1-7-  تعریف متغیرهای پژوهش… 10

1-8-  ساختار پژوهش… 10

فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق

2-1-  مقدمه. 13

بخش اول: مبانی نظری روابط عمومی.. 14

2-2-  مفهوم روابط عمومی.. 14

2-3-  تاریخچه روابط عمومی.. 17

2-4-  بنیانگذار و پدر روابط عمومی در جهان. 19

2-5-  بنیانگذار و پدر روابط عمومی ایران. 20

2-6-  نگرشهای عمده به روابط عمومی.. 20

2-7-  الگو های روابط عمومی.. 22

2-7-1- الگوی نمایندگی مطبوعات.. 24

2-7-2- الگوی اطلاع رسانی (ارائه اطلاعات به مردم) 25

2-7-3- الگوی دوسویه ناهمسنگ یا سازمان محور. 25

2-7-4- الگوی دو سویه همسنگ یا مخاطب محور. 28

2-7-5- الگوی صنعت روابط عمومی.. 30

2-7-6- الگوی روابط عمومی حرفه ای.. 30

2-7-7- الگوی دوسویه. 31

2-7-8- الگوی ترکیبی.. 32

2-7-9- الگوی متقارن جدید. 33

بخش دوم : مبانی نظری نگرش مشتریان. 34

2-8-  ریشه یابی نگرش… 34

2-9-  مفهوم نگرش… 35

2-10-                                                                                                                 ویژگی های نگرش… 37

2-11-                                                                                      عناصر نگرشی به عنوان مبنای نگرش ها 37

2-12-                                                                                                چگونگی تاثیر نگرش ها بر رفتار. 39

2-13-                                                                         چه موقع نگرش ها رفتارها را پیش بینی می کنند ؟. 39

2-14-                                                                                                                          تغییر نگرش… 40

2-15-                                                                                                           ایمان، یک نگرش اصلی.. 42

2-16-                                                                                                         مدل رفتار خرید مشتری.. 43

2-17-                                                                                      فرایند تصمیم گیری خرید مشتری.. 43

2-18-                                                                             انواع تصمیمات خرید و درگیری مشتریان. 46

2-18-1-تصمیم‌گیری پیچیده 46

2-18-2  تصمیم‌گیری محدود. 47

2-18-3  تصمیم‌گیری عادی.. 47

2-19  عوامل تعیین کننده سطح درگیری مشتری.. 48

2-19-1-تجربیات پیشین.. 48

2-19-2  علاقه. 48

2-19-3  خطر پذیری.. 48

2-19-4  موقعیت… 48

 

2-19-5  قابلیت رویت پذیری اجتماعی.. 49

بخش سوم: تحقیقات انجام شده 49

2-20  تحقیقات انجام شده داخلی.. 49

2-21  تحقیقات انجام شده خارجی.. 52

2-22  مدل تحقیق.. 54

بخش چهارم: مختصری درباره بانک پارسیان. 55

2-23  تاریخچه بانک… 55

2-24  چشم انداز بانک پارسیان. 55

2-25  بیانیه ماموریت بانک پارسیان. 56

2-26-                                                                                               ارزش های سازمانی بانک پارسیان. 56

2-27- لوگو و نشان پارسیان. 57

2-28  چارت ساختار سازمانی بانک پارسیان: 59

فصل سوم : روش شناسی تحقیق

3-1-  مقدمه. 61

3-2-  روش شناسی تحقیق.. 61

3-3-  متغیرهای تحقیق.. 61

3-4-  روش و ابزار گرد آوری اطلاعات.. 62

3-5-  جامعه آماری تحقیق.. 62

3-6-  نمونه آماری.. 63

این مطلب را هم بخوانید :

 

3-7-  روش نمونه گیری.. 63

3-8-  قلمرو تحقیق.. 64

3-9-  ابزار سنجش… 64

3-10-                                                                                          بخش سنجش عملکرد روابط عمومی.. 65

3-11-                                                                          بخش سنجش نگرش های غیرتجاری مشتریان. 65

3-12-                                                                                                   اعتبار و روایی  ابزار تحقیق.. 66

3-12-1-روایی پرسشنامه. 66

3-12-2-پایایی پرسشنامه. 66

3-13-                                                                                            روش‌های تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 67

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

4-1-  مقدمه. 70

4-2-  آمار توصیفی.. 71

شاخص های توصیفی مؤلفه های پژوهش… 74

4-3-  آمار استنباطی.. 76

4-3-1- آزمون کلموگروف-اسمیرنوف.. 76

4-3-2- آزمون همبستگی پیرسون. 77

4-3-3- نتایج برازش مدل رگرسیونی.. 79

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1-  مقدمه. 83

5-2-  فرآیند تحقیق.. 83

5-3-  نتیجه گیری.. 84

5-3-1- نتیجه گیری از فرضیه اصلی.. 84

5-3-2- نتیجه گیری از فرضیه های فرعی.. 84

5-3-2- یافته های جانبی.. 86

5-4-  پیشنهادات.. 86

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...