1-2- بیان مسئله. 3 1-3- اهمیت تحقیق.. 5 1-4- اهداف تحقیق.. 6 1-5- چارچوب تحقیق.. 6 1-6- فرضیه های تحقیق.. 7 1-7- تعریف مفهومی و عملیاتی تحقیق.. 7 1-8- قلمرو تحقیق.. 9 فصل دوم: ادبیات نظری و پیشینه تحقیق.. 10 2-1- مقدمه. 11 2-1- بخش اول: شخصیت نام تجاری.. 12 2-1-1 مفروضات بنیادین در زمینه شخصیت نام تجاری.. 12 2-1-2- بنیان‌های نظری سازنده‌ی مفهوم شخصیت نام تجاری.. 14 2-1-2-1- مفهوم شخصیت.. 14 2-1-2-2- مفهوم خویشتن مصرف‌کننده 16 2-1-2-3- مفهوم تجانس نام تجاری- خویشتن مصرف‌کننده 18 2-1-3- تعاریف شخصیت نام تجاری.. 19 2-1-4 چارچوب شخصیت برند. 23 2-1-5- اعمال شخصیت برند بر خرده فروشان. 25 2-1-6- کاربردهای مدیریتی مفهوم شخصیت نام تجاری.. 27 2-3) بخش دوم: کیفیت ادراک شده. 30 2-3-1- انتظارات مشتری.. 31 2-3-2) ادراکات مشتری.. 35 2-3-2-1- عوامل موثر بر ادراک مشتریان از خدمت.. 37 2-3-2-2- الگوهای ارائه شده در زمینه اندازه گیری ادراک از کیفیت خدمات.. 40 2-4 بخش سوم: تمایل به خرید مجدد. 50 2-4-1 مشخصه های مؤثر بر رفتار مصرف كننده 54 2-4-2 انواع رفتار در تصمیم گیری خرید. 64 2-4-3 فرآیند تصمیم گیری خریدار. 66 2-5- بخش چهارم: وفاداری.. 70 2-5-1 تعاریف وفاداری.. 70 2-5-2- رویکردهای وفاداری.. 70 2-5-3- حالت های مختلف وفاداری.. 72 2-5-4- مدل های وفاداری.. 73 2-6- پیشینه تحقیق.. 79 2-7- نتیجه‌گیری.. 81 فصل سوم: روش تحقیق.. 83 3-1- مقدمه. 84 3-2- روش تحقیق.. 84 3-3- جامعه آماری، تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری.. 85 3-3-1- جامعه آماری.. 85 3-3-2- نمونه و روش نمونه گیری.. 86 3-4- روش و ابزار گردآوری اطلاعات.. 86 3-5- پایایی متغیرهای پرسشنامه. 87 3-6- روایی پرسشنامه. 88 3-7- روش های تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 88 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها. 89 4-1- مقدمه. 90 4-2- آمار توصیفی.. 90 4-2-1- تحلیل خصوصیات جمعیت شناختی مشتریان. 91 4-2-2- تحلیل توصیفی متغیرهای تحقیق. 95 4-3- بررسی فرضیه های تحقیق.. 99 این مطلب را هم بخوانید : تحقیق رایگان درمورد و فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات… 106 5-1- مقدمه. 107 5-2- یافته های پژوهش… 107 5-2-1- نتایج به دست آمده از آمار توصیفی.. 107 5-2-2- نتایج فرضیه های تحقیق. 108 5-3- بحث و نتیجه گیری.. 109 5-3- پیشنهادات کاربردی.. 111 5-4- محدودیت های تحقیق.. 112 5-5- پیشنهادات کاربردی تحقیق.. 112 منابع.. 113 فهرست اشکال شکل 1-1: مدل نظری تحقیقق…………………………………………………………………………………………………….. 7 شکل 2-1: ساختار شخصیت نام تجاری.. 14 شکل 2-2 : ساختار خویشتن مصرف‌کننده. 18 شکل 2-3: چارچوب شخصیت برند. 24 شکل 2-4: فاکتور های موثر بر ادراک مشتری از خدمات… 37

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...