نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (M.A) عنوان : بررسی آثار چگونگی افزایش اثر برند در افزایش فروش لوازم خانگی الکتریکی در شهر اهواز از دید مصرف کننده ... |
3-6- روش و ابزار جمعآوری دادههای تحقیق……………………………………………………………………… 38 3-6-1- تجربههای آزمایشگاهی………………………………………………………………………………………… 39 3-6-2- بررسی میدانی……………………………………………………………………………………………………. 39 3-6-3- تحقیق پیمایشی………………………………………………………………………………………………….. 39 3-7- متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………….. 39 3-8-مقیاس اندازهگیری و طیف پرسشنامه……………………………………………………………………………. 40 3-9- ابزار سنجش و گـردآوری دادهها……………………………………………………………………………….. 41 3-9-1-روایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………….. 41 3-9-2- پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………. 42 3-10- ابـزار و روشهای آماری تحقیق………………………………………………………………………………. 43 3-10-1- ضریب همبستگی……………………………………………………………………………………………… 43 3-10-2- ضریب تعیین…………………………………………………………………………………………………… 44 3-10-3- آزمون رگـرسیون………………………………………………………………………………………………. 44 3-11-خلاصهی فصل…………………………………………………………………………………………………….. 45 فصل چهارم:تجزیه و تحلیل دادهها و آزمـون فرضیهها 4-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………….. 47 4-2-گردآوری دادهها و آمارههای توصیفی تحقیق………………………………………………………………….. 47 4-3-آزمون فرضیههای تحقیق با استفاده از آمار استنباطی…………………………………………………………. 52 4-3-1- آزمون فرضیهی اول…………………………………………………………………………………………….. 53 4-3-2- آزمون فرضیهی دوم……………………………………………………………………………………………. 54 4-3-3- آزمون فرضیهی سوم……………………………………………………………………………………………. 56 4-3-4- آزمون فرضیهی چهارم…………………………………………………………………………………………. 57 4-3-5-آزمون فرضیهی پنجم……………………………………………………………………………………………. 58 4-3-6- آزمون فرضیهی ششم…………………………………………………………………………………………… 59 4-3-7-آزمون فرضیهی هفتم…………………………………………………………………………………………….. 60 عنوان صفحه 4-4- خلاصه ی فصل……………………………………………………………………………………………………… 62 فصل پنجم:نتیجهگیری و پیشنهادات 5-1-مقـدمه………………………………………………………………………………………………………………….. 64 5-2-یافتههای تحقیق………………………………………………………………………………………………………. 64 5-3-محدودیتهای تحقیق………………………………………………………………………………………………. 66 5-4-پیشنهادهای تحقیق………………………………………………………………………………………………….. 67 5-4-1-پیشنهادهای کاربردی……………………………………………………………………………………………. 67 5-4-2- پیشنهادهایی برای تحقیقهای آینده…………………………………………………………………………. 67 منابع و مآخذ منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………………….. 69 منابع غیر فارسی…………………………………………………………………………………………………………….. 71 پیوستها پیوست الف- پرسشنامه تحقیق………………………………………………………………………………………….. 73 پیوست ب- آماره های توصیفی مربوط به متغیرهای تحقیق………………………………………………………. 75 پیوست ج- آزمون ضرایب همبستگی بین متغیرهای تحقیق……………………………………………………….. 76 پیوست د- آزمونهای رگرسیون بین متغیرهای تحقیق……………………………………………………………… 77 این مطلب را هم بخوانید : سایت دانلود پایان نامه فهرست جدول ها عنوان صفحه جدول 2-1- علائم تجاری برتر به گزارش بیزینس ویک…………………………………………………………. 23 جدول 3-1-متغیرهای مستقل و وابستهی تحقیق…………………………………………………………………… 40 جـدول 3-2- طیف لیکرت استفاده شده در پرسشنامه تحقیق…………………………………………………… 41 جـدول3-3- متغیرهای تحقیق، تعداد و شماره سوالات مربوط به هر کدام…………………………………… 41 جـدول 3-4-محاسبهی آلفای کرونباخ مربوط به سوالات پرسشنامه……………………………………………. 43 جدول 4-1- تعداد پاسخگویان مرد و زن…………………………………………………………………………….. 47 جدول 4-2- پراکندگی در سن پاسخگویان…………………………………………………………………………… 48 جدول 4-3-پراکندگی در میزان تحصیلات پاسخگویان……………………………………………………………. 48 جـدول 4-4-متغیرهای تحقیق، تعداد و شماره سوالات مربوط به هر کدام…………………………………….. 48 جـدول 4-5- تجزیه و تحلیل پاسخها به پرسشهای متغیر اثر برند ……………………………………………. 49 جـدول 4-6- تجزیه و تحلیل پاسخها به پرسشهای متغیر جذب مشتری…………………………………….. 49 جـدول 4-7- تجزیه و تحلیل پاسخها به پرسشهای متغیر رضایت مشتری…………………………………. 50 جـدول4-8- تجزیه و تحلیل پاسخها به پرسشهای متغیر اعتماد مشتری…………………………………….. 50 جـدول 4-9- تجزیه و تحلیل پاسخها به پرسشهای متغیر خرید مجدد مشتری…………………………….. 51 جـدول 4-10-آمارههای توصیفی متغیرهای تحقیق………………………………………………………. 51 جدول 4-11- همبستگی بین اثر برند و جذب مشتری…………………………………………………………….. 53 جـدول 4-12- نتایج آزمون معناداری ضرایب در فرضیهی اول…………………………………………………. 54 جدول 4-13- همبستگی بین اثر برند و رضایت مشتری………………………………………………………….. 55 جـدول 4-14-نتایج آزمون معناداری ضرایب در فرضیهی دوم………………………………………………….. 55 جدول 4-15 همبستگی بین اثر برند و اعتماد مشتری……………………………………………………………… 56 جـدول 4-16- نتایج آزمون معناداری ضرایب در فرضیهی سوم………………………………………………… 57 جدول 4-17- همبستگی بین جذب مشتری و خرید مجدد مشتری…………………………………………….. 57 جـدول 4-18- نتایج آزمون معناداری ضرایب در فرضیهی چهارم……………………………………………… 58 جدول4-19- همبستگی بین رضایت مشتری و خرید مجدد……………………………………………………… 59 جـدول4-20- نتایج آزمون معناداری ضرایب در فرضیهی پنجم…………………………………………………. 59
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-07-02] [ 08:32:00 ب.ظ ]
|