پایان نامه رابطه بین مصرف اینترنت و احساس امنیت اجتماعی |
فصل دوم: مبانی نظری پژوهش ………………………………………………………………………………….. 13
2-1 مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………..14
2-2 سیر مفهومی…………………………………………………………………………………………………………….15
2-2-1 امنیت اجتماعی……………………………………………………………………………………………..15
2-2-1-1 بررسی معنا و مفهوم سه واژه ………………………………………………………………16
2-2-1-2 ریشه یابی واژه امنیت …………………………………………………………………………20
2-2-1-3 تعاریف مختلف درباره امنیت ………………………………………………………………21
2-2-1-4 سطوح مختلف امنیت ………………………………………………………………………….24
2-2-1-5 انواع امنیت …………………………………………………………………………………………..25
2-2-1-5-1 امنیت نظامی ……………………………………………………………………………….25
2-2-1-5-2 امنیت سیاسی ……………………………………………………………………………..25
2-2-1-5-3 امنیت اقتصادی …………………………………………………………………………..25
2-2-1-5-4 امنیت منابع و زیست محیطی ……………………………………………………26
2-2-1-5-5 امنیت اجتماعی……………………………………………………………………………26
2-2-1-5-6 امنیت انسانی…………………………………………………………………………………27
2-2-1-6 ویژگی های امنیت………………………………………………………………………………….28
2-2-1-7 تبارشناسی امنیت …………………………………………………………………………………30
2-2-1-8 سیر تاریخی مفهوم امنیت …………………………………………………………………….31
2-2-1-9 احساس امنیت…………………………………………………………………………………………33
2-3 تاریخچه موضوع تحقیق……………………………………………………………………………………………35
2-4 پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………………………….37
2-4-1 مطالعات داخلی……………………………………………………………………………………………..37
2-4-2 مطالعات خارجی……………………………………………………………………………………………56
2-5 مبانی نظری……………………………………………………………………………………………………………..64
2-5-1 امنیت در دیدگاه روانشناختی…………………………………………………………………………65
2-5-2 امنیت در دیدگاه جامعه شناختی……………………………………………………………………71
2-6 چارچوب نظری………………………………………………………………………………………………………….118
2-7 الگوی نظری تحقیق…………………………………………………………………………………………………120
2-8 فرضیه های تحقیق…………………………………………………………………………………………………..121
2-8-1 فرضیه اصلی……………………………………………………………………………………………………..121
2-8-2 فرضیه های فرعی…………………………………………………………………………………………….121
فصل سوم:روش شناسی تحقیق …………………………………………………………………………………..122
3-1 مقدمه:……………………………………………………………………………………………………………………..123
3-2 روش تحقیق :………………………………………………………………………………………………………….123
3-3 جامعه آمار ……………………………………………………………………………………………………………. 124
3-4 روش نمونه گیری و حجم نمونه……………………………………………………………………………..125
3-5 متغیرها …………………………………………………………………………………………………………………. 126
3-5- 1 تعاریف نظری و عملی مفاهیم و متغیرهای تحقیق…………………………………….126
3-6 اعتبار :………………………………………………………………………………………………………………………133
3-7 پایایی …………………………………………………………………………………………………………………….. 134
3-8 تکنیک جمع آوری اطلاعات…………………………………………………………………………………….134
3-9 تکنیک آماری مورد استفاده برای توصیف و تبیین داده ها……………………………………135
فصل چهارم: یافته های پژوهش …………………………………………………………………………………..136
4-1 مقدمه:………………………………………………………………………………………………………………………137
4-2 یافته های توصیفی ………………………………………………………………………………………………….138
4-3 یافته های تحلیلی …………………………………………………………………………………………………. 161
فصل پنجم: نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………………169
5-1 بحث و نتیجه گیری:………………………………………………………………………………………………..170
5-2 بررسی فرضیه های کلی تحقیق حاضر……………………………………………………………………172
5-3 مقایسه نتایج تحقیق با یافته های تحقیقات مشابه پیشین ………………………………….176
5-4 پیشنهادات …………………………………………………………………………………………………………… 177
5-4-1 پیشنهادات کاربردی …………………………………………………………………………………… 177
5-4-2 پیشنهادات پژوهشی …………………………………………………………………………………….. 177
5-4-3 محدودیت ها ……………………………………………………………………………………………….. 178
پیوست………………………………………………………………………………………………………………..179
فهرست منابع فارسی……………………………………………………………………………………………184
فهرست منابع غیرفارسی……………………………………………………………………………………….190
این مطلب را هم بخوانید :
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 05:21:00 ب.ظ ]
|