1-4 اهداف تحقیق………………………………………………………………………………………………………………….4

1-5سوالات تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………4

1-6 فرضیه های تحقیق…………………………………………………………………………………………………………..5

1-7 تعاریف واژگان………………………………………………………………………………………………………………..5

فصل دوم:  مروری برادبیات تحقیق

2-1 مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………….7

2-2 تجارت الكترونیكی چیست؟……………………………………………………………………………………………..7

2-3 تعریف و تبیین مفهوم تجارت الكترونیكی ………………………………………………………………………….8

2-4 تاریخچه تجارت الكترونیكی…………………………………………………………………………………………..11

2-5 الگوهای مختلف بلوغ تجارت الكترونیكی ……………………………………………………………………….11

2-5-1 الگوی آسیای جنوب شرقی و اقیانوسیه………………………………………………………………………..11

2-5-2 الگوی سازمان ملل برای بلوغ تجارت الكترونیكی………………………………………………………….12

2-5-3 الگوی مراحل رشد فناوری اطلاعات نولان……………………………………………………………………13

2-5-4 الگوی گارتنر ……………………………………………………………………………………………………………13

2-5-5 الگوی میسرا و دینگرا…………………………………………………………………………………………………15

2-5-6 الگوی ایالت یوتا……………………………………………………………………………………………………….16

2-5-7 الگوی گروه مشاوره دلویت و تاچ……………………………………………………………………………….17

2-5-8 الگوی نقشه راه تجارت الكترونیكی……………………………………………………………………………..18

2-5-9 الگوی دموکراسی الکترونیکی………………………………………………………………………………………19

2-5-10 الگوی بلوغ دو بعدی……………………………………………………………………………………………….19

2-6 محرك های تجارت الکترونیک……………………………………………………………………………………….21

2-6-1 الگوهای تجارت الکترونیک………………………………………………………………………………………..23

دانلود پایان نامه

 

2-7 مفهوم دولت الکترونیک………………………………………………………………………………………………….23

2-7-1 مراحل دولت الکترونیک ……………………………………………………………………………………………25

2-7-2 فرایند استقرار دولت الکترونیک ………………………………………………………………………………….25

2-7-3 شرایط اجرای موفق استراتژی دولت الکترونیک ……………………………………………………………26

2-8 دولت الكترونیك در ایران……………………………………………………………………………………………….33

2-9 بکارگیری تجارت الكترونیكی در شركتها و موسسات…………………………………………………………36

2-9-1چالشهای SME ها در پذیرش و استفاده از ICT و تجارت

این مطلب را هم بخوانید :

بهترین روش تغذیه برای عضله سازی حرفه‌ای الكترونیكی…………………………..40

2-9-2 مزایای استفاده از تجارت الكترونیكی در SMES…………………………………………………………..41

2-9-3 مشكلات SME ها در پذیرش تجارت الكترونیكی ………………………………………………………42

2-9-4                      سیاستهای حمایتی از SMEها در توسعه تجارت لكترونیكی………………………………………….48

2-9-5                      تجربه کشورها در حمایت از SMEs برای استفاده از تجارت الکترونیکی……………………….50

2-9-5-1   تجربه انگلستان ………………………………………………………………………………………………….50

2-9-5-2 تجربه یونان  ……………………………………………… ……………………………………………………….54

2-9-5-3  تجربه اسكاتلند: …………………………………………………………………………………………………..57

2-9-5-4  تجربه آلمان …………………………………. ……………………………………………………………………58

2-9-5-5 تجربه اتحادیه اروپا……………………………………………… ……………………………………………….60

2-9-5-6 تجربه فنلاند………………………………………………………. ……………………………………………….61

2-9-5-7 تجربه دانمارك……………………………………………………. ……………………………………………….63

2-9-5-8 تجربه مكزیك…………………………………………………….. ……………………………………………….65

2-9-5-9 تجربه ژاپن………………………………………………………… ……………………………………………….66

2-9-5-10 تجربه ایالات متحده………………………………………….. ……………………………………………….67

  • پیشینه تحقیق. ……………………………………………………….. ……………………………………………….68

2-10-1 پژوهش های داخلی……………………………………………….. ……………………………………………….68

2-10-2 پژوهش های خارجی……………………………………………………………………………………………….69

 

فصل سوم: روش تحقیق

3-1 مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………..72

3-2 نوع تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………..72

3-3 جامعه آماری و حجم نمونه ……………………………………………………………………………………………72

3-4 روش گردآوری اطلاعات ………………………………………………………………………………………………73

3-5 ابزار گردآوری اطلاعات ……………………………………………………………………………………………….73

3-6روایی و پایایی ………………………………………………………………………………………………………………73

3-7  روش تجزیه و تحلیل اطلاعات………………………………………………………………………………………74

فصل چهارم:   تجزیه وتحلیل داده ها

4-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………..76

4-2- آمار توصیفی……………………………………………………………………………………………………………….76

4-2-1جنسیت افراد……………………………………………………………………………………………………………..76

4-2-3 سن افراد پاسخگو……………………………………………………………………………………………………..77

4-2-2 وضعیت تحصیلی………………………………………………………………………………………………………78

4-2-4 سابقه خدمت……………………………………………………………………………………………………………79

4-3 آزمون کولموگوروف اسمیرنوف………………………………………………………………………………………80

4-4-1 آزمون فرضیه اول………………………………………………………………………………………………………81

4-4-2 آزمون فرضیه دوم………………………………………………………………………………………………………82

4-4-3 آزمون فرضیه سوم……………………………………………………………………………………………………..84

4-4-4 آزمون فرضیه چهارم…………………………………………………………………………………………………..85

فصل پنجم:  نتایج وپیشنهادات

5-1   مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………..88

5-2   بیان نتایج…………………………………………………………………………………………………………………..88

5-2-1 نتیجه فرضیه اول……………………………………………………………………………………………………….88

5-2-2 نتیجه فرضیه دوم……………………………………………………………………………………………………….89

5-2-3 نتیجه فرضیه سوم………………………………………………………………………………………………………89

5-2-4 نتیجه فرضیه چهارم……………………………………………………………………………………………………90

5-3  پیشنهادهای مبتنی بر یافته های پژوهش…………………………………………………………………………..91

5-4 راهکارهای اجرایی برای رفع موانع…………………………………………………………………………………..92

5-5 توصیه به پژوهشگران……………………………………………………………………………………………………..92

5-6  محدویت ها و موانع  پژوهش………………………………………………………………………………………..93

منابع وماخذ

الف : منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………………………94

ب : منابع انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………..95

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...