2-14: روش‌های شناسایی‌ مدیریت دانش : 27

2-15: راهبردهای مدیریت دانش : 28

2-16: مدلهای مدیریت دانش : 29

2-16-1 : مدل عمومی دانش در سازمان:(نمودار 2ـ 5) 29

2-16-2: مدل مدیریت دانش لیبوویتز(2000) : 30

2-16-3: مدل فیرستون و مک الروی(2005) : 31

2-16-4 : مدل نوناکاوتاکوچی : 32

2-16-5 : مدل مفهومی دانش : 32

2-17 : مدیریت دانش و سرمایه های منابع انسانی : 33

2-18 : عملکرد سازمانی : 34

2-18-1 : مفهوم عملکرد سازمانی : 34

2-18-2 : سنجش عملکرد سازمانی : 35

2-18-3 : رویکردهای سنجش عملکرد سازمانی : 36

2-18-4 : مقیاس‌های سنجش عملکرد سازمانی : 37

2-18-5 : مدیریت عملکرد سازمانی : 37

2-18-6 : ارتباط ارزیابی و مدیریت عملکرد سازمانی : 38

2-18-7 : عوامل موثر بر عملکرد سازمانی : 38

2-18-8 : مدل‌های عملکرد سازمانی : 39

2-18-8 -1 : مدل سینک و تاتل(1989) : 39

2-18-8 -2 : ماتریس عملکرد(1989) : 40

2-18-8-3 : مدل نتایج و تعیین کننده ها(1991) : 40

2-18-8 -4 : هرم عملکرد(1991) : 40

2-18-8 -5 : کارت امتیاز دهی متوازن(1992) : 41

2-18-8 -6 : مدل اچیو : 42

2-18-8 -7 : فرآیند کسب و کار(1996) : 44

2-18-8 -8 : مدل تعالی سازمان(EFQM)  : 45

2-18-8 -9 : مدل چارچوب مدوری و استیپل(2000) : 45

2-18-8 -10 : مدل جامع اجرایی مدیریت عملکرد سازمانها : 46

2ـ 19 : پیشینه تحقیق : 47

2ـ 19ـ 1 : پیشینه داخلی : 47

2ـ 19ـ 1 ـ 1 : تحقیقات انجام شده داخلی مدیریت دانش : 47

2ـ 19ـ 1 ـ 2 : تحقیقات انجام شده داخلی عملکرد سازمانی : 48

2ـ19ـ2 : پیشینیه خارجی : 51

2ـ 19ـ 2 ـ 1 : تحقیقات انجام شده خارجی مدیریت دانش : 51

2ـ 19ـ 2 ـ 2 : تحقیقات انجام شده خارجی عملکرد سازمانی : 52

2-20 :  چهارچوب نظری تحقیق (مدل مفهومی) : 54

فصل سوم: روش تحقیق… 55

3ـ 1 ـ مقدمه. 55

3ـ 2 ـ مراحل انجام تحقیق : 56

3ـ 2ـ1 :روش علمی و مراحل آن : 57

3ـ 3 ـ روش و طرح تحقیق : 61

3ـ 4 ـ جامعه آماری تحقیق : 62

3ـ 5 ـ روش نمونه‌گیری و حجم نمونه : 70

3ـ 6 ـ  روش گردآوری داده‌ها : 71

3ـ 8 ـ پایایی پرسشنامه : 73

 

3ـ 9 ـ روایی( اعتبار) پرسشنامه : 74

3ـ 10 ـ روش تجزیه و تحلیل داده ها : 75

3ـ10 ـ1 : تجزیه و تحلیل توصیفی : 76

3ـ10 ـ2 : تجزیه و تحلیل استنباطی : 76

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌های تحقیق… 77

4-1- مقدمه. 77

4-2- اطلاعات جمعیتشناختی : 78

4-2-1ـ  جنسیت : 78

4-2-2ـ  سن : 79

4-2-3ـ  میزان تحصیلات : 80

4-2-4ـ  سابقه‌ی کار : 81

4-3- بررسی فرضیات تحقیق : 82

4-4- مقایسه میانگین رتبهی موانع با استفاده از آزمون فریدمن.. 90

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری.. 91

 

 

5-1- مقدمه. 91

5-2- تفسیر یافتهها 92

5- 3- بحث و نتیجه گیری.. 96

5-4- نتیجه گیری کلی.. 96

5-5- محدودیتهای تحقیق.. 97

5-5-1- محدودیت های خارج از اختیار محقق (محدودیتهای کاربردی) 97

5-5-2- محدودیت های در اختیار محقق (محدودیتهای تحقیقاتی) 97

5-6- پیشنهادهای تحقیق.. 98

5-6-1- پیشنهادهای کاربردی.. 98

5-6-2- پیشنهادهای تحقیقاتی.. 99

منابع و ماخذ. 101

پیوست ها 113

 

 

فهرست نمودارها

 

نمودار 2ـ1 :سلسله مراتب دانش…. 16

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...