پایان نامه اولویت بندی عوامل تسهیل کننده مدیریت دانش |
2-14: روشهای شناسایی مدیریت دانش : 27
2-15: راهبردهای مدیریت دانش : 28
2-16: مدلهای مدیریت دانش : 29
2-16-1 : مدل عمومی دانش در سازمان:(نمودار 2ـ 5) 29
2-16-2: مدل مدیریت دانش لیبوویتز(2000) : 30
2-16-3: مدل فیرستون و مک الروی(2005) : 31
2-16-4 : مدل نوناکاوتاکوچی : 32
2-16-5 : مدل مفهومی دانش : 32
2-17 : مدیریت دانش و سرمایه های منابع انسانی : 33
2-18 : عملکرد سازمانی : 34
2-18-1 : مفهوم عملکرد سازمانی : 34
2-18-2 : سنجش عملکرد سازمانی : 35
2-18-3 : رویکردهای سنجش عملکرد سازمانی : 36
2-18-4 : مقیاسهای سنجش عملکرد سازمانی : 37
2-18-5 : مدیریت عملکرد سازمانی : 37
2-18-6 : ارتباط ارزیابی و مدیریت عملکرد سازمانی : 38
2-18-7 : عوامل موثر بر عملکرد سازمانی : 38
2-18-8 : مدلهای عملکرد سازمانی : 39
2-18-8 -1 : مدل سینک و تاتل(1989) : 39
2-18-8 -2 : ماتریس عملکرد(1989) : 40
2-18-8-3 : مدل نتایج و تعیین کننده ها(1991) : 40
2-18-8 -4 : هرم عملکرد(1991) : 40
2-18-8 -5 : کارت امتیاز دهی متوازن(1992) : 41
2-18-8 -6 : مدل اچیو : 42
2-18-8 -7 : فرآیند کسب و کار(1996) : 44
2-18-8 -8 : مدل تعالی سازمان(EFQM) : 45
2-18-8 -9 : مدل چارچوب مدوری و استیپل(2000) : 45
2-18-8 -10 : مدل جامع اجرایی مدیریت عملکرد سازمانها : 46
2ـ 19 : پیشینه تحقیق : 47
2ـ 19ـ 1 : پیشینه داخلی : 47
2ـ 19ـ 1 ـ 1 : تحقیقات انجام شده داخلی مدیریت دانش : 47
2ـ 19ـ 1 ـ 2 : تحقیقات انجام شده داخلی عملکرد سازمانی : 48
2ـ19ـ2 : پیشینیه خارجی : 51
2ـ 19ـ 2 ـ 1 : تحقیقات انجام شده خارجی مدیریت دانش : 51
2ـ 19ـ 2 ـ 2 : تحقیقات انجام شده خارجی عملکرد سازمانی : 52
2-20 : چهارچوب نظری تحقیق (مدل مفهومی) : 54
فصل سوم: روش تحقیق… 55
3ـ 1 ـ مقدمه. 55
3ـ 2 ـ مراحل انجام تحقیق : 56
3ـ 2ـ1 :روش علمی و مراحل آن : 57
3ـ 3 ـ روش و طرح تحقیق : 61
3ـ 4 ـ جامعه آماری تحقیق : 62
3ـ 5 ـ روش نمونهگیری و حجم نمونه : 70
3ـ 6 ـ روش گردآوری دادهها : 71
3ـ 8 ـ پایایی پرسشنامه : 73
3ـ 9 ـ روایی( اعتبار) پرسشنامه : 74
3ـ 10 ـ روش تجزیه و تحلیل داده ها : 75
3ـ10 ـ1 : تجزیه و تحلیل توصیفی : 76
3ـ10 ـ2 : تجزیه و تحلیل استنباطی : 76
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادههای تحقیق… 77
4-1- مقدمه. 77
4-2- اطلاعات جمعیتشناختی : 78
4-2-1ـ جنسیت : 78
4-2-2ـ سن : 79
4-2-3ـ میزان تحصیلات : 80
4-2-4ـ سابقهی کار : 81
4-3- بررسی فرضیات تحقیق : 82
4-4- مقایسه میانگین رتبهی موانع با استفاده از آزمون فریدمن.. 90
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری.. 91
5-1- مقدمه. 91
5-2- تفسیر یافتهها 92
5- 3- بحث و نتیجه گیری.. 96
5-4- نتیجه گیری کلی.. 96
5-5- محدودیتهای تحقیق.. 97
5-5-1- محدودیت های خارج از اختیار محقق (محدودیتهای کاربردی) 97
5-5-2- محدودیت های در اختیار محقق (محدودیتهای تحقیقاتی) 97
5-6- پیشنهادهای تحقیق.. 98
5-6-1- پیشنهادهای کاربردی.. 98
5-6-2- پیشنهادهای تحقیقاتی.. 99
منابع و ماخذ. 101
پیوست ها 113
فهرست نمودارها
نمودار 2ـ1 :سلسله مراتب دانش…. 16
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 03:25:00 ب.ظ ]
|