• اهمیت و ضرورت تحقیق

با نگاهی به ماهیت تبلیغات موبایلی دریافته می شود كه خصوصیات ویژه آن مانند دسترسی دائم، سطح پوشش بالا و فراوانی رویت كه به دلیل ماهیت شخصی بودن تلفن همراه است، آن را در مقایسه باسایر رسانه های بازاریابی در جایگاه ویژه ای قرار می دهد. همچنین هزینه تبلیغات از طریق پیام كوتاه به مراتب كمتر از سایر رسانه های بازاریابی است. لذا با توجه به عوامل مذكور و در نظر گرفتن این نكته كه این نوع تبلیغات اگر درست انجام نگیرد نه تنها هیچ منفعتی را به عنوان یك رسانه بازاریابی برای صاحبان صنایع نخواهد داشت بلكه مصرف كننده را به این نوع تبلیغات بی تفاوت خواهد كرد. با توجه به این نکته که در سطح کشور تحقیقی مبنی بر این موضوع که رابطه تبلیغات موبایلی بر نیات مصرف کنندگان برای پوشاک مردانه انجام نپذیرفته است و همچنین توجه به دیدگاه های کاربران تلفن های همراه که همانا مصرف کنندگان کالاها و خدمات می باشند، ضرورت بالایی دارد چرا که ماهیت شخصی این رسانه می تواند مقاومت های بالایی را از سوی کاربران آن در پذیرش تبلیغات از طریق موبایل، در برداشته باشد (chin chin et al.., 2010 ,p 8).

 

  • اهداف تحقیق

1-4-1) هدف اصلی تحقیق

بررسی رابطه بین تبلیغات موبایلی و قصد خرید مصرف کنندگان

 

1-4-1) اهداف فرعی تحقیق

  1. اندازه گیری میزان درک مصرف کنندگان از سودمندی، تبلیغات موبایلی
  2. اندازه گیری میزان درک مصرف کنندگان از سهولت استفاده تبلیغات موبایلی
  3. اندازه گیری میزان درک مصرف کنندگان از شرایط تسهیلی تبلیغات موبایلی
  4. شناسایی میزان استفاده از تبلیغات موبایلی به منظور آگاه سازی مشتریان
  5. شناسایی ارتباط میان درک سهولت استفاده، درک سودمندی و شرایط تسهیلی با نیات رفتاری مصرف کنندگان

 

تعداد صفحه : 132

قیمت : 14700تومان

این مطلب را هم بخوانید :پایان نامه درباره مواد مخدر/:تاثیر عوامل جسمي در اعتیاد
 
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...