پایان نامه ارشد: تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان |
1-4 اهداف تحقیق……………………… 5
1-5 مدل نظری تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………….6
1-6 فرضیههای تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………….6
1-6-1 فرضیههای اصلی ……………………………………………………………………………………………………..7
1-6-2 فرضیههای فرعی ……………………………………………………………………………………………………..7
1-7 تعریف متغیرهای تحقیق ……………………………………………………………………………………………………..8
1-8 قلمرو تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………..9
1-9 تعریف مفهومی متغیرها………………………………………………………………………………………………………..10
1-10 تعریف عملیاتی متغیرها………………………………………………………………………………………………………12
1-11 خلاصه فصل اول………………………………………………………………………………………………………………12
فصل دوم: ادبیات تحقیق…………………………… 14
2-1مقدمه………………………………….. 15
2-2 وفاداری ………………………… 15
2-2-1 انواع وفاداری ……………. 15
2-2-2 انواع مشتری از نظر وفاداری … 18
2-2-3 فرایند سودمندی وفاداری مشتریان 19
2-2-4 مزایای وفاداری به برند…….. 20
2-2-5 حلقه وفاداری مشتری………… 21
2-3 کیفیت خدمات………………………. 22
2-4 اعتماد…………………………… 24
2-4-1 دیدگاه جامع به اعتماد………. 24
2-4-2 ویژگی های اعتماد…………… 26
2-4-3 نقش ریسک و آسیب پذیری در مفهوم اعتماد 27
2-5 رضایت……………………………. 28
2-5-1 ارزش و رضایت مشتری…………. 28
2-5-2 مزایای رضایت مشتری………………… 29
2-6 بازاریابی رابطه ای………………… 29
2-6-1 بازاریابی رابطه ای؛ تعاریف و مولفه ها 31
2-6-2 تاریخچه بازاریابی رابطه ای….. 35
2-6-3 اجزا و عناصر بازاریابی رابطه ای……… 35
2-6-3-1 ایجاد پیوند……………………. 36
2-6-3-2 ارتباطات………….. 37
این مطلب را هم بخوانید :
2-6-3-3 ارزش مشترک………… 37
2-6-3-4 همدلی…………………… 37
2-6-3-5 رابطه متقابل …………………………………………………………………………………………….. .37
2-6-4 عوامل موثر در رشد بازاریابی رابطه ای ……………………………………………………………………….39
2-6-5 انواع فعالیت های بازاریابی رابطه ای …………………………………………………………………………..39
2-6-6 ضرورت بازاریابی رابطه ای………………………………………………………………………………………..40
2-6-7 نردبان بازاریابی رابطه ای …………………………………………………………………………………………..40
2-6-8 پی ریزی و ساخت بازاریابی رابطه ای …………………………………………………………………………41
2-6-9 استراتژی های بازاریابی رابطه ای ………………………………………………………………………………..42
2-6-10 مدل های بازاریابی رابطه ای………………………………………………………………………………………44
2-6-11 مدل پنج سطحی بازاریابی رابطه ای کاتلر……………………………………………………………………48
2-6-12 موانع و محدودیت های پیاده سازی اثربخش برنامه های بازاریابی رابطه ای ……………………49
2-7 پیشینه تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………..50
2-7-1 پیشینه داخلی………………………………………………………………………………………………………………50
2-7-2 پیشینه خارجی…………………………………………………………………………………………………………….53
2-8 خلاصه فصل ………………………………………………………………………………………………………………………..54
فصل سوم : روش اجرای تحقیق……………………….. 55
3-1 مقدمه ………………………………… 56
3-2 روش تحقیق …………………………….. 56
3-3 جامعه آماری……………………… 56
3-4 نمونه آماری و روش نمونه گیری………. 57
3-5 روش گردآوری اطلاعات……………….. 58
3- 6روایی و پایایی ابزار گرداوری اطلاعات ……… 59
3-6-1 روایی…………………………… 59
3-6-2 پایایی…………………… 60
3-7 روش تجزیه و تحلیل داده ها………… 61
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها و یافته های تحقیق… 63
4-1 آمار توصیفی …………………………… 64
4-1-1 توزیع فراوانی جنسیت پاسخ دهندگان ….. 64
4-1-2 توزیع فراوانی سطح تحصیلات پاسخ دهندگان 65
4-1-3 توزیع فراوانی سن پاسخ دهندگان. 65
4-2 تحلیل عاملی تاییدی………….. 67
4-2-1 بار عاملی………………… 68
4-3 بررسی روابط (همبستگی) بین مولفه های تاکتیک های بازاریابی رابطه مند……………………………………… 75
4-4 بررسی روابط (همبستگی) بین مولفه های کیفیت روابط 76
4-5 بررسی روابط (همبستگی) بین متغیرهای تحقیق 78
4-6 آزمون مدل ساختاری تحقیق…………… 79
4-7 شاخص های برازندگی مدل…………….. 80
4-8 آزمون فرضیه اول تحقیق…………….. 81
4-9 آزمون فرضیه دوم تحقیق………………………………………………………………………………………………….81
4-10 آزمون فرضیه های فرعی………………………………………………………………………………………………….82
4-11 فرضیات جانبی……………………………………………………………………………………………………………….86
فصل پنجم : بحث، نتیجه گیری و پیشنهادات……………. 87
5-1 مقدمه…………………………………. 88
5-2 بحث و نتیجه گیری……………………….. 88
5-2-1 نتایج حاصل از بررسی فرضیه اول تحقیق……………………………………………………………………..88
5-2-2 نتایج حاصل از بررسی فرضیه دوم تحقیق…………………………………………………………………….89
5-3 نتایج حاصل از بررسی فرضیه های فرعی………………………………………………………………………………90
5-3-1 نتایج بررسی فرضیه فرعی 1و3و5……………………………………………………………………………….90
5-3-2 نتایج بررسی فرضیه فرعی 2و4و6……………………………………………………………………………….91
5-3-3 نتایج بررسی فرضیه فرعی 7و8…………………………………………………………………………………..92
5-4 پیشنهادات………………………………………………………………………………………………………………………….93
5-5 محدودیت های پژوهش………………………………………………………………………………………………………94
5-6 پیشنهادات به محققان آینده…………………………………………………………………………………………………..95
منابع ………………………………………… 96
پیوست ها………………………………………. 104
چکیده انگلیسی …………………………………. 113
فهرست شکلها
عنوان صفحه
شکل1-1 مدل مفهومی……………………………………………………………………………………………………………………………….8
شکل 1-2 فرایند پژوهش بصورت شماتیک………………… 13
شکل 2-1 اجزا و عوامل بازاریابی رابطه ای…………… 36
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-01] [ 07:23:00 ب.ظ ]
|