دانلود پایان نامه : مقایسه تاثیر آزمایشگاه حقیقی و مجازی بر یادگیری علوم تجربی |
1-6-2 متغیر وابسته. 20
1-6-3 متغییر کنترل.. 21
1-7 تعریف واژه ها 21
1-7-1 آزمایش واقعی.. 21
1-7-2 آزمایش مجازی.. 21
1-7-3 یادگیری.. 22
1-8 خلاصه. 23
فصل دوم
2-1 مقدمه. 25
2-2 یادگیری.. 25
2-2-1 مفهوم یادگیری.. 25
2-2-2 مواضع نظریه پردازان مختلف در مورد یادگیری.. 26
2 – 3 آموزش و یادگیری.. 28
2 – 4 طراحی آموزشی یادگیری توانمندیهای پیچیده 29
2- 5 انواع روش های تدریس: 30
2-5-1 روش های تاریخی.. 30
2-5-2 روش های نوین تدریس…. 31
2-5-3 روش آزمایش…. 31
2-5-4 الگوی جدید پیشنهادی.. 37
2-6 آزمایش واقعی.. 39
2-6-1 مفهوم آزمایش واقعی.. 39
2-6-2 تاریخچه فعالیت های آزمایشگاهی واقعی.. 39
2-6-3 محاسن استفاده از آزمایشگاه های واقعی.. 41
2-6-4 معایب استفاده از آزمایشگاه های واقعی.. 42
2-7 آزمایش مجازی.. 44
2-7-1 مفهوم آزمایشگاه مجازی.. 44
2-7-2 تاریخچه آزمایشگاه مجازی.. 44
2-7-3 محاسن استفاده از آزمایشگاه های مجازی.. 45
2-8 مواضع نظریه پردازان در مورد انجام آزمایش…. 46
2-9 رابطه انجام فعالیت های آزمایشگاهی با یادگیری.. 47
2-10 پیشینه تحقیق.. 48
فصل سوم
این مطلب را هم بخوانید :
3-1 مقدمه. 53
3-2 روش پژوهش…. 53
3-3 طرح پژوهشی.. 53
3-4 جامعه آماری.. 54
3-5 نمونه آماری.. 54
3-6 ابزار های پژوهش…. 55
3-7 روایی و پایایی ابزارهای پژوهش…. 56
3-8 روش اجرای پژوهش…. 56
3-9 روش تحلیل داده ها 57
3-10 جمع بندی.. 57
فصل چهارم
4-1 مقدمه. 59
4-2 یافته های توصیفی.. 59
4-2-1 یافته های توصیفی پیش آزمون و پس آزمون روش آزمایشگاه مجازی 60
4-2-2 یافته های توصیفی پیش آزمون و پس آزمون روش آزمایشگاه حقیقی 61
4-3 یافته ها در چهارچوب فرضیات و سوال پژوهش…. 62
4-3-1 بررسی توزیع داده ها 63
4-3-2 بررسی فرضیه های تحقیق.. 64
4-3-2-1 فرضیه اول.. 64
4-3-2-2 فرضیه دوم. 65
4-3-3 بررسی سوال پژوهش…. 66
4-3-3-1 بررسی اثر روش تدریس بر عملکرد دانش آموزان.. 68
4-3-3-2 بررسی همگنی واریانسها : 68
4-3-3-3 بررسی همگنی رگرسیون : 69
4-3-3-4 تحلیل كوورایانس…. 69
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-01] [ 08:28:00 ب.ظ ]
|