متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت |
فهرست اشکال
عنوان صفحه
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق برگرفته……………………………………………………………………. 5
شکل 1-2: ساختار کلی پایان نامه…………………………………………………………………………… 10
شکل 2-1: نتایج حاصل از اقدامات مدیریت دانش……………………………………………………… 27
شکل 2-2 : راهبردهای مدیریت دانش…………………………………………………………………….. 29
شکل 2-3 : نقش اعتماد در توزیع دانش………………………………………………………………….. 30
شکل 2-4 : مدل هفت سی…………………………………………………………………………………… 30
شکل 2-6 : الگوی فرایند مدیریت دانش………………………………………………………………….. 31
شکل 2-7 : مراحل مدیریت دانش………………………………………………………………………….. 33
شکل 2-8 : عوامل موثر بر مدیریت دانش در سازمان های دولتی ایران…………………………….. 34
شكل 2-9 : ابعاد جو اخلاقی………………………………………………………………………………… 50
شکل 3-1 الگوریتم اجرای تحقیق…………………………………………………………………………… 65
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول 2-1 )ویژگی های دانش ضمنی و صریح………………………………………………………… 19
جدول 2-2 ) ابعاد مدیریت دانش…………………………………………………………………………… 22
جدول 2-3 )زیرچرخه های مدیریت دانش………………………………………………………………. 25
جدول شماره 2-4 ) فضاهای جو اخلاقی…………………………………………………………………. 43
جدول2-5) پنج گونه جو اخلاقی…………………………………………………………………………… 44
جدول 2-6 )چارچوب انطباق فرهنگ و جو اخلاقی سازمان…………………………………………. 54
جدول 3-1 )به تفکیک سوالات مختص به هر متغیر……………………………………………………. 63
جدول 3-2) ضریب آلفای کرونباخ………………………………………………………………………… 64
جدول4-1)توصیف دانشگاههای مورد بررسی پاسخ دهندگان………………………………………… 67
جدول4-2)توصیف سن پاسخ دهندگان……………………………………………………………………. 68
جدول4-3)توصیف جنسیت پاسخ دهندگان………………………………………………………………. 69
جدول4-4)توصیف تحصیلات پاسخ دهندگان…………………………………………………………… 70
جدول4-5)توصیف وضعیت تاهل پاسخ دهندگان………………………………………………………. 71
جدول4-6)توصیف سابقه كار پاسخ دهندگان…………………………………………………………….. 72
جدول4-7) توصیف متغیر عملکردشغلی………………………………………………………………….. 73
جدول4-8) توصیف ابعادعملکردشغلی……………………………………………………………………. 74
جدول4-9) توصیف متغیر جو اخلاقی سازمان…………………………………………………………… 75
جدول4-10) توصیف ابعادجواخلاقی……………………………………………………………………… 76
جدول4-11) توصیف متغیر مشارکت کارکنان در مدیریت دانش……………………………………. 77
جدول4-12) توصیف ابعاد مشارکت کارکنان در مدیریت دانش…………………………………….. 78
جدول4-13) توصیف متغیر رضایت از مدیریت دانش………………………………………………… 79
جدول4-14) توصیف متغیر نگرش کارکنان در مورد مدیریت دانش……………………………….. 81
جدول4-16) نتایج تحلیل مسیر در مدل ساختاری………………………………………………………. 84
جدول 4-17) شاخص های معنی داری و برازش مدل………………………………………………… 85
جدول شماره 5-1) فراوانی پاسخ ها به گویه های مربوط به متغیر جو اخلاقی…………………… 88
جدول شماره 5-2) فراوانی پاسخ ها به گویه های نگرش کارکنان به مدیریت دانش……………. 89
جدول شماره 5-3) فراوانی پاسخ ها به گویه های مشارکت کارکنان در مدیریت دانش………… 90
جدول شماره 5-4) فراوانی پاسخ ها به گویه های رضایت از مدیریت دانش…………………….. 91
جدول شماره 5-5) فراوانی پاسخ ها به گویه های مربوط به متغیر عملکرد شغلیی………………. 92
جدول5-6) نتایج آزمون فرضیه ها………………………………………………………………………….. 93
این مطلب را هم بخوانید :
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار4-1)نمودار میله ای دانشگاههای مورد بررسی پاسخ دهندگان………………………………… 68
نمودار4-2)نمودار میله ای سن پاسخ دهندگان……………………………………………………………. 69
نمودار4-3)نمودار دایره ای جنسیت پاسخ دهندگان…………………………………………………….. 70
نمودار4-4)نمودار میله ای تحصیلات پاسخ دهندگان…………………………………………………… 71
نمودار4-5)نمودار دایره ای وضعیت تاهل پاسخ دهندگان……………………………………………… 72
نمودار4-6)نمودار میله ای سابقه كارپاسخ دهندگان……………………………………………………… 73
نمودار4-7) هیستوگرام متغیر عملکرد شغلی…………………………………………………………….. 74
نمودار4-8) هیستوگرام متغیر جو اخلاقی سازمان………………………………………………………. 75
نمودار4-9) هیستوگرام متغیر مشارکت کارکنان در مدیریت دانش………………………………….. 77
نمودار4-10) هیستوگرام متغیر رضایت از مدیریت دانش…………………………………………….. 79
نمودار4-11) هیستوگرام متغیر نگرش کارکنان در مورد مدیریت دانش……………………………. 80
نمودار 4-12) آزمون مدل تحقیق (حالت استاندارد)……………………………………………………. 82
نمودار 4-13) آزمون مدل تحقیق (حالت اعداد معنی داری)………………………………………….. 83
چکیده
در سالهای اخیر مدیریت دانش به عنوان یک استراتژی مهم جهت پرورش سرمایه ی فکری سازمانی مورد استفاده قرار گرفته است.سرمایه فکری سازمانی می تواند هم به صورت فردی و هم به صورت
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-07-02] [ 03:50:00 ب.ظ ]
|