2-3-2-2) تحقیقات انجام شده در داخل کشور  ……………………………………………………………………………………….. 53

فصل سوم : روش شناسی تحقیق

3- 1) مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………  59

3-2) روش تحقیق (فرآیند اجرای تحقیق)  ……………………………………………………………………………………………..  59

3-3) جامعه آماری  …………………………………………………………………………………………………………………………………..  60

3-4) روش نمونه گیری و برآورد حجم نمونه  …………………………………………………………………………………………  60

3-5) روش های گردآوری اطلاعات  ………………………………………………………………………………………………………..  61

3-6) ابزار گردآوری داده ها و اطلاعات  …………………………………………………………………………………………………..  61

3-7) روایی و پایایی  ………………………………………………………………………………………………………………………………..  62

3-7-1) روایی  …………………………………………………………………………………………………………………………………………  62

3-7-2) پایایی  ………………………………………………………………………………………………………………………………………..  62

3-8) آزمون کلوموگروف – اسمیرنف  …………………………………………………………………………………………………….  64

3-9) روش تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات ……………………………………………………………………………………….  66

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

4-1) مقدمه  ……………………………………………………………………………………………………………………………………………  68

4-2) توصیف پاسخ دهندگان تحقیق  …………………………………………………………………………………………………….. 69

4-2-1)جنسیت پاسخ دهندگان  ……………………………………………………………………………………………………………. 69

4-2-2) تأهل پاسخ دهندگان  ……………………………………………………………………………………………………………….. 70

4-2-3) میزان تحصیلات پاسخ دهندگان  …………………………………………………………………………………………….  71

4-2-4) سن پاسخ دهندگان  …………………………………………………………………………………………………………………  72

4-2-5) سابقه کار پاسخ دهندگان  ………………………………………………………………………………………………………..  73

4-3) توصیف متغیر های تحقیق  …………………………………………………………………………………………………………… 74

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                          صفحه

4-3-1) توصیف متغیر کیفیت خدمات در وب سایت ها  …………………………………………………………………………  74

4-3-2) توصیف متغیر ادراک و ارزش در وب سایت ها  …………………………………………………………………………… 75

4-3-3) توصیف متغیر اعتماد در وب سایت ها  ……………………………………………………………………………………….  76

4-3-4) توصیف متغیر عادت در وب سایت ها  ………………………………………………………………………………………..  77

4-3-5) توصیف متغیر شهرت در وب سایت ها  ………………………………………………………………………………………. 78

4-3-6) توصیف متغیر بانکداری اینترنتی  ……………………………………………………………………………………………….  79

4-3-7) توصیف متغیر وفاداری مشتریان  ……………………………………………………………………………………………….. 80

4-4) آزمون فرضیات تحقیق  …………………………………………………………………………………………………………………….. 81

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادها

5-1) مقدمه  ………………………………………………………………………………………………………………………………………………  87

5-2) نتایج آمار استنباطی  ………………………………………………………………………………………………………………………..  87

این مطلب را هم بخوانید :

5-2-1) نتایج آزمون فرضیه اول ………………………………………………………………………………………………………………. 89

5-2-2) نتایج آزمون فرضیه دوم ……………………………………………………………………………………………………………… 89

5-2-3) نتایج آزمون فرضیه سوم ………………………………………………………………………………………………………………89

5-2-4) نتایج آزمون فرضیه چهارم …………………………………………………………………………………………………………..89

5-2-5) نتایج آزمون فرضیه پنجم …………………………………………………………………………………………………………… 89

5-3) بحث و تفسیر ………………………………………………………………………………………………………………………………….  90

5-4) پیشنهاد ها ………………………………………………………………………………………………………………………………………  91

5-5) مقایسه نتایج با تحقیقات مشابه ……………………………………………………………………………………………………..  92

5-6) جمع بندی نهایی…………………………………………………………………………………………………………………………….  93

5-7) پیشنهادهای آتی برای ادامه تحقیقات …………………………………………………………………………………………..  95

5-7)  موانع تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………  95

منابع  ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………  96

پیوست ها  …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 106

 

فهرست جداول

عنوان                                                                                                           صفحه

 

 

جدول 2-1) رتبه ی ایران در بسترهای استقرار دولت الکترونیکی  ………………………………………………………………..  20

جدول 3-1) بررسی پرسشنامه های تحقیق ……………………………………………………………………………………………………..  61

جدول3- 1)درصد آلفای متغییر ها  ………………………………………………………………………………………………………………….  63

جدول3-3 ) نتایج بررسی پایایی پرسشنامه تحقیق (آلفای کرونباخ)……………………………………………………………….  63

جدول3-4) نتایج آزمون کلوموگروف- اسمیرنف برای متغیر وابسته تحقیق (وفاداری مشتریان)  ………………….  64

جدول3-6) نتایج آزمون کلوموگروف-اسپیرنف برای متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………….65

جدول4-1) توصیف جنسیت پاسخ دهندگان  …………………………………………………………………………………………………..  69

جدول4-2) توصیف تأهل پاسخ دهندگان  ……………………………………………………………………………………………………….  70

جدول4-3) توصیف میزان تحصیلات پاسخ دهندگان  …………………………………………………………………………………….  71

جدول4-4) توصیف سن پاسخ دهندگان  ………………………………………………………………………………………………………….. 72

جدول4-5) توصیف سابقه کار پاسخ دهندگان  ………………………………………………………………………………………………..  73

جدول4-6) توصیف متغیر کیفیت خدمات در وب سایت ها  …………………………………………………………………………..  74

جدول4-7) توصیف متغیر ادراک و ارزش در وب سایت ها ………………………………………………………………………………  75

جدول4-8) توصیف متغیر اعتماد در وب سایت ها  …………………………………………………………………………………………  76

جدول4-9) توصیف متغیر عادت در وب سایت ها  ………………………………………………………………………………………….  77

جدول4-10) توصیف متغیر شهرت در وب سایت ها  ………………………………………………………………………………………  78

جدول4-11) توصیف متغیر بانکداری اینترنتی  ……………………………………………………………………………………………….  79

جدول4-12) توصیف متغیر وفاداری مشتریان  ………………………………………………………………………………………………..  80

جدول4-13) ضریب هبستگی بین بین عوامل موثر بانکداری اینترنتی با وفاداری مشتریان  …………………………  81

جدول4-14) ضریب هبستگی بین کیفیت خدمات در وب سایت ها با وفاداری مشتریان  …………………………….  82

جدول4-15) ضریب هبستگی بین ادراک و ارزش در وب سایت ها با وفاداری مشتریان  ………………………………  82

جدول4-16) ضریب هبستگی بین اعتماد در وب سایت ها با وفاداری مشتریان  ……………………………………………  83

جدول4-17) ضریب هبستگی بین عادت در وب سایت ها با وفاداری مشتریان  ……………………………………… ……. 83

جدول4-18) ضریب هبستگی بین شهرت در وب سایت ها با وفاداری مشتریان  …………………………………………..  84

جدول4- 19) جدول آزمون مدل رگرسیون بین عوامل موثر بانکداری اینترنتی با وفاداری مشتریان  …………… 85

 

 

 

 

 

فهرست نمودارها

عنوان                                                                                                               صفحه

 

 

نمودار 2-1) رابطة رضایت و رفتار خرید  ……………………………………………………………………………………………..  40

نمودار 2-2) 6 حالت رابطة رضایت و وفاداری  ………………………………………………………………………………………………..  41

نمودار 2-3) رابطه بین رضایت و وفاداری  ……………………………………………………………………………………………………….  42

نمودار 2-4) رابطة بین رضایتمندی و وفاداری مشتری از دیدگاه ساسر و همکارانش  …………………………………..  42

نمودار 2-5) مدل کلی رابطه رضایت کلی، رضایت از معامله ویژه و وفاداری نگرشی  ……………………….  44

نمودار 2-6) مدل رابطه جزئی رضایت از معامله ویزه، رضایت کلی، وفاداری نگرشی  ……………………………………  44

نمودار 2-7) مدل رابطه تعدیل شده رضایت از معامله ویژه رضایت کلی، وفاداری نگرشی  ……………………………  44

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...