دانلود پایان نامه ارشد:ارائه ی مدل برنامه ریزی استراتژیک برای جاذبه های گردشگری( مطالعه موردی: شهرستان جیرفت) |
3-11-2) ویژگی ها و شاخص های جمعیتی شهرستان…………………………………………………………………………………92
3-11-2-1) جمعیت و نیروی انسانی………………………………………………………………………………………………………..92
3-11-2-2) پیشینه تاریخی……………………………………………………………………………………………………………………93
3-12) تبیین وضع موجود بخش های اقتصادی- اجتماعی شهرستان…………………………………………………………….93
3-12-1) ویژگی ها و شاخص های اقتصادی تولیدی شهرستان……………………………………………………………………93
3-12-1-1) بخش کشاورزی و منابع طبیعی……………………………………………………………………………………………..93
3-12-1-2)منابع طبیعی…………………………………………………………………………………………………………………………94
3-12-1-3) بخش منابع آب……………………………………………………………………………………………………………………95
3-12-1-4) بخش صنعت و معدن……………………………………………………………………………………………………………96
3-12-1-5) بخش محیط زیست……………………………………………………………………………………………………………..96
3-13) آثار تاریخی و جاذبه های دیدنی و گردشگری…………………………………………………………………………………..97
3-13-1) آثار شهر دقیانوس و تپه های کنارصندل……………………………………………………………………………………98
3-13-2) قلعه سموران…………………………………………………………………………………………………………………………..99
3-13-3) موزه میراث فرهنگی………………………………………………………………………………………………………………..100
3-13-4) گورخانه یا مقبره حیدری…………………………………………………………………………………………………………102
3-13-5) غار شعیب…………………………………………………………………………………………………………………………….102
3-13-6) چاه آرتزین چمن……………………………………………………………………………………………………………………102
3-13-7) بُندر دوساری…………………………………………………………………………………………………………………………103
3-13-8) آبشارها………………………………………………………………………………………………………………………………….103
3-13-9) روستای دلفارد…………………………………………………………………………………………………………………….104
3-13-10) سایر آثار تاریخی و اماکن دیدنی و مذهبی……………………………………………………………………………..105
3-13-11) صنایع دستی…………………………………………………………………………………………………………………………105
3-13-12) آداب و رسوم…………………………………………………………………………………………………………………………….106
3-13-13) جشن سده………………………………………………………………………………………………………………………….108
فصل چهارم) تجزیه و تحلیل یافته ها
4-1) مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………….111
4-2) بررسی شاخص های دموگرافیک و سوالات توصیفی……………………………………………………………………………….111
4-3) روش تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………………………………………………………..128
4-3-1) ماتریس ارزیابی عوامل خارجی………………………………………………………………………………………………………………..128
4-3-2) ماتریس ارزیابی عوامل داخلی………………………………………………………………………………………………………………….132
4-3-3) تجزیه و تحلیل سوات………………………………………………………………………………………………………………….136
4-3-4) تجزیه و تحلیل داخلی و خارجی………………………………………………………………………………………………..140
4-3-5) ماتریس برنامه ریزی کمی راهبردی…………………………………………………………………………………………….141
فصل پنجم) بحث، نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات
5-1) مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………….147
5-2) بحث و نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………………….147
5-3) نتیجه گیری از سوالات توصیفی……………………………………………………………………………………………………..149
5-4) تجزیه و تحلیل نقاط قوت، ضعف، تهدیدها و فرصت های گردشگری……………………………………………………….150
5-5) نتیجه گیری از نقاط قوت………………………………………………………………………………………………………………151
5-6) نتیجه گیری از نقاط ضعف…………………………………………………………………………………………………………….151
5-7) نتیجه گیری از فرصت های مطرح شده……………………………………………………………………………………………..152
5-8) نتیجه گیری از تهدیدهای مطرح شده……………………………………………………………………………………………..152
5-9) نتیجه گیری از ماتریس ارزیابی عوامل خارجی…………………………………………………………………………………………152
5-10) نتیجه گیری از ماتریس ارزیابی عوامل درونی……………………………………………………………………………………………153
5-11) نتییجه گیری از ماتریس سوات…………………………………………………………………………………………………….154
5-12) ماتریس برنامه ریزی کمی……………………………………………………………………………………………………………156
5-13) مشکلات و تنگناهای تحقیق………………………………………………………………………………………………………..156
5-14) مشکلات و تنگناهای محقق…………………………………………………………………………………………………………157
5-15) پیشنهادات به سایر محققین…………………………………………………………………………………………………………157
5-16) پیشنهادات کاربردی تحقیق………………………………………………………………………………………………………….157
پیوست
پرسشنامه شماره (1) …………………………………………………………………………………………………………………………..II
پرسشنامه شماره(2) …………………………………………………………………………………………………………………………..III
منابع و مآخذ……………………………………………………………………………………………………………………………………….IIIV
فهرست جداول
جدول 2-1) انواع برنامه ریزی بر اساس زمان، کاربرد و وسعت………………………………………………………………………………..56
جدول 3-1) جدول مورگان برای برآورد حجم نمونه………………………………………………………………………………………………..87
جدول 3-2) آلفای کرونباخ برای پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………….9
جدول 3-3) مشخصات عمومی شهرستان جیرفت بر اساس تقسیمات کشوری……………………………………………………..92
جدول 3-4) آمار جمعیت شهرستان جیرفت……………………………………………………………………………………………………………92
جدول 3-5) مناطق تحت مدیریت محیط زیست…………………………………………………………………………………………………….97
جدول 4-1) توزیع فراوانی متغییر جنسیت……………………………………………………………………………………………………………112
جدول 4-2) توزیع فراوانی متغییر سن طبقه بندی شده پاسخگویان…………………………………………………………………….113
جدول 4-3) توزیع قراوانی متغییر تحصیلات پاسخگویان……………………………………………………………………………………..114
جدول 4-4) توزیع فراوانی متغییر وضعیت اشتغال پاسخگویان……………………………………………………………………………115
جدول4-5) توزیع فراونی متغییر نوع شغل پاسخگویان…………………………………………………………………………………………116
جدول4-6) توزیع فراوانی پاسخ ها درباره اهمیت قوت ها………………………………………………………………………………………117
جدول 4-7) توزیع فراوانی پاسخ ها درباره اهمیت ضعف ها…………………………………………………………………………………..120
جدول 4-8) توزیع فراوانی پاسخ ها درباره اهمیت فرصت ها…………………………………………………………………………………123
جدول 4-9) توزیع فراوانی پاسخ ها درباره اهمیت تهدیدها…………………………………………………………………………………..126
جدول 4-10) ارزیابی عوامل خارجی استراتژیک……………………………………………………………………………………………………130
جدول 4-11) ارزیابی عوامل داخلی استراتژی………………………………………………………………………………………………………..134
جدول4-12) جدول ماتریس سوات………………………………………………………………………………………………………………………138
جدول 4-13) جدول برنامه ریزی کمی راهبردی………………………………………………………………………………………………….142
جدول 4-14) جدول استراتژی های راهبردی……………………………………………………………………………………………………….144
جدول 4-15) اولویت بندی راهبردها……………………………………………………………………………………………………………………..145
این مطلب را هم بخوانید :
فهرست اشکال
شکل 1-1) مراحل انجام کار……………………………………………………………………………………………………………………………………..15
شکل 2-1) مراحل برنامه ریزی استراتژیک………………………………………………………………………………………………………………57
شکل 2-2) مراتب دستیابی به برنامه ریزی استراتژیک……………………………………………………………………………………………69
شکل 4-1) نمودار دایره ای توزیع جنسیت پاسخگویان………………………………………………………………………………………..112
شکل4-2) نمودار میله ای توزیع سن پاسخگویان………………………………………………………………………………………………….113
شکل4-3) نمودار دایره ای توزیع تحصیلات پاسخ گویان……………………………………………………………………………………..114
شکل 4-4) نمودار دایره ای توزیع فراوانی و وضعیت اشتغال پاسخگویان…………………………………………………………….115
شکل 4-5) نمودار دایره ای توزیع فراوانی نوع شغل پاسخگویان…………………………………………………………………………..116
شکل 4-6)نمودار راداری میانگین اهمیت قوت ها…………………………………………………………………………………………………119
شکل 4-7) نمودار راداری میانگین اهمیت ضعف ها……………………………………………………………………………………………..120
شکل 4-8) نمودار راداری میانگین اهمیت فرصت ها…………………………………………………………………………………………….124
شکل 4-9) نمودار راداری میانگین اهمیت تهدیدها………………………………………………………………………………………………125
شکل 4-10) شناسایی استراتژی های مناسب……………………………………………………………………………………………………….141
ست نمودار
نمودار 2-1) سیر تاریخی تکامل برنامه ریزی جهانگردی…………………………………………………………………………………………24
نمودار2-2) مدل مفهومی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………..33
نمودار2-3) مدل برنامه ریزی استراتژیک پایه…………………………………………………………………………………………………………..34
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-01] [ 11:57:00 ب.ظ ]
|