1-5-2- فرضیه‌های فرعی.. 7

1-6- تعریف مفهومی و نظری.. 7

1-6-1- تعریف مفهومی.. 7

1-6-2- تعاریف عملیاتی.. 8

فصل دوم پیشینه پژوهش

مقدمه. 10

2-1- پیشرفت تحصیلی.. 10

2-1-1- عوامل مهم و مؤثر در پیشرفت تحصیلی.. 11

2-1-2- عملکرد تحصیلی و تعهد حرفه‌ای‌.. 13

2-1-3- عملکرد تحصیلی و خود اثربخشی.. 14

2-1-4- عملکرد تحصیلی و خودکار آمدی.. 15

2-1-5- عملکرد تحصیلی و خود پنداره 15

2-1-6- عملکرد تحصیلی و خود نظم‌بخشی.. 16

2-1-7- عملکرد تحصیلی و محل سکونت.. 17

2-1-8- عملکرد تحصیلی و اضطراب.. 18

2-1-9- عملکرد تحصیلی و کمال‌گرایی.. 18

2-1-10- عملکرد تحصیلی و باورهای غیرمنطقی.. 19

2-1-11- عملکرد تحصیلی و صفات شخصیت.. 20

2-1-12- عملکرد تحصیلی و مهارت‌های تحصیلی.. 21

2-1-13- عملکرد تحصیلی و مؤلفه‌های فراشناختی.. 23

2-2- اهمال‌کاری چیست ؟. 24

2-2-1- تاریخچه اهمال‌کاری.. 25

2-2-2- اهمال‌کاری تحصیلی  چیست؟. 27

2-2-3- علت شناسی اهمال‌کاری.. 28

2-2-4- اهمال‌کاری در فرهنگ ایرانی و اسلامی.. 31

2-2-5- راه‌های پیش‌گیری و درمان اهمال‌کاری.. 32

2-2-6- رابطه بین اهمال‌کاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی.. 34

2-3- مهارت‌های تحصیلی- شغلی.. 35

2-3-1- مهارت خودشناسی.. 36

2-3-2- رشته  شناسی و شغل شناسی.. 53

2-5- پیشینه تحقیقات داخلی و خارجی.. 59

2-5-1- پیشینه تحقیقات داخلی.. 59

2-5-2- پیشینه تحقیقات خارجی.. 61

2-6- خلاصه. 63

فصل سوم روش پژوهش

مقدمه. 65

3-1- روش پژوهش… 65

3-2- جامعه آماری.. 65

3-3- نمونه و روش نمونه‌گیری.. 65

3-4- عوامل دموگرافیک… 66

پایان نامه

 

3-5- ابزار تحقیق.. 68

3-5-1- پیشرفت تحصیلی.. 68

3-5-2- مقیاس اهمال‌کاری تحصیلی سولومن و راثبلوم (PASS) 68

3-6- روش اجرای پژوهش… 69

3-7- پکیج آموزشی.. 70

3-8- روش آماری.. 71

فصل چهارم تجزیه‌وتحلیل آماری

4-1- مقدمه. 73

4-2- یافته‌های توصیفی.. 73

4-3- آزمون پیش‌فرض‌ها و فرضیه‌های پژوهش… 74

4-4- بررسی فرضیه‌های پژوهش… 75

فصل پنجم بحث و نتیجه‌گیری

مقدمه. 82

5-1- بررسی فرضیه‌های پژوهش… 82

5-2- محدودیت‌های پژوهش… 85

5-3- پیشنهادهای کاربردی.. 86

5-4- پیشنهادی پژوهشی.. 86

منابع. 87

 

این مطلب را هم بخوانید :

 

 

پیوست ها

پرسشنامه اهمال‌کاری سولومن و راثبلوم. 97

خلاصه جلسات محتوای آموزشی.. 101

 

 

فهرست جداول

 

جدول (3-1) دیاگرام طرح پژوهش… 65

جدول (3-2) توزیع فراوانی بر اساس تحصیلات مادر و پدر. 66

جدول (3-3) توزیع فراوانی بر اساس سن مادر و پدر. 67

جدول (3-4) توزیع فراوانی شرکت‌کنندگان در پژوهش برحسب مشاغل والدین. 67

جدول (3-5) توزیع فراوانی شرکت‌کنندگان در پژوهش برحسب میزان درآمد. 68

جدول (4-1) شاخص‌های توصیفی نمرات اهمال‌کاری تحصیلی و معدل دانش‌آموزان برحسب مرحله ارزیابی و عضویت گروهی.. 73

جدول (4-2) آزمون شاپیرو برای بررسی نرمال بودن نمرات اهمال‌کاری تحصیلی و معدل دانش آموزان  74

جدول (4-3) آزمون برابری واریانس‌های نمرات معدل و اهمال‌کاری تحصیلی و زیرمقیاس ها 75

جدول (4-4) آزمون باکس بررسی برابری کوواریانس‌های نمرات در دو گروه. 75

جدول (4-5) نتایج مقایسه دو گروه درمجموع متغیرهای پژوهش… 76

جدول (4-6) نتایج تحلیل کوواریانس مقایسه میانگین‌های معدل دانش آموزان برحسب عضویت گروهی  77

جدول (4-7) نتایج تحلیل کوواریانس مقایسه میانگین‌های نمرات اهمال‌کاری تحصیلی برحسب عضویت گروهی  79

 

 

 

فهرست شکلها

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...