دانلود پایان نامه ارشد : تحلیل ارتباط میان فرآیند چرخه دانش و مسیر شغلی |
عنوان صفحه
چکیده 1
مقدمه. 3
1-1- بیان مسئله. 4
1-2- اهمیت و ضرورت تحقیق.. 5
1-3- فرضیههای تحقیق.. 6
1-4- سوالات تحقیق.. 7
1-5- متغیرهای موجود در تحقیق.. 7
1-6- اهداف تحقیق.. 7
1-7- کاربردهای تحقیق.. 8
1-8- روش تحقیق.. 8
1-9- روش و ابزار گردآوری اطلاعات… 8
1-10- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات… 9
1-11- قلمرو تحقیق.. 9
1-12- تعریف اصطلاحات و مفاهیم کلیدی.. 9
1-13- مدل مفهومی تحقیق.. 11
خلاصه فصل.. 12
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
مقدمه. 14
2-1- سیر تحول و تاریخچه مدیریت دانش… 16
2-2- سه فاز مدیریت دانش… 18
2-3- روند تاریخی حرکت سازمانها به سوی سازمانهای دانش مدار 19
2-4- دانش چیست؟. 21
2-4-1- حوزه های تعریف دانش… 21
2-4-2- تعریف دانش در سیر زمان.. 22
2-5- سلسله مراتب دانش… 24
2-5-1- هرم دانش… 25
2-5-2- تفاوت دانش و اطلاعات… 25
2-6- انواع دانش… 26
2-7- عناصر دانش… 28
2-8- کارکردهای دانش… 29
این مطلب را هم بخوانید :
2-9- مدیریت دانش… 30
2-9-1- اهمیت و ضرورت مدیریت دانش… 30
2-9-2- طیف تعاریف مدیریت دانش… 31
2-9-3- مفهوم مدیریت دانش… 32
2-9-4- تفاوت مدیریت اطلاعات و مدیریت دانش… 35
2-9-5- مبانی نظری مدیریت دانش… 35
2-9-6- اصول مدیریت دانش… 36
2-9-7- مراحل مدیریت دانش… 37
2-9-8- گامهای اصلی پیاده سازی مدیریت دانش در سازمانها 37
2-10- نقش ها و مهارتهای مورد نیاز در پیاده سازی مدیریت دانش 39
2-11- مزایای مدیریت دانش… 40
2-12- انتقادات وارده بر مدیریت دانش… 42
2-13- عوامل شکست و موفقیت مدیریت دانش… 43
2-14- مفاهیم مرتبط با مدیریت دانش… 44
2-15- چرخه دانش (فرآیند مدیریت دانش). 45
2-16- مدیریت دانش در حوزه دولتی.. 46
2-16-1- اهمیت نیاز به مدیریت دانش در سازمانهای دولتی.. 46
2-16-2- عناصر و ابعاد مدیریت دانش در سازمانهای دولتی.. 48
2-16-3- موانع استقرار مدیریت دانش در سازمانهای دولتی.. 50
2-17- مدل های مدیریت دانش… 50
2-18- مبانی نظری تحلیل مفهوم مسیر شغلی (کارراهه). 57
2-18-1- تعریف مسیر شغلی.. 57
2-18-2- توسعه مسیر شغلی.. 58
2-18-3- توسعه مسیر شغلی در مقایسه با توسعه کارکنان.. 60
2-18-4- انواع مسیرهای شغلی.. 60
2-18-5- مراحل سنتی مسیر شغلی.. 61
2-18-6- مراحل برنامه ریزی مسیر شغلی.. 63
2-19- سوابق تحقیق.. 65
2-20- نگاهی مختصر به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان 70
خلاصه فصل.. 72
فصل سوم: روش (متدولوژی) تحقیق
مقدمه. 74
3-1- روش تحقیق.. 74
3-2- متغیرهای تحقیق.. 76
3-3- جامعه و نمونه آماری.. 78
3-4- ابزار جمع آوری داده ها 78
3-5- اعتبار (روایی) و اعتماد (پایایی) ابزار اندازه گیری.. 80
3-6- روش تجزیه و تحلیل داده ها 82
خلاصه فصل.. 84
فصل چهارم: تجزیه تحلیل داده ها
مقدمه. 86
4-1- تحلیل توصیفی.. 86
4-1-1- توصیف مشخصات عمومی نمونه مورد مطالعه. 86
4-1-2- توصیف عوامل پنج گانه. 89
4-2- تحلیل استنباطی.. 92
4-2-1- بررسی روابط بین ابعاد مفاهیم. 92
4-2-3- آزمون فرضیات مدل.. 116
4-2-3-1- ارتباط میان عناصر چرخه دانش و مسیرهای شغلی 119
4-2-4- مدل اندازه گیری متغیرهای برونزا(Y-MODEL). 123
فصل پنجم: نتایج و پیشنهادها
مقدمه. 126
5-1- نتایج توصیفی.. 126
5-2- نتایج تحلیل استنباطی.. 127
5-3- پیشنهادها 131
5-4- محدودیتهای تحقیق.. 132
5-5- پیشنهاد به محققین آینده 133
پیوست ها 134
منابع و مأخذ. 138
منابع فارسی.. 139
منابع غیر فارسی.. 144
چکیده انگلیسی.. 147
فهرست جداول
جدول2-1 : گاهشمار مدیریت دانش… 16
جدول2-2 : تاریخچه تکوین مدیریت دانش… 18
جدول 2-3 : تفاوت اطلاعات و دانش… 26
جدول2-4 : مفهوم مدیریت دانش… 34
جدول 2-5 : تفاوت مدیریت اطلاعات و مدیریت دانش… 35
جدول 3-1: مقیاس لیکرت پرسشنامه. 80
جدول 3-2 : پایایی پرسشنامه. 81
جدول 3-3 : آزمون KMO.. 82
جدول 4-1: توزیع فراوانی نمونه به تفکیک جنسیت… 86
جدول 4-2: توزیع فراوانی نمونه به تفکیک سنی.. 87
جدول 4-3: میزان تحصیلات پاسخ دهندگان.. 87
جدول 4-4: سمت سازمانی پاسخ دهندگان.. 88
جدول 4-5: سابقه خدمت پاسخگویان.. 89
جدول 4-6: آمار توصیفی مؤلفه های جذب دانش… 90
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-01] [ 08:05:00 ب.ظ ]
|