4- 1 اهداف پژوهش… 6

1-4-1 هدف کلی.. 6

2-4-1 اهداف جزئی.. 6

5-1فرضیه‌های پژوهش… 6

1-5-1 قلمرو زمانی پژوهش… 7

6-1 تعریف اصطلاحات و متغیرها 7

1-6-1 تعریف نظری راهبردهای حل مسأله. 7

2-6-1 تعریف عملیاتی راهبردهای حل مسأله: 8

3-6-1 بدفهمی.. 8

4-6-1 روش تدریس  سنتی.. 9

5-6-1 روش تدریس رفع بد فهمی.. 9

7-1 متغیرهای تحقیق.. 9

1-7-1 متغیر مستقل.. 9

2-7-1 متغیر وابسته: 9

3-7-1متغیرهای كنترل. 10

4-7-1 تعریف نظری نگرش (متغیر وابسته اول) 10

5-7-1 تعریف نظری پیشرفت تحصیلی ریاضی (متغیر وابسته دوم) 11

6-7-1 تعریف عملیاتی نگرش نسبت به ریاضی (متغیر وابسته اول) 11

7-7-1تعریف عملیاتی پیشرفت تحصیلی  ریاضیات (متغیر وابسته دوم) 11

فصل دوم. 12

تاریخچه ی پژوهش… 12

1-2 مقدمه. 13

2-2 آموزش  ریاضی.. 13

دانلود پایان نامه

 

3-2 منظور از تدریس چیست ؟. 14

4-2 یادگیری.. 16

5-2 انگیزه و یادگیری.. 17

6-2 تصور  و تعریف مفهوم. 18

6-2 بدفهمی چیست ؟. 21

7-2 نظریه‌ی ساختن‌گرایی در یادگیری.. 24

1-7-2 نظریه‌ی رشد شناختی برونر. 27

2-7-2 یادگیری از راه بینش… 28

3-7-2 لحظه‌ی یادگیری.. 30

این مطلب را هم بخوانید :

4-7-2 اهداف یادگیری در ریاضی.. 31

5-7-2 هدف‌های شناختی.. 33

6-7-2 هدف‌های عاطفی.. 33

7-7-2 مهارت‌های ریاضی.. 33

8-7-2 اهداف آموزشی در هندسه. 34

9-7-2 هوش و خلاقیت… 35

8-2 سبک‌های یادگیری.. 37

9-2 یاددهی و یادگیری هندسه. 40

1-10-2 تحولات تاریخی در آموزش هندسه. 41

2-10-2 شیوه‌های آموزش هندسه. 42

11-2-فرآیندهای تفکر در هندسه. 44

1-11-2-سطوح تفکر در هندسه. 45

2-11-2 ارتباط فرآیندهای تفکر و سطوح تفکر ون‌هیل.. 48

13-2 استدلال در هندسه. 50

14-2 شهود در هندسه. 54

15-2 نظریه راست مغزی و چپ مغزی.. 56

16-2 عناصر متضاد و مکمل.. 59

1-16-2  اشکال پویا 60

17-2 مهارت‌های هندسی.. 62

18-2 مهارت‌های منطقی.. 63

1-18-2 مهارت‌های دیداری.. 68

2-18-2 رشد منطق در کودکان. 69

3-18-2 رشد مهارت‌های دیداری در کودکان. 70

1-19-2 پیشینه‌ی پژوهش… 71

2-19-2 طراحی فعالیت‌هایی برای معلم. 71

فصل سوم. 76

روش تحقیق.. 76

3-1 مقدمه. 77

2-3 نوع تحقیق.. 78

3-3 روش پژوهش… 78

3-4 جامعه آماری.. 78

3-5 تعداد نمونه و روش های نمونه گیری.. 79

6-5  انواع بدفهمی های شناخته شده 79

7-3 روش گرد آوری اطلاعات… 79

8-3 ابزار گرد آوری اطلاعات… 81

9-3  روایی ابزار پژوهش… 81

10-3 پایایی آزمون. 82

3-8روش تجزیه و تحلیل داده ها : 82

فصل چهارم. 84

تجزیه و تحلیل  داده های پژوهش… 84

فصل پنجم. 99

بحث و نتیجه گیری.. 99

1-5 مقدمه. 100

2-5  پاسخ گویی به سوالات پژوهش… 100

3-5 بحث و نتیجه گیری : 103

4-5 محدودیت ها : 103

5-5 – پیشنهادات: 104

منابع و مآخذ. 105

فهرست جداول

جدول1-2 -مقاسیه‌ی کلاس‌های سنتی و کلاس‌های مبتنی بر رویکرد ساختن‌گرایی…………………………….25

جدول2-2‌: سبک‌های شناختی…………………………………………………………………………………………………….39

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...