1-1- سابقه و ضرورت انجام تحقیق:………………………………………………………………………………………3

1-2-  فرضیات تحقیق …………………………………………………………………………………………………………..4

فصل دوم: مبانی نظری (مفاهیم و تعاریف CRM، مزایا و محدودیتهای آن، ضرورت و لزوم پیاده سازی آن )

2-1- مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………6

2-2- مفاهیم وتعاریف CRM ……………………………………………………………………………………………….6

3-2- اجزای CRM …………………………………………………………………………………………………………….11

2-3-1- مشتری ……………………………………………………………………………………………………………..11

2-3-2- ارتباط ……………………………………………………………………………………………………………….15

2-3-3- مدیریت …………………………………………………………………………………………………………….15

2-4- یك تعریف جامع از مدیریت روابط با مشتریان ………………………………………………………..17

2-5- تاریخچه  CRM ……………………………………………………………………………………………………….18

2-5-1- دوره انقلاب صنعتی (از صنایع دستی تا تولید انبوه): ……………………………………..19

2-5-2- دوره انقلاب کیفیت (از تولید انبوه تا بهبود مستمر): ……………………………………..19

2-5-3- دوره انقلاب مشتری (بهبود مستمر تا سفارشی‌سازی انبوه): ………………………….20

2-6- ا نواع فناوری  CRM…………………………………………………………………………………………………20

2-6-1-CRM  عملیاتی: ……………………………………………………………………………………………….20

2-6-2- CRM تحلیلی: ………………………………………………………………………………………………..22

2-6-3-CRM  مشارکتی: ……………………………………………………………………………………………..24

2-7- ضرورت به كارگیری  CRM……………………………………………………………………………………..24

2-8- چالش‌های اجرایی CRM …………………………………………………………………………………………25

2-9- مزایای استفاده از CRM ………………………………………………………………………………………….25

2-10- دلایل حرکت سازمانها به سوی سرمایه گذاری بر مدیریت ارتباط با مشتری ……….26

2-11-  بررسی علت شكست CRM ها …………………………………………………………………………….27

 

2-12- تصورات غلط در زمینه  CRM……………………………………………………………………………….27

2-13- محدودیت سیستمهای  CRM ………………………………………………………………………………28

2-14- ریسك‌هایCRM  ………………………………………………………………………………………………….30

2-15- روش های کلیدی موفقیت CRM در سازمان‌ها …………………………………………………..31

2-16- شرایط استقرار موفق نرم افزار CRM در یك سازمان …………………………………………..32

2-16-1- پیش نیازهای تكنیكی …………………………………………………………………………………..32

2-16-2- پیش نیازهای فرهنگی …………………………………………………………………………………..32

2-17- پنج اصل برای موفقیت  CRM………………………………………………………………………………33

2-18- اهداف CRM ………………………………………………………………………………………………………….35

این مطلب را هم بخوانید :

2-19- نتایج فصل ……………………………………………………………………………………………………………….36

فصل سوم: مروری بر تحقیقات انجام شده و بررسی چهارچوبهای موجود در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری

3-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………..38

3-2- مطرح ترین شركتهای ارائه دهنده نرم افزارهای CRM و بررسی چهارچوبهای ارائه شده توسط برخی از آنها: ……………………………………………………………………………………………………..40

3-2-1- شرکت Sap: …………………………………………………………………………………………………….40

3-2-2- شرکت Oracle : ……………………………………………………………………………………………..41

3-2-3- شرکت Onyx : ………………………………………………………………………………………………..42

3-2-4- شرکت Seibel  : ……………………………………………………………………………………………..43

3-2-5- شرکت Winer  : …………………………………………………………………………………………….43

3-2-6- شرکتAmdocs  : ………………………………………………………………………………………….45

3-2-7- شركت Microsoft : ……………………………………………………………………………………….46

3-3- نتایج فصل …………………………………………………………………………………………………………………52

فصل چهارم: روش تحقیق،  بررسی وضعیت امور مشتركین دیتای شركت مخابرات استان یزد و ارائه مدل جهت پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری

4-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………..54

4-2- هدف و دامنه پژوهش: ……………………………………………………………………………………………….55

4-3- روشهای گردآوری داده ها:………………………………………………………………………………………….56

4-4- جامعه آماری: ……………………………………………………………………………………………………………..56

4-5- شركت مخابرات استان یزد و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در آن …..57

4-5-1- خط مشی کیفیت شرکت مخابرات استان یزد: ……………………………………………….58

4-5-2- مدیریت ارتباط با مشتری در شركت مخابرات استان یزد ………………………………58

4-5-3- وضعیت فعلی شركت در زمینه ارتباط با مشتری : ………………………………………….60

4-5-4- وضعیت فعلی امور مشتركین دیتای استان یزد ………………………………………………61

4-6- ارائه مدل پیشنهادی جهت پیاده سازی  CRM: ……………………………………………………..62

4-6-1- تکنولوژی: ………………………………………………………………………………………………………….62

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...