دانلود پایان نامه ارشد:بررسی تاثیر عوامل موثر بر هم نوایی نام ونشان تجاری رویکرد مشتری محور |
روش تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 102
جامعه آماری ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 104
نمونه آماری …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 104
روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه ………………………………………………………………………………………………………….. 104
ابزار گردآوری داده ها ……………………………………………………………………………………………………………………………………… 105
نحوه طراحی پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………………………………………….. 106
روایی و پایایی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 107
آزمون روایی پرسشنامه …………………………………………………………………………………………………………………………………… 107
آزمون پایایی پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………………………………………….. 107
آزمون آلفای کرونباخ برای متغیرها ………………………………………………………………………………………………………………… 108
روش های تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………………………………………………………………. 110
ضریب همبستگی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 110
مدل معادلات ساختاری ………………………………………………………………………………………………………………………………….. 111
تعریف مدل معادلات ساختاری ………………………………………………………………………………………………………………………. 111
ضرورت مدل معادلات ساختاری در پژوهش حاضر ……………………………………………………………………………………….. 111
فصل چهارم …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 113
تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………………………………………………………………………………… 113
پایایی متغیرهای پرسشنامه ……………………………………………………………………………………………………………………………. 114
آمار توصیفی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 114
نگاره های جمعیت شناختی …………………………………………………………………………………………………………………………… 114
آمار توصیفی متغیرها و نمودارهای هیستوگرام ……………………………………………………………………………………………… 119
آمار استنباطی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 122
تحلیل عاملی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 122
ارزیابی برازش کلی مدل …………………………………………………………………………………………………………………………………. 124
تخمین استاندارد مدل ……………………………………………………………………………………………………………………………………. 125
حالت معناداری اعداد(T-values) مدل ………………………………………………………………………………………………………… 126
فصل پنجم …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 129
نتیجه گیری و پیشنهادات ………………………………………………………………………………………………………………………………. 129
مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 130
بررسی یافته های پژوهش با توجه به مدل تحلیل مسیر و مدل معادلات ساختاری……………………………………… 132
پیشنهادات مدیریتی ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 134
پیشنهادات برای تحقیقات آتی ……………………………………………………………………………………………………………………….. 136
پیشنهاد های مبتنی بر یافته های تحقیق ……………………………………………………………………………………………………… 136
محدودیت های پژوهش و پیشنهادات برای تحقیق های آتی ……………………………………………………………………….. 136
منابع ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….138
پیوست ها
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
پرسشنامه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
خروجی Amos……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
فهرست جداول
این مطلب را هم بخوانید :
شکل 1-1 : مدل مفهومی پژوهش حاضر …………………………………………………………………………………………………………. 21
شکل2-1 : هرم ارزش ویژه مشتری محور کلر(2003) ………………………………………………………………………………….. 23
شکل 3-1 : چهار چوب مفهومی ……………………………………………………………………………………………………………………… 26
جدول 1-1 : تعریف اصطلاحات ……………………………………………………………………………………………………. 37 و 36 و 35
جدول 1-2 : تعارف ارزش ویژه برند ………………………………………………………………………………………………………. 45 و 44
شکل 1-2 : مدل ارزش ویژه برند آکر (1996) ………………………………………………………………………………………………. 47
شکل 2-2 : مدل ارزش ویژه برند کلر (1993) ………………………………………………………………………………………………. 49
شکل 3-2 : مفهوم سازی راس و دیگران (2008) ………………………………………………………………………………………….. 51
شکل 4-2 : مفهوم سازی کلر (1993) …………………………………………………………………………………………………………… 51
شکل 5-2 : ابعاد تداعی های برند آکر (1991) ……………………………………………………………………………………………… 56
شکل 6-2 : ابعاد تداعی های برند کلر (1993) ………………………………………………………………………………………………. 56
شکل 7-2 : هرم ارزش ویژه مشتری محور کلر (2003) ………………………………………………………………………………… 70
شکل 8-2 : مدل Gordon(2010) ………………………………………………………………………………………………………………. 73
شکل 9-2 : مدل پژوهش حاضر ……………………………………………………………………………………………………………………….. 74
شکل 10-2 : اهداف نگرش های برند ………………………………………………………………………………………………………………. 79
شکل 11-2 : مقیلس هم نوایی با برند …………………………………………………………………………………………………………….. 94
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-07-02] [ 01:17:00 ب.ظ ]
|