5-2-2 چهار عنصر یادگیری سازمانی.. 49

6-2-2 چرخه یادگیری… 50

7-2-2 یادگیری سازمانی به مثابه تسلط بر دانش….. 52

8-2-2 ویژگیهای یادگیری سازمانی… 53

9-2-2 انواع یادگیری سازمانی.. 54

1-9-2-2 یادگیری فردی، گروهی و سازمانی… 54

2-9-2-2 یادگیری یک حلقه ای، دوحلقه ای و دوگانه. 57

3-9-2-2 یادگیری درون سازمانی و برون سازمانی.. 57

4-9-2-2 یادگیری درونی و بیرونی.. 59

5-9-2-2 یادگیری سطح پائین و سطح بالا. 60

6-9-2-2 یادگیری ارثی، تجربی و نیابتی… 61

7-9-2-2 یادگیری تطبیقی و مولد.. 61

10-2-2 چهار بعد یادگیری سازمانی… 62

11-2-2 یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده 64

12-2-2 تهدیدهای فن آوری اطلاعات در یادگیری سازمانی.. 66

13-2-2 فراموش کاری و موانع یادگیری سازمانی.. 68

1-13-2-2 موانع یادگیری سازمانی.. 69

14-2-2 تسهیل کنندگان یادگیری سازمانی.. 70

 

فصل سوم: «روش شناسی تحقیق».

1-3 روش تحقیق.. 74

2-3 جامعه آماری.. 74

3-3 تعیین حجم نمونه. 74

4-3 روش نمونه گیری.. 75

5-3 ابزار گردآوری اطلاعات… 75

6-3 روایی و پایایی ابزار سنجش اطلاعات تحقیق.. 77

7-3 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات… 77

فصل چهارم: «تجزیه و تحلیل داده‌ها».

1-4 تحلیل توصیفی داده ها 79

1-1-4 میزان تحصیلات… 79

2-1-4 سابقه خدمت… 80

3-1-4 شرکت در دوره های آموزشی ضمن خدمت کارکنان.. 80

4-1-4 تعداد دوره های آموزشی ضمن خدمت که منتخبین شرکت کرده اند. 81

5-1-4 تعداد ساعات دوره های آموزشی ضمن خدمت که منتخبین شرکت کرده اند 82

6-1-4 جنسیت… 83

7-1-4 بررسی داده های مربوط به مؤلفه دانش شغلی کارکنان بانک صادرات آذربایجان غربی… 84

8-1-4 بررسی داده های مربوط به مؤلفه شناسایی دانش….. 85

9-1-4 بررسی داده های مربوط به مؤلفه حذف دانش بی اعتبار. 86

10-1-4 بررسی داده های مربوط به مؤلفه ذخیره دانش….. 87

11-1-4 بررسی داده های مربوط به مؤلفه خلق دانش جدید.. 88

12-1-4 بررسی داده های مربوط به مؤلفه کسب، انتقال و بکارگیری دانش…. 90

13-1-4 بررسی داده های مربوط به مؤلفه کار و یادگیری تیمی… 92

14-1-4 بررسی داده های مربوط به مؤلفه یادگیری مرتبط با رسالت و چشم انداز بانک…. 94

15-1-4 بررسی داده های مربوط به مؤلفه ایجاد فرهنگ یادگیری.. 96

16-1-4 بررسی داده های مربوط به مؤلفه محیط تسهیل کننده یادگیری… 98

 

17-1-4 بررسی داده های مربوط به مؤلفه بکارگیری فن آوری… 100

2-4 تحلیل استنباطی داده ها 102

1-2-4 تحلیل استنباطی فرضیه اصلی.. 102

2-2-4 تحلیل استنباطی فرضیه فرعی اول‌.. 103

3-2-4 تحلیل استنباطی فرضیه فرعی دوم. 104

4-2-4 تحلیل استنباطی فرضیه فرعی سوم. 105

5-2-4 تحلیل استنباطی فرضیه فرعی چهارم. 106

فصل پنجم: «نتایج تحقیق».

مقدمه. 108

1-5 نتایج بخش توصیفی داده ها 108

2-5 نتایج بخش استنباطی داده ها 109

3-5 سایر نتایج بدست آمده از حاصل از پژوهش….. 111

4-5 بحث و نتیجه گیری… 111

5-5 پیشنهادات… 114

 

 

6-5 پیشنهاد برای تحقیقات آتی.. 115

7-5 محدودیتهای تحقیق.. 116

منابع فارسی.. 117

منابع انگلیسی… 120

ضمائم و پیوست ها

ضمیمه 1: پرسشنامه مدیریت دانش….. 124

ضمیمه 2: پرسشنامه یادگیری سازمانی… 126

ضمیمه 3: خروجی آزمون پایایی پرسشنامه ها 127

ضمیمه 4: خروجی آزمون رگرسیون فرضیه های تحقیق… 128

 

فهرست جداول

عنوان                                                                                                                                   صفحه

جدول 1-2 : تعاریف راهبرد دانش……………………………………………………………………………………………………………….. 26

جدول 2-2 : ابعاد اصلی و فرعی یادگیری سازمانی…………………………………………………………………………………….. 63

جدول 3-2 : موانع اصلی یادگیری سازمانی………………………………………………………………………………………………… 70

جدول 4-2 : تسهیل کنندگان یادگیری سازمانی و فن آوری اطلاعات پشتیبان……………………………………… 71

جدول 1-3 : مقیاس پرسشنامه لیکرت……………………………………………………………………………………………………….. 75

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...