متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت |
3-5-3- رگرسیون چندگانه تعدیل شده………………………………………………………………………………….41
3- 5- 2- نرم افزار مورد استفاده……………………………………………………………………………………………42
3- 5- 3- ضریب همبستگی…………………………………………………………………………………………………43
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1- آمار توصیفی……………………………………………………………………………………………………………….45
4-1-1- سیمای آزمودنی ها…………………………………………………………………………………………………..45
4-1-1-1- جنسیت پاسخ دهندگان………………………………………………………………………………………..45
4-1-1- 2- بازه سنی پاسخ دهندگان………………………………………………………………………………………46
4-1-1- 3- میزان تحصیلات پاسخ دهندگان………………………………………………………………………….47
4-2- آمار استنباطی…………………………………………………………………………………………………………….48
4-2-1- نتایج بررسی روایی…………………………………………………………………………………………………48
4-2-2- نتایج بررسی پایایی…………………………………………………………………………………………………51
4-2-3- بررسی نرمال بودن داده ها……………………………………………………………………………………….51
4-2-4- همبستگی بین متغیرهای پژوهش………………………………………………………………………………52
4-2-5- بررسی مدل تحقیق………………………………………………………………………………………………….53
4-2-5-1- مدل اندازه گیری تحقیق……………………………………………………………………………………….53
4-2-5-2- برازش مدل ساختاری………………………………………………………………………………………….55
4-2-5-2- 1- تحلیل مسیر……………………………………………………………………………………………………56
4-2-5-2- 2- ضریب تعیین………………………………………………………………………………………………….57
4-2-5-2-3- شاخص برازندگی مدل…………………………………………………………………………………….57
4-2-5-2-3- بررسی فرضیات تحقیق……………………………………………………………………………………58
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5- 1- مرور کلی………………………………………………………………………………………………………………….64
5-2- بحث و نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………….64
5- 2- 1- نتایج مرتبط با سؤالات عمومی……………………………………………………………………………….65
5- 2- 2- نتایج مرتبط با فرضیه های تحقیق…………………………………………………………………………..65
5- 3- پیشنهادات………………………………………………………………………………………………………………..67
5- 3- 1- پیشنهادات کاربردی……………………………………………………………………………………………….67
5- 3- 2- پیشنهادات برای تحقیقات آتی…………………………………………………………………………………..71
5-3-3- محدودیت ها …………………………………………………………………………………………………..71
منابع و مآخذ
منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………………………………..73
منابع انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………………..75
پیوست
پرسشنامه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………..80
فهرست جداول
جدول 4-1- جنسیت پاسخ دهندگان ………………………………………………………………………………………45
جدول 4-2- سن پاسخدهندگان……………………………………………………………………………………………..46
جدول 4-3- تحصیلات پاسخ دهندگان…………………………………………………………………………………..47
جدول 4-4- نتایج مربوط به تحلیل عاملی تأییدی گویههای پرسشنامه……………………………………….50
جدول4-5- ضریب آلفای کرونباخ متغیرهای تحقیق………………………………………………………………..51
جدول 4-6- بررسی نرمال بودن دادهها…………………………………………………………………………………52
جدول 4-7- ضریب همبستگی پیرسون متغیرهای تحقیق…………………………………………………………52
جدول 4-8- نتایج روایی همگرای تحقیق………………………………………………………………………………54
جدول 4-9- ماتریس همبستگی متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………..55
جدول 4-10- شاخص های اشتراک (CV Com) و شاخص حشو(CV Red)………………………..58
جدول 4-11- ضریب رگرسیونی و معناداری اثر ابهام نقش بر خلاقیت کارکنان……………………………58
این مطلب را هم بخوانید :
جدول 4-14- ضریب رگرسیونی و معناداری اثر تعارض نقش بر خلاقیت کارکنان……………………………59
جدول 4-15- نتایج تحلیل تعدیلگری متغیر خودکارآمدی در رابطه ابهام نقش و خلاقیت کارکنان……….61
جدول 4-16- نتایج تحلیل تعدیلگری متغیر خودکارآمدی در رابطه تعارض نقش و خلاقیت کارکنان….62
فهرست شکل ها
شکل (1) – مدل مفهومی تحقیق…………………………………………………………………………………………..34
شکل 4-1- مدل مفهومی برازش شده در حالت تخمین استاندارد………………………………………………………56
شکل4-2- مدل مفهومی برازش شده در حالت معناداری پارامترها…………………………………………………..56
فهرست نمودارها
نمودار 4-1- توزیع درصد فراوانی جنسیت پاسخ دهندگان ……………………………………………………………46
نمودار 4- 2- درصد فراوانی سن پاسخ دهندگان……………………………………………………………………………47
نمودار 4-3- توزیع درصد فراوانی میزان تحصیلات پاسخ دهندگان………………………………………………..48
فصل اول:
کلیات تحقیق
1- 1- مقدمه
از آنجایی که پویایی و تغییر از مهم ترین ویژگی محیط سازمان های امروزی است، حفظ و بقای سازمان ها زمانی محقق می شود که همگام با تغییرات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی خود را در مسیر توسعه و تحول بهبود بخشند. امری که تحقق آن کاری بسیار مشکل، ظریف و حساس است و تنها با بکارگیری ایده های نوین و پذیرش و پرورش استعدادهای خلاق و نوآور محقق می شود. اما عوامل زیادی وجود دارند که بر خلاقیت کارکنان اثر می گذارند(اسلاتر[1]، هلت[2] و اسلن[3]، 2010) یکی از این موارد استرس است که از مسائل بسیار حاد در سازمان های امروزی است(نصیری، پیوسته و درخشان، 1391).
به عقیده براون[4] و کوپر[5] (1996) سه دسته از عوامل در بروز استرس شغلی نقش دارند: 1- عواملی که ریشه در تفاوت های فردی افراد دارند، 2- عواملی که ناشی از تفاوت های فرهنگی، اجتماعی و خانوادگی هستند، 3- عواملی که ناشی از ویژگی های محیط کار هستند(به نقل از آقایی، جلالی، حسن زاده و اصلان، 1390). ویژگی های شخصیتی و جمعیت شناختی افراد از مهمترین عوامل دخیل در ایجاد تفاوت های فردی هستند که می توانند نحوه ادراک استرس و مقابله با آن را تحت تأثیر قرار دهند. در خصوص ارتباط بین ویژگی های جمعیت شناختی از قبیل جنسیت، سن، وضعیت تأهل و غیره با
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-07-02] [ 04:22:00 ب.ظ ]
|