متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : روانشناسی |
3-9-1-4-جلسه ششم و هفتم 116
3-9-1-5-جلسه نهم 116
3-9-1-6-جلسه دهم و یازدهم 117
3-9-1-7-جلسه دوازدهم و سیزدهم 117
3-9-1-8-جلسه چهاردهم 118
3-10-تحلیل آماری 118
3-11-خلاصه 119
4- فصل چهارم تجزیه و تحلیل دادهها 120
4-2- داده های جمعیت شناختی 123
4-3- یافته های پژوهش 123
الف ) یافته های توصیفی 123
ب) یافته های مربوط به فرضیه های پژوهش. 123
4-4-1-نرمال بودن متغیرها 126
4-4-2-همگنی شیب های رگرسیون 128
4-4-3-همگنی واریانس ها ( عزت نفس اجتماعی و خانوادگی ) 129
4-4-4-یکسانی ماتریس واریانس – کواریانس ( عزت نفس اجتماعی و خانوادگی ) 130
یافته های مربوط به فرضیه های تحقیق 132
4-4-5-همگنی واریانس ها ( پرخاشگری کلامی و فیزیکی ) 134
-4-4-6مفروضه یکسانی ماتریس واریانس-کوواریانس ( پرخاشگری کلامی و فیزیکی) 135
4-5-خلاصه 139
5- فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادها 140
5-2-تشریح کلی مسئله پژوهش 142
5-2-بحث 143
5-3-محدودیت های تحقیق 147
5-4-پیشنهادها 148
5-4-2-پیشنهادی کاربردی 151
5-5-نتیجه گیری 152
5-6-خلاصه 153
منابع. 155
منابع فارسی 156
منابع انگلیسی 160
پیوست… 166
الف ) پرسشنامه عزت نفس (فرم تجدید نظر شده پرسشنامه کوپر اسمیت 58 ماده) 167
ب)پرسشنامه پرخاشگری (آرنولد اچ. باس، و مارک پری) 171
پروتکل درمان فراشناختی 174
واژه نما 179
چکیده انگلیسی.. 180
فهرست جدول ها
عنوان صفحه
جدول-3-1-طرح آزمایشی با پیش آزمون – پس آزمون با گروه کنترل. 99
جدول-3-2- ضرایب پایایی پرسشنامه عزت نفس در تحقیق حاضر. 108
جدول-3-3-ضرایب پایایی پرسشنامه پرخاشگری در تحقیق حاضر. 110
جدول 4-1-میانگین و انحراف معیار متغیر عزت نفس و حیطه های آن در گروه های آزمایش و کنترل در پیش آزمون و پس آزمون. 124
جدول-4-2- میانگین و انحراف معیار متغیر پرخاشگری و حیطه های آن در گروه های آزمایش و شاهد در پیش آزمون و پس آزمون. 125
جدول- 4-3-بررسی نرمال بودن متغیرهای پژوهش… 127
جدول-4-4- آزمون بررسی همگنی شیب خط رگرسیون. 128
جدول-4-5-بررسی همگنی واریانس ها 129
جدول 4-6-یکسانی ماتریس واریانس – کواریانس… 130
جدول-4-7-نتایج تحلیل کوواریانس چند متغیری(مانکوا) بر روی میانگین پس آزمون نمرات عزت نفس و زیر مقیاس آن درگروه آزمایش و کنترل با کنترل پیش آزمون. 131
جدول-4-8-نتایج تحلیل کوواریانس یک راهه در متن مانکوا بر روی پس آزمون میانگین نمرات عزت نفس اجتماعی نوجوانان بزه کار گروه های آزمایش و کنترل با کنترل پیش آزمون. 132
جدول-4-9-نتایج تحلیل کوواریانس یک راهه در متن مانکوا بر روی پس آزمون میانگین نمرات عزت نفس خانوادگی نوجوانان بزه کار گروه های آزمایش و گواه با کنترل پیش آزمون. 133
جدول-4-10-آزمون همگنی واریانس ها 134
جدول-4-11-یکسانی ماتریس واریانس-کوواریانس… 135
جدول-4-12- نتایج تحلیل کوواریانس چند متغیری(مانکوا) بر روی میانگین پس آزمون نمرات پرخاشگری و زیر مقیاس آن د رگروه آزمایش و گواه با کنترل پیش آزمون. 136
جدول-4-13- نتایج تحلیل کوواریانس یک راهه در متن مانکوا بر روی پس آزمون میانگین نمرات پرخاشگری فیزیکی نوجوانان بزه کار گروه های آزمایش و گواه با کنترل پیش آزمون. 137
جدول- 4-14-نتایج تحلیل کوواریانس یک راهه در متن مانکوا بر روی پس آزمون میانگین نمراتپرخاشگری کلامی نوجوانان بزه کار گروه های آزمایش و کنترل با کنترل پیش آزمون. 138
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار-3-1- وضعیت سنی نمونه های پژوهش… 101
نمودار-3-1- سطح تحصیلات پدران و مادران. 102
نمودار-3-2- ترتیب تولد نمونه های پژوهش… 103
نمودار4-1- وضعیت متغیر عزت نفس اجتماعی گروه کنترل و آزمایش( پیش آزمون و پس آزمون)………………………………………………………………………………………………………………………133
نمودار4-2-وضعیت متغیر عزت نفس خانوادگی گروه کنترل و آزمایش ( پیش آزمون و پس آزمون) 134
نمودار4-3-وضعیت متغیر پرخاشگری فیزیکی گروه کنترل و آزمایش( پیش آزمون و پس آزمون)……. 138
نمودار4-4-وضعیت متغیر پرخاشگری کلامی گروه کنترل و آزمایش(پیش آزمون و پس آزمون)………………………………………………………………………………………………………………………139
این مطلب را هم بخوانید :
فهرست شکل ها
عنوان صفحه
شکل 2-1 مدل عملکرد اجرایی خود تنظیمی (S-REF) اختلال روانشناختی به همراه فراشناخت واره ها (ولز و ماتیوز، 1994) 87
شکل 2-2 محورهای اصلی مدل A-B-C.. 91
شکل 2-3 مدل تجدید نظر شده A-M-C (ولز، 2000). 92
شکل 2-4 محورهای اصلی مدل A-M-C.. 93
1- فصل اول کلیات طرح
فصل اول: کلیات طرح
|
1-1-مقدمه
به سبب بروز مسائل خاص در دوران نوجوانی، این دوره، با نوعی سردرگمی همراه با کاهش عزت نفس، خودکم بینی و خودپنداره منفی همراه است، که سبب کاهش فعالیت های طبیعی و تعاملات اجتماعی
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-07-02] [ 05:05:00 ب.ظ ]
|