پایان نامه آموزش مهارتهای تحصیلی- شغلی بر پیشرفت تحصیلی |
1-5-2- فرضیههای فرعی.. 7
1-6- تعریف مفهومی و نظری.. 7
1-6-1- تعریف مفهومی.. 7
1-6-2- تعاریف عملیاتی.. 8
فصل دوم پیشینه پژوهش
مقدمه. 10
2-1- پیشرفت تحصیلی.. 10
2-1-1- عوامل مهم و مؤثر در پیشرفت تحصیلی.. 11
2-1-2- عملکرد تحصیلی و تعهد حرفهای.. 13
2-1-3- عملکرد تحصیلی و خود اثربخشی.. 14
2-1-4- عملکرد تحصیلی و خودکار آمدی.. 15
2-1-5- عملکرد تحصیلی و خود پنداره 15
2-1-6- عملکرد تحصیلی و خود نظمبخشی.. 16
2-1-7- عملکرد تحصیلی و محل سکونت.. 17
2-1-8- عملکرد تحصیلی و اضطراب.. 18
2-1-9- عملکرد تحصیلی و کمالگرایی.. 18
2-1-10- عملکرد تحصیلی و باورهای غیرمنطقی.. 19
2-1-11- عملکرد تحصیلی و صفات شخصیت.. 20
2-1-12- عملکرد تحصیلی و مهارتهای تحصیلی.. 21
2-1-13- عملکرد تحصیلی و مؤلفههای فراشناختی.. 23
2-2- اهمالکاری چیست ؟. 24
2-2-1- تاریخچه اهمالکاری.. 25
2-2-2- اهمالکاری تحصیلی چیست؟. 27
2-2-3- علت شناسی اهمالکاری.. 28
2-2-4- اهمالکاری در فرهنگ ایرانی و اسلامی.. 31
2-2-5- راههای پیشگیری و درمان اهمالکاری.. 32
2-2-6- رابطه بین اهمالکاری تحصیلی و پیشرفت تحصیلی.. 34
2-3- مهارتهای تحصیلی- شغلی.. 35
2-3-1- مهارت خودشناسی.. 36
2-3-2- رشته شناسی و شغل شناسی.. 53
2-5- پیشینه تحقیقات داخلی و خارجی.. 59
2-5-1- پیشینه تحقیقات داخلی.. 59
2-5-2- پیشینه تحقیقات خارجی.. 61
2-6- خلاصه. 63
فصل سوم روش پژوهش
مقدمه. 65
3-1- روش پژوهش… 65
3-2- جامعه آماری.. 65
3-3- نمونه و روش نمونهگیری.. 65
3-4- عوامل دموگرافیک… 66
3-5- ابزار تحقیق.. 68
3-5-1- پیشرفت تحصیلی.. 68
3-5-2- مقیاس اهمالکاری تحصیلی سولومن و راثبلوم (PASS) 68
3-6- روش اجرای پژوهش… 69
3-7- پکیج آموزشی.. 70
3-8- روش آماری.. 71
فصل چهارم تجزیهوتحلیل آماری
4-1- مقدمه. 73
4-2- یافتههای توصیفی.. 73
4-3- آزمون پیشفرضها و فرضیههای پژوهش… 74
4-4- بررسی فرضیههای پژوهش… 75
فصل پنجم بحث و نتیجهگیری
مقدمه. 82
5-1- بررسی فرضیههای پژوهش… 82
5-2- محدودیتهای پژوهش… 85
5-3- پیشنهادهای کاربردی.. 86
5-4- پیشنهادی پژوهشی.. 86
منابع. 87
این مطلب را هم بخوانید :
پیوست ها
پرسشنامه اهمالکاری سولومن و راثبلوم. 97
خلاصه جلسات محتوای آموزشی.. 101
فهرست جداول
جدول (3-1) دیاگرام طرح پژوهش… 65
جدول (3-2) توزیع فراوانی بر اساس تحصیلات مادر و پدر. 66
جدول (3-3) توزیع فراوانی بر اساس سن مادر و پدر. 67
جدول (3-4) توزیع فراوانی شرکتکنندگان در پژوهش برحسب مشاغل والدین. 67
جدول (3-5) توزیع فراوانی شرکتکنندگان در پژوهش برحسب میزان درآمد. 68
جدول (4-1) شاخصهای توصیفی نمرات اهمالکاری تحصیلی و معدل دانشآموزان برحسب مرحله ارزیابی و عضویت گروهی.. 73
جدول (4-2) آزمون شاپیرو برای بررسی نرمال بودن نمرات اهمالکاری تحصیلی و معدل دانش آموزان 74
جدول (4-3) آزمون برابری واریانسهای نمرات معدل و اهمالکاری تحصیلی و زیرمقیاس ها 75
جدول (4-4) آزمون باکس بررسی برابری کوواریانسهای نمرات در دو گروه. 75
جدول (4-5) نتایج مقایسه دو گروه درمجموع متغیرهای پژوهش… 76
جدول (4-6) نتایج تحلیل کوواریانس مقایسه میانگینهای معدل دانش آموزان برحسب عضویت گروهی 77
جدول (4-7) نتایج تحلیل کوواریانس مقایسه میانگینهای نمرات اهمالکاری تحصیلی برحسب عضویت گروهی 79
فهرست شکلها
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 04:22:00 ب.ظ ]
|