پایان نامه رابطه میان شایستگی منابع انسانی و توسعه سازمانی |
2-3-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………….. 40
2-3-2- ویژگیهای شایستگی منابع انسانی در توسعه سازمانی …………………………………. 40
2-3-3- مدیریت عملکرد منابع انسانی و توسعه سازمانی………………………………………….. 41
2-3-4- نقش مدیریت در منابع انسانی وتوسعه سازمانی …………………………………………. 41
2-3-5- مسیر آینده در توسعه سازمانی و شایستگی منابع انسانی ……………………………….. 42
بخش چهارم: پیشینه پژوهش……………………………………………………………………………… 43
2-4-1-سابقه تحقیق……………………………………………………………………………………….. 43
2-4-2- بخشی از تحقیقات انجام شده درداخل کشور……………………………………………… 43
2-4-3- بخشی از تحقیقات انجام شده درخارج کشور…………………………………………….. 47
فصل سوم : روش تحقیق
3-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………………….. 53
3-2- روش پژوهش……………………………………………………………………………………….. 53
3-3- مشخصات پژوهش ………………………………………………………………………………… 54
3-4- جامعه آماری………………………………………………………………………………………….. 54
3-5- تعیین حجم نمونه …………………………………………………………………………………… 55
3-6- روش نمونه گیری…………………………………………………………………………………… 56
3-7- شیوه اجرای تحقیق………………………………………………………………………………….. 56
3-8- روش گردآوری اطلاعات…………………………………………………………………………. 57
3-9- ابزار گردآوری اطلاعات ………………………………………………………………………….. 58
3-10- برآورد روایی ابزارسنجش ………………………………………………………………………. 59
3-11- قابلیت اعتقاد و پایای ابزار اندازه گیری ……………………………………………………… 60
3-12- تجزیه وتحلیل دادهها ……………………………………………………………………………. 61
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل دادهها
آمار توصیفی مدیران شرکت مخابرات استان اصفهان………………………………………………… 63
4-1- توزیع فراوانی و درصد جنسی مدیران…………………………………………………………. 63
4-2- توزیع فراوانی و درصد تحصیلی مدیران ……………………………………………………… 64
4-3- توزیع فراوانی و درصد تاهل مدیران …………………………………………………………… 65
4-4- توزیع فراوانی و درصد سنی مدیران …………………………………………………………… 66
4-5- توزیع فراوانی و درصد سابقه کارمدیران……………………………………………………….. 67
آمار توصیفی کارکنان شرکت مخابرات استان اصفهان………………………………………………. 68
4-6- توزیع فراوانی و درصد جنسی کارکنان………………………………………………………… 68
4-7- توزیع فراوانی و درصد تحصیلی کارکنان……………………………………………………… 69
4-8- توزیع فراوانی و درصد تاهل کارکنان ………………………………………………………….. 70
4-9- توزیع فراوانی و درصد سنی کارکنان…………………………………………………………… 71
4-10- توزیع فراوانی و درصد سابقه کارکارکنان…………………………………………………….. 72
4-11- آمار استنباطی……………………………………………………………………………………….. 73
4-12- میان قابلیت رهبری در مدیران و توسعه سازمانی رابطه معناداری وجود دارد……….. 73
4-13- میان قابلیت راهبردی مدیران و توسعه سازمانی رابطه معناداری وجود دارد………….. 75
4-14- میان قابلیت تخصصی مدیران و توسعه سازمانی رابطه معناداری وجود دارد…………. 76
4-15- میان قابلیت تعامل مدیران و توسعه سازمانی رابطه معناداری وجود ندارد…………….. 78
4-16- میان قابلیت فردی مدیران و توسعه سازمانی رابطه معناداری وجود ندارد…………….. 79
4-17- میان مولفه مشتری مداری مدیران و توسعه سازمان رابطه معنا داری وجود ندارد …… 79
4-18-آماراستنباطی مربوط به کارکنان شرکت مخابرات استان اصفهان………………………….. 80
4-19- میان قابلیت راهبردی کارکنان و توسعه سازمانی رابطه معناداری وجود دارد…………. 80
4-20- میان قابلیت راهبردی کارکنان و توسعه سازمانی رابطه معناداری وجود دارد…………. 81
4-21- میان قابلیت تخصصی کارکنان و توسعه سازمانی رابطه معناداری وجود دارد………… 83
4-22- میان قابلیت تعامل کارکنان و توسعه سازمانی رابطه معناداری وجود دارد…………….. 85
4-23- میان قابلیت فردی کارکنان و توسعه سازمانی رابطه معناداری وجود دارد…………….. 87
4-24- میان مؤلفه مشتری مداری کارکنان و توسعه سازمانی رابطه معناداری وجود دارد……. 88
4-25- میان شایستگی منابع انسانی و توسعه سازمان رابطه وجود دارد ………………………… 90
فصل پنجم (نتیجه گیری و پیشنهادها)
5-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………………….. 93
5-2- بررسی یافتههای تحقیق……………………………………………………………………………. 93
5-3- یافتههای مربوط به مدیران شرکن مخابرات اصفهان…………………………………………. 94
5-4- یافتههای کارکنان در توسعه سازمانی شرکت مخابرات اصفهان……………………………. 95
5-5- نتیجهگیری…………………………………………………………………………………………….. 96
5-6- محدودیتهای تحقیق………………………………………………………………………………. 96
5-7- پیشنهادها……………………………………………………………………………………………… 97
5-7-1 پیشنهادهای کاربردی……………………………………………………………………………… 97
5-7-2 پیشنهادهای پژوهشی……………………………………………………………………………… 98
5-7-3- پیشنهادهای بهبود توسعه سازمانی……………………………………………………………. 98
5-7-4- پیشنهادهای برای محققین آینده………………………………………………………………. 99
منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………… 100
منابع انگلیسی ……………………………………………………………………………………………….. 101
فرمولهای تجزیه و تحلیل دادهها ………………………………………………………………………. 102
پرسشنامه ……………………………………………………………………………………………………… 115
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول 2-1- ابعاد شایستگی های متخصصان منابع انسانی ایران……………………………………… 17
جدول 2-2- سطوح شایستگی……………………………………………………………………………….. 23
جدول2-3- مدل شایستگی بروفی و کلی………………………………………………………………….. 25
جدول2-4- الکوی برنامه ریزی هفت مرحله ای…………………………………………………………. 37
جدول 3-1- توزیع پرسشنامه در بین منابع انسانی شرکت مخابرات…………………………………. 56
جدول 3-2- تفکیک فرضیههای پرسشنامه شایستگی مدیران………………………………………….. 58
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 02:51:00 ب.ظ ]
|