پایان نامه وضعیت خرید از دیدگاه رابینسون با تصمیم مصرف کنندگان |
3-2- مراحل انجام پژوهش ……………………………………………………………………………………… 54
3-3- ابزار تحقیق ………………………………………………………………………………………………….. 54
3-4- جامعه آماری و حجم نمونه ………………………………………………………………………………. 55
3-5- روایی و پایایی………………………………………………………………………………………………. 55
3-6- روشهای تجزیه و تحلیل داده ها ……………………………………………………………………….. 56
فصل چهارم – یافته های تحقیق
4-1- توصیف متغیرهای اصل پژوهش ………………………………………………………………………… 59
4-1-1-1- مؤلفه خرید مجدد معمولی ………………………………………………………………………… 61
4-1-1-2- مؤلفه خرید مجدد اصلاحی ………………………………………………………………………. 63
4-1-1-3- مؤلفه خرید جدید …………………………………………………………………………………… 65
4-2- متغیر تصمیم خرید …………………………………………………………………………………………. 67
4-1-2-1- مؤلفه احساس نیاز ………………………………………………………………………………….. 69
4-1-2-2- مؤلفه جستجوی اطلاعات …………………………………………………………………………. 71
4-1-2-3- مؤلفه ارزیابی گزینهها ………………………………………………………………………………. 73
4-1-2-4- مؤلفه تصمیم خرید …………………………………………………………………………………. 75
فهرست مطالب
عنوان صفحه
4-1-2-5- مؤلفه رفتار پس از خرید ………………………………………………………………………….. 77
4-3- بررسی فرضیات پژوهش …………………………………………………………………………………. 79
4-3-1- فرضیات تحلیلی ………………………………………………………………………………………… 79
4-3-1-1- فرضیه اصلی اول ……………………………………………………………………………………. 80
4-3-1-2- فرضیه ویژه اول ……………………………………………………………………………………… 81
4-3-1-3- فرضیه ویژه دوم …………………………………………………………………………………….. 83
3-1-4- فرضیه ویژه سوم ………………………………………………………………………………………… 85
4-3-1-5- فرضیه اصلی دوم …………………………………………………………………………………… 89
فصل پنجم – بحث و بررسی
5-1- بخش اول : تحلیل سؤالات و مؤلفههای وضعیتهای خرید (خرید مجدد معمولی) ………… 93
5-2- بخش دوم : تحلیل سؤالات و مؤلفههای وضعیتهای خرید (خرید مجدد اصلاحی)……….. 93
5-3- بخش سوم : تحلیل سؤالات و مؤلفههای وضعیتهای خرید (خرید جدید)…………………… 93
5-4- بخش چهارم : تحلیل سؤالات و مؤلفههای تصمیم خرید (احساس نیاز) ………………………. 93
5-5- بخش پنجم : تحلیل سؤالات و مؤلفههای تصمیم خرید (جستجوی اطلاعات) ………………. 93
5-6- بخش ششم : تحلیل سؤالات و مؤلفههای تصمیم خرید (ارزیابی گزینهها)…………………….. 93
5-7- بخش هفتم : تحلیل سؤالات و مؤلفههای تصمیم خرید (تصمیم به خرید)……………………… 93
5-8- بخش هشتم : تحلیل سؤالات و مؤلفههای تصمیم خرید (رفتار پس از خرید)………………… 93
5-9- اهم نتایج آزمون فرضیات ……………………………………………………………………………….. 94
5-10- بحث و بررسی ……………………………………………………………………………………………. 96
5-11- پیشنهادات …………………………………………………………………………………………………. 98
5-12- پیشنهادات پژوهشی ……………………………………………………………………………………… 99
5-13- محدودیتهای تحقیق …………………………………………………………………………………… 99
منابع……………………………………………………………………………………………………………………. 100
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول شماره (2-1) : آمار صدور کارت اعتباری در کشور ………………………………………………. 23
جدول شماره (2-2) : ویژگیهای کارت اعتباری بانک پاسارگاد ………………………………………… 24
جدول شماره (2-3 ) : ویژگیهای کارت اعتباری بانک پارسیان ………………………………………… 24
جدول شماره (2-4) : ویژگیهای کارت اعتباری عمومی بانک ملت …………………………………… 25
جدول شماره (2-5) : ویژگیهای کارت اعتباری ویژه اساتید دانشگاه در بانک ملت ………………. 25
جدول شماره (2-6) : مقایسه ویژگیهای کارت اعتباری در چهار بانک کشور ………………………. 26
جدول شماره (4-1) : توزیع فراوانی متغیر وضعیت خرید ……………………………………………….. 60
جدول شماره (4-2) : توصیف متغیر وضعیتهای خرید ………………………………………………….. 61
جدول شماره (4-3) : جدول توزیع فراوانی مؤلفه خرید مجدد معمولی ………………………………. 62
جدول شماره (4-4) : توصیف مؤلفه خرید مجدد معمولی ……………………………………………….. 63
جدول شماره (4-5) : توزیع فراوانی مؤلفه خرید مجدد اصلاحی ………………………………………. 64
جدول شماره (4-6) : توصیف مؤلفه خرید مجدد اصلاحی ………………………………………………. 65
جدول شماره (4-7) : توزیع فراوانی مؤلفه خرید جدید …………………………………………………… 66
جدول شماره (4-8) : توصیف مؤلفه خرید جدید ………………………………………………………….. 67
جدول شماره (4-9) : توزیع فراوانی متغیر تصمیم خرید …………………………………………………. 68
جدول شماره (4-10) : توصیف متغیر وضعیت تصمیم خرید ……………………………………………. 69
جدول شماره (4-11) : توزیع فراوانی مؤلفه احساس نیاز ………………………………………………… 70
جدول شماره (4-12) : توصیف مؤلفه احساس نیاز ………………………………………………………… 71
جدول شماره (4-13) : توزیع فراوانی مؤلفه جستجوی اطلاعات ……………………………………….. 72
جدول شماره (4-14) : توصیف مؤلفه جستجوی اطلاعات ……………………………………………….. 73
جدول شماره (4-15) : توزیع فراوانی مؤلفه ارزیابی گزینهها …………………………………………….. 74
جدول شماره (4-16) : توصیف مؤلفه ارزیابی گزینهها ……………………………………………………. 75
جدول شماره (4-17) : توزیع فراوانی تصمیم به خرید ……………………………………………………. 76
جدول شماره (4-18) : توصیف مؤلفه تصمیم به خرید ……………………………………………………. 77
جدول شماره (4-19) : توزیع فراوانی مؤلفه رفتار پس از خرید ………………………………………… 78
جدول شماره (4-20) : توصیف مؤلفه رفتار پس از خرید ……………………………………………….. 79
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول شماره (4-21) : نتایج آزمون همبستگی بین وضعیت خرید و تصمیم خرید …………………. 81
جدول شماره (4-22) : نتایج آزمون همبستگی متغیر وضعیت خرید مجدد معمولی وضعیت فرایند تصمیم خرید 82
جدول شماره (4-23) : نتایج آزمون همبستگی متغیر وضعیت خرید مجدد اصلاحی وضعیت فرایند تصمیم خرید 84
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 03:36:00 ب.ظ ]
|