دانلود پایان نامه : موضوع:بررسی نقش رسانه های جدید در ارتقاء فرهنگ دینی |
6-3- تکنیک گردآوری اطلاعات……………………………………………………………………………………………….84
7-3- تکنیک پردازش داده ها……………………………………………………………………………………………………..85
8-3- آزمونهای آماری مورد استفاده………………………………………………………………………………………….85
9-3- روایی و پایایی پژوهش ……………………………………………………………………………………………………..86
فصل چهارم: بررسی یافته های تحقیق…………………………………………………………………………………87
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………….88
1-4- بررسی یافته های سطح توصیفی…………………………………………………………………………………….89-112
2-4- بررسی یافته های سطح تحلیلی …………………………………………………………………………………………113
1-2-4-.فرضیه های اصلی…………………………………………………………………………………………………113-114
2-2-4-فرضیه های فرعی ………………………………………………………………………………………………….114-123
فصل پنجم: نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………….124
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………125
1-5- جمع بندی……………………………………………………………………………………………………………………..126
1-1-5- جمع بندی یافته های توصیفی…………………………………………………………………………………126-128
2-1-5-جمع بندییافته های تحلیلی…………………………………………………………………………………….129-132
2-5- نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………………….133
3-5-پیشنهادها………………………………………………………………………………………………………………………..134
1-3-5- پیشنهادهای اجرایی……………………………………………………………………………………………………….134
2-3-5- پیشنهادهای پژوهشی……………………………………………………………………………………………………..134
4-5- امکانات موجود درانجام پژوهش…………………………………………………………………………………………134
5-5- محدودیت های پژوهش…………………………………………………………………………………………………….135
فهرست منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………………..136-137
فهرست منابع اینترنتی…………………………………………………………………………………………………………138-140
فهرست منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………………..140
فهرست وب سایت…………………………………………………………………………………………………………………..140
ضمائم……………………………………………………………………………………………………………………………………141
پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………….142-143
فهرست نمودار
1-1-4: نمودار دایره ای متغیر جنسیت……………………………………………………………………………………………89
2-1-4: نمودار متغیر سن……………………………………………………………………………………………………………..91
3-1-4: نمودار میله ای متغیر سطح تحصیلات…………………………………………………………………………………91
4-1-4-: نمودار دایره ای متغیر وضعیت اشتغال……………………………………………………………………………….92
5-1-4- : نمودار دایره ای متغیر وضعیت تاهل…………………………………………………………………………………93
6-1-4- : نمودار متغیر نوع کسب آگهی های مذهبی ازرسانه……………………………………………………………..94
7-1-4- : نمودارمتغیر مدت زمان استفاده از رسانه سنتی(ساعت)………………………………………………………..95
8-1-4- : نمودار متغیر مدت زمان استفاده از رسانه جدید(ساعت)………………………………………………………96
9-1-4- : نمودار متغیر میزان استفاده از رسانه های سنتی…………………………………………………………………….97
10-1-4- : نمودار متغیر میزان استفاده از رسانه های جدید………………………………………………………………….98
11-1-4- : نمودار متغیر مکان استفاده از رسانه های سنتی…………………………………………………………………..99
12-1-4- : نمودار متغیر مکان استفاده از رسانه های جدید……………………………………………………………….100
13-1-4- : نمودار متغیر پایندی به اصول دین………………………………………………………………………………..102
14-1-4- : نمودار متغیر رعایت حق الناس…………………………………………………………………………………….103
15-1-4- : نمودار متغیر حفظ پوشش اسلامی………………………………………………………………………………..104
16-1-4- : نمودار متغیر تحقیق و تعمق درخصوص مطالعه کتب ارزشی، مذهبی و………………………………105
6-3- تکنیک گردآوری اطلاعات……………………………………………………………………………………………….84
7-3- تکنیک پردازش داده ها……………………………………………………………………………………………………..85
8-3- آزمونهای آماری مورد استفاده………………………………………………………………………………………….85
9-3- روایی و پایایی پژوهش ……………………………………………………………………………………………………..86
فصل چهارم: بررسی یافته های تحقیق…………………………………………………………………………………87
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………….88
1-4- بررسی یافته های سطح توصیفی…………………………………………………………………………………….89-112
2-4- بررسی یافته های سطح تحلیلی …………………………………………………………………………………………113
1-2-4-.فرضیه های اصلی…………………………………………………………………………………………………113-114
2-2-4-فرضیه های فرعی ………………………………………………………………………………………………….114-123
فصل پنجم: نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………….124
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………125
1-5- جمع بندی……………………………………………………………………………………………………………………..126
1-1-5- جمع بندی یافته های توصیفی…………………………………………………………………………………126-128
2-1-5-جمع بندییافته های تحلیلی…………………………………………………………………………………….129-132
2-5- نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………………….133
3-5-پیشنهادها………………………………………………………………………………………………………………………..134
1-3-5- پیشنهادهای اجرایی……………………………………………………………………………………………………….134
2-3-5- پیشنهادهای پژوهشی……………………………………………………………………………………………………..134
4-5- امکانات موجود درانجام پژوهش…………………………………………………………………………………………134
5-5- محدودیت های پژوهش…………………………………………………………………………………………………….135
فهرست منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………………..136-137
فهرست منابع اینترنتی…………………………………………………………………………………………………………138-140
فهرست منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………………..140
فهرست وب سایت…………………………………………………………………………………………………………………..140
ضمائم……………………………………………………………………………………………………………………………………141
پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………….142-143
فهرست نمودار
1-1-4: نمودار دایره ای متغیر جنسیت……………………………………………………………………………………………89
2-1-4: نمودار متغیر سن……………………………………………………………………………………………………………..91
3-1-4: نمودار میله ای متغیر سطح تحصیلات…………………………………………………………………………………91
4-1-4-: نمودار دایره ای متغیر وضعیت اشتغال……………………………………………………………………………….92
5-1-4- : نمودار دایره ای متغیر وضعیت تاهل…………………………………………………………………………………93
6-1-4- : نمودار متغیر نوع کسب آگهی های مذهبی ازرسانه……………………………………………………………..94
7-1-4- : نمودارمتغیر مدت زمان استفاده از رسانه سنتی(ساعت)………………………………………………………..95
8-1-4- : نمودار متغیر مدت زمان استفاده از رسانه جدید(ساعت)………………………………………………………96
9-1-4- : نمودار متغیر میزان استفاده از رسانه های سنتی…………………………………………………………………….97
10-1-4- : نمودار متغیر میزان استفاده از رسانه های جدید………………………………………………………………….98
11-1-4- : نمودار متغیر مکان استفاده از رسانه های سنتی…………………………………………………………………..99
12-1-4- : نمودار متغیر مکان استفاده از رسانه های جدید……………………………………………………………….100
13-1-4- : نمودار متغیر پایندی به اصول دین………………………………………………………………………………..102
14-1-4- : نمودار متغیر رعایت حق الناس…………………………………………………………………………………….103
15-1-4- : نمودار متغیر حفظ پوشش اسلامی………………………………………………………………………………..104
16-1-4- : نمودار متغیر تحقیق و تعمق درخصوص مطالعه کتب ارزشی، مذهبی و………………………………105
17-1-4- : نمودار متغیر شرکت درمراسم و سخنرانیهای مذهبی………………………………………………………106
فهرست جداول
1-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیرجنسیت…………………………………………………………………………………89
2-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیرسن………………………………………………………………………………………90
3-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیرسطح تحصیلات……………………………………………………………………..91
4-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیروضعیت اشتغال……………………………………………………………………….92
5-1-4- جدول توزیع فراوانی جایگاه متغیروضعیت تاهل……………………………………………………………….93
6-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیر کسب آگهی های مذهبی…………………………………………………………94
7-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیر مدت زمان استفاده از رسانه های سنتی(ساعت)…………………………..95
8-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیر مدت زمان استفاده از رسانه های جدید(ساعت)…………………………..96
9-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیر میزان استفاده از رسانه های سنتی……………………………………………….97
10-1-4-جدول توزیع فراوانی متغیر میزان استفاده از رسانه های جدید……………………………………………..98
11-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیر مکان استفاده از رسانه های سنتی………………………………………………99
12-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیر مکان استفاده از رسانه های جدید……………………………………………100
1-4 – جدول شاخص های آماری مربوط به سوالات فرهنگ دینی………………………………………………….101
13-1-4-جدول توزیع فراوانی متغیر پایندی به اصول دین………………………………………………………………102
14-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیر رعایت حق الناس………………………………………………………………….103
این مطلب را هم بخوانید :
15-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیر حفظ پوشش اسلامی……………………………………………………………..104
16-1-4-جدول توزیع فراوانی متغیر تحقیق و تعمق درخصوص مطالعه کتب ارزشی، مذهبی و………………105
17-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیر شرکت درمراسم و سخنرانیهای مذهبی………………………………….. 106
18-1-4- شاخص آماری پرسشنامه سوالات 23تا27………………………………………………………………………107
19-1-4-جدول توزیع فراوانی متغیر تمایل دست یابی به شبکه های اجتماعی علارغم فیلتر شدن………….108
20-1-4-جدول توزیع فراوانی متغیررسانه های جدید وتغییرباورهای دینی…………………………………………109
21-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیر تاثیر رسانه های سنتی بر باورهای دینی………………………………………110
22-1-4-جدول توزیع فراوانی متغیر تمایل به شبکه های اجتماعی در مقایسه با رسانه های سنتی…………..111
23-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیر تاثیر رسانه های سنتی در مقایسه با رسانه های جدید……………………112
1-2- 4 – جدول کای اسکوئر متغیر میزان استفاده از رسانه های جدید و ارتقاء فرهنگ دینی………………..113
2-2- 4 – جدول کای اسکوئر متغیر مکان استفاده از رسانه های جدید و فرهنگ دینی……………………….113
3-2- 4 – جدول کای اسکوئر متغیر عضویت در رسانه های جدید و باورهای دینی………………………………114
4-2- 4 – جدول کای اسکوئر متغیر جنسیت و مکان استفاده از رسانه های جدید…………………………………114
5-2- 4- جدول کای اسکوئر متغیر سن و مکان استفاده از رسانه های جدید……………………………………….115
6-2- 4 – جدول کای اسکوئر متغیرسطح تحصیلات و مکان استفاده از رسانه های جدید……………………….115
7-2- 4- جدول کای اسکوئر متغیر وضعیت اشتغال و مکان استفاده از رسانه های جدید……………………….115
8-2- 4 – جدول کای اسکوئر متغیر وضعیت تأهل و مکان استفاده از رسانه ها……………………………………..116
9-2- 4 – جدول کای اسکوئر متغیر جنسیت و میزان استفاده از رسانه های جدید………………………………….116
10-2- 4 – جدول اسپیرمن متغیر وضعیت سن و میزان استفاده از رسانه های جدید………………………………..117
11-2- 4 – جدول اسپیرمن متغیر سطح تحصیلات و میزان استفاده از رسانه های جدید…………………………..117
12-2- 4- جدول کای اسکوئر متغیر وضعیت اشتغال و میزان استفاده از رسانه های جدید………………………118
13-2- 4- جدول کای اسکوئر متغیر وضعیت تاهل و میزان استفاده از رسانه های جدید……………………….118
14-2-4- جدول اسپیرمن متغیر سن و ارتقاء فرهنگ دینی دانشجویان……………………………………………….119
15-2-4- جدول کای اسکوئر متغیر جنسیتو ارتقاء فرهنگ دینی دانشجویان ………………………………….119
16-2- 4- جدول اسپیرمن متغیر سطح تحصیلات و ارتقاء فرهنگ دینی……………………………………………120
17-2-4- جدول کای اسکوئر متغییر وضعیت اشتغال و ارتقاء فرهنگ دینی………………………………………120
18-2-4- جدول کای اسکوئر متغییر تاهل و ارتقاء فرهنگ دینی…………………………………………………….121
17-1-4- : نمودار متغیر شرکت درمراسم و سخنرانیهای مذهبی………………………………………………………106
فهرست جداول
1-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیرجنسیت…………………………………………………………………………………89
2-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیرسن………………………………………………………………………………………90
3-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیرسطح تحصیلات……………………………………………………………………..91
4-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیروضعیت اشتغال……………………………………………………………………….92
5-1-4- جدول توزیع فراوانی جایگاه متغیروضعیت تاهل……………………………………………………………….93
6-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیر کسب آگهی های مذهبی…………………………………………………………94
7-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیر مدت زمان استفاده از رسانه های سنتی(ساعت)…………………………..95
8-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیر مدت زمان استفاده از رسانه های جدید(ساعت)…………………………..96
9-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیر میزان استفاده از رسانه های سنتی……………………………………………….97
10-1-4-جدول توزیع فراوانی متغیر میزان استفاده از رسانه های جدید……………………………………………..98
11-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیر مکان استفاده از رسانه های سنتی………………………………………………99
12-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیر مکان استفاده از رسانه های جدید……………………………………………100
1-4 – جدول شاخص های آماری مربوط به سوالات فرهنگ دینی………………………………………………….101
13-1-4-جدول توزیع فراوانی متغیر پایندی به اصول دین………………………………………………………………102
14-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیر رعایت حق الناس………………………………………………………………….103
15-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیر حفظ پوشش اسلامی……………………………………………………………..104
16-1-4-جدول توزیع فراوانی متغیر تحقیق و تعمق درخصوص مطالعه کتب ارزشی، مذهبی و………………105
17-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیر شرکت درمراسم و سخنرانیهای مذهبی………………………………….. 106
18-1-4- شاخص آماری پرسشنامه سوالات 23تا27………………………………………………………………………107
19-1-4-جدول توزیع فراوانی متغیر تمایل دست یابی به شبکه های اجتماعی علارغم فیلتر شدن………….108
20-1-4-جدول توزیع فراوانی متغیررسانه های جدید وتغییرباورهای دینی…………………………………………109
21-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیر تاثیر رسانه های سنتی بر باورهای دینی………………………………………110
22-1-4-جدول توزیع فراوانی متغیر تمایل به شبکه های اجتماعی در مقایسه با رسانه های سنتی…………..111
23-1-4- جدول توزیع فراوانی متغیر تاثیر رسانه های سنتی در مقایسه با رسانه های جدید……………………112
1-2- 4 – جدول کای اسکوئر متغیر میزان استفاده از رسانه های جدید و ارتقاء فرهنگ دینی………………..113
2-2- 4 – جدول کای اسکوئر متغیر مکان استفاده از رسانه های جدید و فرهنگ دینی……………………….113
3-2- 4 – جدول کای اسکوئر متغیر عضویت در رسانه های جدید و باورهای دینی………………………………114
4-2- 4 – جدول کای اسکوئر متغیر جنسیت و مکان استفاده از رسانه های جدید…………………………………114
5-2- 4- جدول کای اسکوئر متغیر سن و مکان استفاده از رسانه های جدید……………………………………….115
6-2- 4 – جدول کای اسکوئر متغیرسطح تحصیلات و مکان استفاده از رسانه های جدید……………………….115
7-2- 4- جدول کای اسکوئر متغیر وضعیت اشتغال و مکان استفاده از رسانه های جدید……………………….115
8-2- 4 – جدول کای اسکوئر متغیر وضعیت تأهل و مکان استفاده از رسانه ها……………………………………..116
9-2- 4 – جدول کای اسکوئر متغیر جنسیت و میزان استفاده از رسانه های جدید………………………………….116
10-2- 4 – جدول اسپیرمن متغیر وضعیت سن و میزان استفاده از رسانه های جدید………………………………..117
11-2- 4 – جدول اسپیرمن متغیر سطح تحصیلات و میزان استفاده از رسانه های جدید…………………………..117
12-2- 4- جدول کای اسکوئر متغیر وضعیت اشتغال و میزان استفاده از رسانه های جدید………………………118
13-2- 4- جدول کای اسکوئر متغیر وضعیت تاهل و میزان استفاده از رسانه های جدید……………………….118
14-2-4- جدول اسپیرمن متغیر سن و ارتقاء فرهنگ دینی دانشجویان……………………………………………….119
15-2-4- جدول کای اسکوئر متغیر جنسیتو ارتقاء فرهنگ دینی دانشجویان ………………………………….119
16-2- 4- جدول اسپیرمن متغیر سطح تحصیلات و ارتقاء فرهنگ دینی……………………………………………120
17-2-4- جدول کای اسکوئر متغییر وضعیت اشتغال و ارتقاء فرهنگ دینی………………………………………120
18-2-4- جدول کای اسکوئر متغییر تاهل و ارتقاء فرهنگ دینی…………………………………………………….121
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-07-02] [ 01:55:00 ق.ظ ]
|