2-12-خلاصه­ی فصل…………………………………………………………………………………………………….. 39 فصل سوم:روش انجام تحقیق 3-1- مقـدمه………………………………………………………………………………………………………………… 41 3-2- سوالات و فرضیه­های تحقیق…………………………………………………………………………………….. 41 3-3-روش­شناسی تحقیق…………………………………………………………………………………………………. 42 3-3-1- نـوع تحقیق………………………………………………………………………………………………………. 42 3-3-2-جامعه­ی آماری تحقیق…………………………………………………………………………………………… 43 3-3-3- نمونه­ی آماری تحقیق و روش نمونه گیری………………………………………………………………… 43 3-3-4- روش و ابزار جمع­آوری داده­های تحقیق………………………………………………………………….. 44 3-3-4-1- تجربه­های آزمایشگاهی…………………………………………………………………………………….. 44 3-3-4-2- بررسی میدانی………………………………………………………………………………………………… 45 3-3-4-3- تحقیق پیمایشی………………………………………………………………………………………………. 45 3-4- متغیرها و مولفه­های موثر بر بازاریابی الکترونیکی…………………………………………………………… 45 3-5- مقیاس اندازه­گیری و طیف پرسشنامه…………………………………………………………………………… 48 3-6- ابزار سنجش و گـردآوری داده­ها……………………………………………………………………………….. 49 3-6-1- روایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………. 49 3-6-2- پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………. 49 3-7- ابـزار و روش­های آماری تحقیق………………………………………………………………………………… 51 3-8-خلاصه­ی فصل………………………………………………………………………………………………………. 51 فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده­ها و آزمون فرضیه ­ها 4-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………. 53 عنوان صفحه 4-2- گردآوری داده­ها و آماره­های توصیفی تحقیق……………………………………………………………….. 53 4-3-آزمون فرضیه­های تحقیق با استفاده از آمار استنباطی…………………………………………………………. 58 4-3-1- آزمون فرضیه­ی اول…………………………………………………………………………………………….. 60 4-3-2- آزمون فرضیه­ی دوم……………………………………………………………………………………………. 61 4-3-3- آزمون فرضیه­ی سوم……………………………………………………………………………………………. 61 4-3-4- آزمون فرضیه­ی چهارم…………………………………………………………………………………………. 62 4-4-خلاصه­ ی فصل………………………………………………………………………………………………………. 63 فصل پنجم:نتیجه­گیری و پیشنهادات 5-1- مقـدمه………………………………………………………………………………………………………………… 65 5-2-یافته­های تحقیق………………………………………………………………………………………………………. 65 5-3-محدودیت­های تحقیق………………………………………………………………………………………………. 68 5-4- پیشنهادهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………. 68 5-4-1- پیشنهادهای کاربردی…………………………………………………………………………………………… 69 5-4-2- پیشنهادهایی برای تحقیق­های آینده…………………………………………………………………………. 69 منابع و مآخذ منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………………….. 71 منابع غیرفارسی……………………………………………………………………………………………………………… 72 پیوست ها این مطلب را هم بخوانید : بررسی عقود مبادله ای و مشارکتی در بسته های سیاستی و نظارتی بانک مرکزی نمونه­ی پرسشنامه تحقیق………………………………………………………………………………………………….. 74 چکیده انگلیسی……………………………………………………………………………………………………………… 77 فهرست جدول ها عنوان صفحه جدول2-1-حیطه­ی بازاریابی الکترونیکی……………………………………………………………………………… 34 جدول 3-1- چارچوب مفهومی تحقیق………………………………………………………………………………… 42 جدول 3-2-مولفه­های استفاده شده جهت تدوین پرسشنامه………………………………………………………. 46 جدول3-3- مولفه­های استفاده شده جهت تدوین پرسشنامه……………………………………………………… 47 جـدول3-4-طیف لیکرت استفاده شده در پرسشنامه تحقیق……………………………………………………… 48 جـدول 3-5- متغیرهای تحقیق، تعداد و شماره سوالات مربوط به هر کدام…………………………………… 49 جـدول 3-6-محاسبه­ی آلفای کرونباخ مربوط به سوالات پرسشنامه…………………………………………….. 50 جدول 4-1- تعداد پاسخگویان مرد و زن…………………………………………………………………………….. 53 جدول 4-2- پراکندگی در سن پاسخگویان…………………………………………………………………………… 54 جدول 4-3-پراکندگی در میزان تحصیلات پاسخگویان……………………………………………………………. 54 جدول 4-4- پراکندگی در وضعیت شغلی پاسخگویان…………………………………………………………… 54 جـدول4-5- تجزیه و تحلیل داده­ها به کمک آمار توصیفی……………………………………………………….. 55 جـدول 4-6- آماره­های محاسبه شده برای شاخص­های فرضیه­ی اول………………………………………….. 56 جـدول 4-7- آماره­های محاسبه شده برای شاخص­های فرضیه­ی دوم………………………………………….. 57 جـدول4-8- آماره­های محاسبه شده برای شاخص­های فرضیه­ی سوم………………………………………….. 57 جـدول 4-9- آماره­های محاسبه شده برای شاخص­های فرضیه­ی چهارم………………………………………. 58 جدول4-10- اولویت بندی شاخص­های اثرگذار بر اجرای بازاریابی الکترونیکی…………………………… 59 جدول 5-1- مولفه­های راهبردی درون سازمانی……………………………………………………………………. 66 جدول5-2- مولفه­های عملیاتی درون سازمانی……………………………………………………………………… 66 جدول 5-3-مولفه­های راهبردی برون سازمانی………………………………………………………………………. 67 جدول5-4- مولفه­های عملیاتی برون سازمانی……………………………………………………………………….. 67 چکیـده هدف این تحقیق، بررسی عوامل اثرگذار بر اجرای موثر بازاریابی الکترونیکی در فضای کسب و کار ایران از دیدگاه اساتید دانشگاه و مدیران بنگاه­های اقتصادی استان خوزستان است. داده­های تحقیق با

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...