2-5-1 مفهوم داده‌کاوی……………………………………………………………………………………….71

2-5-2 تعاریف داده‌کاوی……………………………………………………………………………………………71

2-5-3 الگوریتم‌های داده کاوی……………………………………………………………………………………..72

2-5-4 تکنیک‌های داده‌کاوی……………………………………………………………………………………….73

2-5-5 گامهای اجرایی کشف دانش در داده‌کاوی…………………………………………………………………….74

2-5-6 فرآیند داده‌کاوی………………………………………………………………………………………………75

2-5-7 کاربردهای داده‌کاوی……………………………………………………………………………………….77

2-5-8 نقش داده‌کاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان……………………………………………………………….79

2-6 پیشینه تحقیق.. 83

2-7 مزایای بکارگیری داده‌کاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه……………………..87

2-8 محدودیت‌های بکارگیری داده‌کاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه………….89

فصل سوم: روش شناسی و بیان یافته‌های تحقیق.. 92

3-1 مقدمه. 92

3-2 فلسفه تحقیق.. 92

3-3 رویکرد تحقیق.. 93

3-4 روش‌های تحقیق.. 93

3-5 استراتژی تحقیق.. 94

3-6  طرح تحقیق.. 95

3-7  جامعه آماری تحقیق.. 95

3-8 راهکارهای نمونه‌برداری.. 97

3-9 گردآوری داده‌های تحقیق.. 100

3-10 پایایی و روایی تحقیق.. 101

3-11 بیان یافته‌های تحقیق.. 103

 

3-12 تجزیه و تحلیل داده‌های تحقیق از طریق آزمون‌های آماری.. 103

3-13 تجزیه و تحلیل داده‌ها از طریق بکارگیری ابزار داده‌کاوی.. 105

3-13-1 پیکره‌بندی افزونه SQL Server 2008_Data Mining Add in………………………………106

3-14 فازهای مختلف انجام داده‌کاوی بر روی داده‌های تحقیق.. 108

3-14-1 فاز نخست: انجام داده‌کاوی بر روی داده‌های تحقیق………………………………………………….108

3-14-2 فاز دوم: تجزیه و تحلیل داده‌های تحقیق…………………………………………………………………..118

3-14-3 فاز سوم: بیان الگوهای پنهان مابین داده‌ها و ارائه نتایج کاربردی………………………………….122

فصل چهارم: نتیجه‌گیری و ارائه پیشنهادات.. 126

4-1 مقدمه. 126

4-2 نتایج مربوط به زمینه‌های کلیدی جهت پذیرش و پیاده‌سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه از منظر دپارتمان‌های مختلف سازمانی.. 126

4-3 پیشنهادات برای تحقیقات آتی………………………………………………………..129

فهرست منابع.. 131

منابع فارسی.. 131

این مطلب را هم بخوانید :

 
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...