فهرست مطالب |
عنوان شماره صفحه |
چکیده………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
1 |
فصل یکم: کلیات پژوهش |
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
3 |
بیان مسأله…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
5 |
اهمیت و ضرورت……………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
9 |
اهداف پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
11 |
فرضیههای پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
12 |
تعریف متغیرها………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
12 |
فصل دوم: پیشینه پژوهش |
|
1) پیشینه نظری…………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
14 |
بخش اول: گستره نظری مربوط به کمالگرایی ……………………………………………………………………………………………………… |
14 |
کمالگرایی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
14 |
دیدگاه های مختلف در زمینه کمالگرایی …………………………………………………………………………………………………………….. |
16 |
دیدگاه آدلر………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
|
16 |
دیدگاه الیس……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
|
16 |
دیدگاه هورنای……………………………………………………………………………………………………………………………………………………
|
17 |
دیدگاه هاماچک ………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
|
17 |
دیدگاه بورنز ………………………………………………………………………………………………………………………………………………
………
|
19 |
دیدگاه پاچت …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
|
20 |
دیدگاه هالگین و لیهی …………………………………………………………………………………………………………………………………………
|
20 |
سبب شناسی کمالگرایی………………………………………………………………………………………………………………………………………
|
21 |
ویژگیهای افراد کمالگرا ……………………………………………………………………………………………………………………………………
|
22 |
ابعاد کمالگرایی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
|
24 |
انواع کمال ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
|
25 |
تلاش سالم یا کمالگرایی بهنجار…………………………………………………………………………………………………………………………..
|
28 |
ویژگیهای دانشآموزان کمالگرا…………………………………………………………………………………………………………………………..
|
29 |
نحوه غلبه بر تفکر
این مطلب را هم بخوانید :
کمالگرا………………………………………………………………………………………………………………………………….
|
29 |
سیکل معیوب در روند کمالگرایی…………………………………………………………………………………………………………………………
|
31 |
تلاش سالم………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
|
32 |
گامهای تغییر نگرشهای کمالگرایانه …………………………………………………………………………………………………………………..
|
33 |
شرایط رشد کمالگرایی………………………………………………………………………………………………………………………………………
|
34 |
بخش دوم: گستره نظری مربوط به حرمت به خود ………………………………………………………………………………………………… |
36 |
تعاریف……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………... |
36 |
تاریخچه بررسی در زمینه حرمت به خود……………………………………………………………………………………………………………….. |
37 |
نظریه های مرتبط با حرمت به خود………………………………………………………………………………………………………………………. |
39 |
نظر آلبرت الیس…………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
39 |
نظر ویلیام جیمز………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
40 |
نظر جرج مید……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
41 |
اجزاء حرمت به خود ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
41 |
اهمیت حرمت به خود…………………………………………………………………………………………………………………………………..……. |
41 |
شکلگیری حرمت به خود …………………………………………………………………………………………………………………………………. |
44 |
حرمت به خود – خودپنداره – اعتماد به نفس ………………………………………………………………………………………………………. |
45 |
حیطههای پنجگانه حرمت به خود ………………………………………………………………………………………………………………………… |
46 |
تاثیر حرمت به خود بر زندگی……………………………………………………………………………………………………………………………… |
48 |
رشد حرمت به خود……………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
48 |
راههای افزایش حرمت به خود……………………………………………………………………………………………………………………………… |
52 |
بخش سوم: گستره نظری مربوط به پیشرفت تحصیلی ……………………………………………………………………………………..…. |
56 |
تعریف پیشرفت تحصیلی ………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
57 |
عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی…………………………………………………………………………………………………………………………… |
59 |
1) مدرسه و نظام آموزش و پرورش……………………………………………………………………………………………………………………… |
60 |
2) عوامل مربوط به خانواده…………………………………………………………………………………………………………………………………. |
64 |
3) وضعیت اجتماعی- اقتصادی ………………………………………………………………………………………………………………………….. |
64 |
ارتباط متغیرها …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
66 |
2) پیشینه مطالعاتی……………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
67 |
الف) تحقیقات انجام شده داخل کشور………………………………………………………………………………………………………………….. |
67 |
ب) تحقیقات انجام شده در خارج از کشور……………………………………………………………………………………………………………. |
71 |
جمع بندی و نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
74 |
فصل سوم: روش پژوهش |
روش پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
77 |
جامعه پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
77 |
نمونه و روش نمونه گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………… |
77 |
متغیرها………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
78 |
روش جمع آوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………………………. |
78 |
الف) مقیاس کمالگرایی………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
78 |
ب) پرسشنامه حرمت خود کوپر اسمیت ……………………………………………………………………………………………………………… |
81 |
ج)مقیاس سنجش پیشرفت تحصیلی ……………………………………………………………………………………………………………………. |
82 |
روش گرد آوری داده ها……………………………………………………………………………………………………………………………………… |
82 |
روش تجزیه و تحلیل دادهها ……………………………………………………………………………………………………………………………….. |
82 |
فصل چهارم: یافته های پژوهش |
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
85 |
الف) بخش اول: اطلاعات توصیفی نمونه پژوهش………………………………………………………………………………………………….. |
85 |
ب) بخش دوم: یافته های مربوط به فرضیه های پژوهش………………………………………………………………………………………… |
86 |
الف. فرضیه اصلی………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
87 |
ب. فرضیه های فرعی…………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
89 |
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری |
بحث ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
101 |
نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
107 |
محدودیتها………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
109 |
پیشنهادات…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
109 |
الف. پیشنهادات پژوهشی…………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
109 |
ب. پیشنهادات کاربردی………………………………………………………………………………………………………………………………………. |
110 |
فهرست منابع…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
111 |
الف) منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
111 |
ب) منابع لاتین………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
116 |
پیوستها…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
120 |
چکیده انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. |
125 |