پایان نامه : بررسی اثربخشی برنامه تقویت دقت و توجه و ارتقاء ادراک حسی- حرکتی بر بهبود عملکرد ریاضی در بین پسران پایه سوم و چهارم ابتدایی شهر کرمانشاه در سال تحصیلی 1393-1392 |
افت تحصیلی و اتلاف بودجه و امكانات پایان نمیپذیرد، بلكه به سرزنش و تحقیر دانش آموزان، شکل گیری خودپنداره ضعیف و كاهش عزت نفس آنان میانجامد و سلامت روان آنها را به مخاطره میاندازد و چه بسا آنان را به سازوكارهای دفاعی ناموفق بكشاند (یاوری و همکاران، 1385). ناتوانی یادگیری ریاضی دربر گیرنده چهار گروه اختلال است: مهارتهای زبانی (درك اصطلاحهای ریاضی و تبدیل مسائل نوشتاری به نمادهای ریاضی)؛ مهارتهای ادراكی (شناسایی و درك نمادها و مرتبسازی مجموعه اعداد)؛ مهارتهای ریاضی (توانایی انجام چهار عمل اصلی)؛ و مهارتهای توجه (كپی كردن درست اشكال و این مطلب را هم بخوانید :
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-01] [ 04:28:00 ق.ظ ]
|