………………………………………………………………………………………………………………… | 67 | |
محدودیتهای پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………. | 67 | |
فصل چهارم: یافتههای پژوهش | ||
توصیف واحدهای پژوهش …………………………………………………………………………………………………………….. | 68 | |
یافتههای اصلی پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………. | 83 | |
یافتههای جانبی پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………. | 93 | |
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری | ||
بحث و بررسی یافتههای پژوهش …………………………………………………………………………………………………….. | 102 | |
نتیجهگیری نهایی …………………………………………………………………………………………………………………………. | 119 | |
پیشنهادات جهت بکارگیری یافتههای پژوهش …………………………………………………………………………………… | این مطلب را هم بخوانید : خرید پاوربانک و شارژر از فروشگاه اینترنتی جانبی شو ( گرین تلکام ) - دانلود متن کامل فایل های پایان نامه ارشد |
120 |
پیشنهاداتی برای پژوهشهای بعدی ………………………………………………………………………………………………….. | 120 | |
منابع ………………………………………………………………………………………………………………………………………… | 121 | |
پیوستها | ||
پیوست1: فرم انتخاب واحد پژوهش | ||
پیوست 2: پرسشنامه اطلاعات دموگرافیک | ||
پیوست3: پرسشنامه استرس تحصیلی گادزلا | ||
پیوست 4: محتوای آموزشی مهارتهای هوش هیجانی | ||
پیوست 5: فرم رضایت آگاهانه شرکت در مطالعه | ||
پیوست 6: کدهای اخلاقی | ||
چکیده انگلیسی | ||
صفحه عنوان به انگلیسی |
فهرست جداول
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-01] [ 08:38:00 ب.ظ ]
|