دانلود پایان نامه ارشد: شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت در کسب و کار الکترونیکی |
رتبهبندی این عوامل با بکارگیری تکنیک تاپسیس فازی به چه ترتیب میباشد؟
1-3- اهمیت موضوع
جرقههای کسب و کار الکترونیکی از دهه 1980 که مباحث مبادله الکترونیکی دادهها و شبکههای گران قیمت محلی موضوع جدید و تازه ای بود، در سطح بنگاهها زده شد. کسب و کار الکترونیکی این امکان را برای کسب و کار ها تامین کرده است که بتوانند در حین تخصصی شدن امور و تفکیک زنجیره ارزش , در قالب یکپارچه سازی زنجیره عرضه, استراتژی مشتری محوری و روابط لازم برآن را دنبال کنند.بنابراین, براین اساس بود که کسب و کار الکترونیکی در سطح بنگاه ها مطرح و به خاطر مزایای شگرفی که داشت رو به توسعه گذاشت.در سال 2002 حجم کسب و کار الکترونیکی در جهان چیزی حدود 5/2293 میلیارد دلار تخمین زده شده است این در حالی است که در سال 1995 این رقم برای سال 2002 معادل 27 میلیارد دلار پیش بینی می شد.هرچند حجم فعلی کسب و کار الکترونیک به نسبت کل تولید جهان مقدار ناچیزی به نظر میرسد اما رشد غیر قابل پیش بینی این پدیده در جهان و تلاشهایی که برای توسعه آن در معاملات تجارت بینالمللی شده است، نشاندهنده لزوم حرکتی سریع و غیر قابل اغماض در کشورهای جهان سوم است (دانشجو، 1385).
تعداد صفحه : 121
قیمت : 14700تومان
بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد
و در ضمن فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.
پشتیبانی سایت : **** serderehi@gmail.com
در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.
*** *** ***
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-01] [ 10:42:00 ب.ظ ]
|