دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی فناوری اطلاعات گرایش : کامپیوتر |
2-5-1 مفهوم دادهکاوی……………………………………………………………………………………….71
2-5-2 تعاریف دادهکاوی……………………………………………………………………………………………71
2-5-3 الگوریتمهای داده کاوی……………………………………………………………………………………..72
2-5-4 تکنیکهای دادهکاوی……………………………………………………………………………………….73
2-5-5 گامهای اجرایی کشف دانش در دادهکاوی…………………………………………………………………….74
2-5-6 فرآیند دادهکاوی………………………………………………………………………………………………75
2-5-7 کاربردهای دادهکاوی……………………………………………………………………………………….77
2-5-8 نقش دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان……………………………………………………………….79
2-6 پیشینه تحقیق.. 83
2-7 مزایای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه……………………..87
2-8 محدودیتهای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه………….89
فصل سوم: روش شناسی و بیان یافتههای تحقیق.. 92
3-1 مقدمه. 92
3-2 فلسفه تحقیق.. 92
3-3 رویکرد تحقیق.. 93
3-4 روشهای تحقیق.. 93
3-5 استراتژی تحقیق.. 94
3-6 طرح تحقیق.. 95
3-7 جامعه آماری تحقیق.. 95
3-8 راهکارهای نمونهبرداری.. 97
3-9 گردآوری دادههای تحقیق.. 100
3-10 پایایی و روایی تحقیق.. 101
3-11 بیان یافتههای تحقیق.. 103
3-12 تجزیه و تحلیل دادههای تحقیق از طریق آزمونهای آماری.. 103
3-13 تجزیه و تحلیل دادهها از طریق بکارگیری ابزار دادهکاوی.. 105
3-13-1 پیکرهبندی افزونه SQL Server 2008_Data Mining Add in………………………………106
3-14 فازهای مختلف انجام دادهکاوی بر روی دادههای تحقیق.. 108
3-14-1 فاز نخست: انجام دادهکاوی بر روی دادههای تحقیق………………………………………………….108
3-14-2 فاز دوم: تجزیه و تحلیل دادههای تحقیق…………………………………………………………………..118
3-14-3 فاز سوم: بیان الگوهای پنهان مابین دادهها و ارائه نتایج کاربردی………………………………….122
فصل چهارم: نتیجهگیری و ارائه پیشنهادات.. 126
4-1 مقدمه. 126
4-2 نتایج مربوط به زمینههای کلیدی جهت پذیرش و پیادهسازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه از منظر دپارتمانهای مختلف سازمانی.. 126
4-3 پیشنهادات برای تحقیقات آتی………………………………………………………..129
فهرست منابع.. 131
منابع فارسی.. 131
این مطلب را هم بخوانید :
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-07-02] [ 06:19:00 ب.ظ ]
|