فصل 1 (کلیات تحقیق) 1ـ1 بیان مسئله…………………………………………………………………………………………………….. 4 1ـ2 اهمیت موضوع تحقیق………………………………………………………………………………………. 5 1ـ3 اهداف تحقیق…………………………………………………………………………………………………. 5 1ـ4 سوالات تحقیق……………………………………………………………………………………………….. 6 1ـ5 قلمرو تحقیق…………………………………………………………………………………………………. 6 1-5-1 قلمروموضوعی……………………………………………………………………………………… 6 1-5-2 قلمرو زمانی…………………………………………………………………………………………. 6 قلمرو مکانی………………………………………………………………………………………… 6 1ـ6 مفروضات…………………………………………………………………………………………………….. 6 1ـ7 صطلاحات و تعاریف عملیاتی واژگان…………………………………………………………………. 7 فصل 2 (ادبیات تحقیق) مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………. 9 2-1 تعریف کسب و کار الکترونیک………………………………………………………………………………. 11 2-2 تفاوت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک……………………………………………………. 12 2-3 فلسفه شکل گیری کسب و کار الکترونیک………………………………………………………………… 15 2-4 تعریف مدل کسب و کار………………………………………………………………………………………. 16 2-5 اهمیت و ضرورت مدل کسب و کار الکترونیک………………………………………………………….. 17 2-6 اجزاء اصلی مدل کسب و کار………………………………………………………………………………… 18 2-7 نحوه طراحی مدل کسب و کار……………………………………………………………………………….. 19 2-8 مدل های کسب و کار الکترونیک……………………………………………………………………………. 19 2-9 بررسی چند مدل کسب و کار الکترونیک………………………………………………………………….. 21 2-10 یکپارچه سازی مدل کسب و کار…………………………………………………………………………… 23 2-11 عوامل موثر در انتخاب مدل کسب و کار الکترونیک…………………………………………………… 25 2-12 اساس فرآیندهای کسب و کار الکترونیک………………………………………………………………… 26 2-13 عوامل اصلی در کسب و کار………………………………………………………………………………… 27 2-14 اجزای کسب و کار الکترونیک……………………………………………………………………………… 29 2-15 ابزار عمده کسب و کار الکترونیک…………………………………………………………………………. 30 2-16 شش تصمیم برای اتخاذ استراتژی کسب و کار الکترونیک…………………………………………… 31 2-17 شیوه های کسب و کار الکترونیک…………………………………………………………………………. 32 2-18 پذیرش فناوری کسب و کار الکترونیک………………………………………………………………….. 33 2-19 توسعه یک فعالیت مخاطره آمیز الکترونیک………………………………………………………………. 35 2-20 انواع کسب و کار الکترونیک………………………………………………………………………………… 35 2-21 کاربری های کسب و کار الکترونیک………………………………………………………………………. 36 2-22 استراتژی کسب و کار الکترونیک………………………………………………………………………….. 37 2-23 ارزش های ایجاد شده توسط کسب و کار الکترونیکی………………………………………………… 38 2-24 یک طرح تجاری جدید برای کسب و کار الکترونیکی………………………………………………… 38 2-25 چهار عامل برای موفقیت در کسب و کار الکترونیکی…………………………………………………. 40 2-26 مزایا و معایب کسب و کار الکترونیک……………………………………………………………………. 41 2-27 تحویل به موقع…………………………………………………………………………………………………. 43 2-28 تولید و تحویل درست به موقع و مدیریت کیفیت جامع………………………………………………. 43 2-29 کاستن از موجودی انبار………………………………………………………………………………………. 44 2-30 مقاومت در برابر تولید و تحویل درست به موقع……………………………………………………….. 45 2-31 تأثیر پدیده تولید و تحویل درست به موقع بر روی چاپ بسته بندی………………………………. 45 2-32 تاریخچه ایران خودرو………………………………………………………………………………………… 47 2-33 برند ایران خودرو………………………………………………………………………………………………. 50 2-34 گروه صنعتی ایران خودرو…………………………………………………………………………………… 51 2-35 سبد برند آیکو………………………………………………………………………………………………….. 51 2-36 توسعه روش های مختلف فروش محصولات ایران خودرو………………………………………….. 52 2-37 پیشینه تحقیق……………………………………………………………………………………………………. 54 فصل 3 (روش شناسی تحقیق) مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………… 60 3-1 طبقه‏بندی تحقیق بر مبنای هدف……………………………………………………………………………… 60 3-2 طبقه‏بندی تحقیق بر حسب روش……………………………………………………………………………. 60 3-3 جمع آوری داده ها……………………………………………………………………………………………… 61 3-4 روایی و پایایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………. 62 3-5 ابزار و اندازه گیری آزمودنی ها………………………………………………………………………………. 62 3-6 جامعه آماری، روش نمونه گیری و حجم نمونه…………………………………………………………… 62 3-7 روش نمونه گیری……………………………………………………………………………………………….. 63 3-8 روش تحلیل های آماری……………………………………………………………………………………….. 63 3-9 آزمون های برازندگی مدل کلی……………………………………………………………………………….. 65 3-9-1 شاخص های GFIو AGFI………………………………………………………………………….. 65 3-9-2 شاخص RMSEA……………………………………………………………………………………… 66 3-9-3 مجذور کای……………………………………………………………………………………………… 66 3-9-4 شاخص NFI و CFI………………………………………………………………………………… 66 فصل 4 (تجزیه و تحلیل داده ها) 4-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………….. 68 4-2 آمار توصیفی……………………………………………………………………………………………………… 68 4-2-1 توصیف ویژگی های جمعیت شناختی…………………………………………………………….. 68 4-3 آمار استنباطی……………………………………………………………………………………………………… 72 4-3-1 محاسبه پایایی سوالات تحقیق……………………………………………………………………….. 83 4-3-2 یافته های مربوط به روایی……………………………………………………………………………. 86 4-3-3 تحلیل عامل تأییدی…………………………………………………………………………………….. 87 4-3-3-1 تحلیل عاملی تأییدی متغیر زنجیره تأمین…………………………………………………. 88 4-3-3-2 تحلیل عاملی تأییدی متغیر ارزش کسب و کار…………………………………………. 98 4-3-3-3 تحلیل عاملی تأییدی متغیر مدیریت ارتباط با مشتری………………………………… 105 4-3-3-4 تحلیل عاملی تأییدی متغیر فناوری اطلاعات…………………………………………… 107 4-3-3-5 تحلیل عاملی تأییدی متغیر فعالیت های عملیاتی………………………………………. 111 4-3-3-6 تحلیل عاملی تأییدی متغیر عملکرد سازمانی……………………………………………. 113 4-3-3-7 تحلیل عاملی تأییدی متغیر شرایط محیطی………………………………………………. 123 4-3-3-8 تحلیل عاملی تأییدی کل……………………………………………………………………. 127 4-4 نتایج آزمون فرضیات تحقیق…………………………………………………………………………………. 185 4-4-1 فرضیه اصلی……………………………………………………………………………………………. 185 4-4-2 فرضیات فرعی…………………………………………………………………………………………. 186 4-4-2-1 فرضیه 1……………………………………………………………………………………………… 186 4-4-2-2 فرضیه 2……………………………………………………………………………………………… 187 4-4-2-3 فرضیه 3……………………………………………………………………………………………… 188 4-4-2-4 فرضیه 4……………………………………………………………………………………………… 189 4-4-2-5 فرضیه 5……………………………………………………………………………………………… 190 4-4-2-6 فرضیه 6……………………………………………………………………………………………… 191 4-4-2-7 فرضیه 7……………………………………………………………………………………………… 191 فصل 5 (نتیجه گیری) مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………….. 194 5-1 نتایج آزمون فرضیات…………………………………………………………………………………………… 194 5-2 محدودیت های تحقیق………………………………………………………………………………………… 201 5-3 رتبه‏بندی مربوط به مولفه ها و پیشنهادات مدیریتی……………………………………………………… 202 دانلود پایان نامه این مطلب را هم بخوانید : پسری که ۹ بار مرگ را تجربه کرده است!+عکس 5-4 پیشنهادات مربوط به تحقیقات آتی…………………………………………………………………………. 206 ضمائم……………………………………………………………………………………………………………………. 207 جدول ضمائم………………………………………………………………………………………………………….. 208 پرسشنامه خبرگان……………………………………………………………………………………………………… 226 فهرست منابع…………………………………………………………………………………………………………… 235 منبع فارسی…………………………………………………………………………………………………………….. 235 منبع غیر فارسی……………………………………………………………………………………………………….. 237 Abstract…………………………………………………………………………………………………………….. 239 فهرست جداول جدول 2-1 سطوح پیاده سازی تجارت الکترونیک… 14 جدول 2-2 تعاریف مدلهای کسب و کار الکترونیکی.. 17 جدول 2-3 روش‏های کسب درآمد الکترونیکی (امیررضا مهربان و همکاران، 1386) 20 جدول 2-4 عوامل مؤثر در انتخاب مدل کسب و کار الکترونیکی.. 20 جدول 2-5 عناصر اصلی و مراحل توسعه برای شركت‏ها (توبیاس کولمان، 2001) 35 جدول 4-1 تفکیک نمونه آماری بر حسب جنسیت.. 68 جدول 4-2 تفکیک نمونه آماری بر حسب میزان تحصیلات.. 69 جدول 4-3 تفکیک نمونه آماری بر حسب سن.. 70

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...