3-5-  روایی و پایایی ابزار اندازه گیری.. 66

3-6 -روشهای آماری تجزیه و تحلیل دادهها 68

3-6-1- تحلیل مدل معادلات ساختاری.. 68

3-6-2 -تحلیل همبستگی اسپیرمن.. 69

3-6-3 – تحلیل رگرسیون. 70

3-6-4- آزمونهای موجود در رگرسیون سلسله مراتبی.. 71

3-6-4-1  آزمون معناداری ضریب رگرسیون (آزمون t) 71

2-8- خلاصه فصل سوم 72

فصل چهارم :تجزیه و تحلیل داده ها

4-1- مقدمه 74

4-2- تحلیل جمعیت شناختی نمونه 74

4-2-1-سن.. 75

4-2-2-جنسیت… 75

4-2-3- تحصیلات… 76

4-2-4- میزان استفاده از موبایل بانک… 77

4-2-5- پروفایل استفاده از موبایل بانک… 77

4-2-6- مدت زمان آشنایی با موبایل بانک… 78

4-3- تحلیل توصیفی.. 79

4-4- بررسی الگو و فرضیههای تحقیق. 80

4-4-1-  تحلیل عاملی تأییدی متغیرهای پژوهش… 80

4-4-2- آزمون مدل و فرضیهها 82

4-4-3- جمع بندی نتایج آزمون فرضیهها 87

4-5- آزمون های تکمیلی.. 88

4-5-1-  آزمون همبستگی اسپیرمن.. 88

این مطلب را هم بخوانید :

4-5-2-  بررسی وضعیت میانگین متغیرهای تحقیق.. 89

4-5-3- «آزمون مقایسه میانگین دو جامعه. 90

4-5-3-1- مقایسه تفاوت میانگین متغیرهای تحقیق در مردان و زنان. 91

4-5-4- «آزمون تحلیل واریانس یک عامله» جهت مقایسه میانگین بیش از دو جامعه. 91

4-5-4-1- مقایسه میانگین متغیرهای تحقیق در گروههای سنی مختلف… 92

4-5-4-2- مقایسه میانگین متغیرهای تحقیق در سطوح تحصیلی مختلف… 93

4-6- جمع بندی.. 93

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهاد ها

5-1- مقدمه. 95

5-2- خلاصه پژوهش… 95

5-3- نتایج و دستاوردهای حاصل از پژوهش… 96

 

5-4-  پیشنهادهای پژوهش..

5-4-1- پیشنهادهای کاربردی..

5-4-2- پیشنهادهای پژوهشی...

5-5- محدودیتهای پژوهش…

-فهرست منابع 102

– پیوست ها: 109

فهرست جدول ها

عنوان                                                                              صفحه

جدول3-1 :نمره دهی به سوالات در طیف پنج گزینه ای لیكرت… 64

جدول 3-2 :پرسشنامه. 64

جدول3-3 : ضریب آلفای کرونباخ مربوط به پایایی سوالات پرسشنامه. 67

جدول3-4 : نتایج آزمون KMO و کرویت بارتلت برای پرسشنامه. 72

جدول 4-1: پراکنش سنی پاسخ دهندگان به پرسشنامه 75

جدول 4-2: پراکنش جنسیت پاسخدهندگان به پرسشنامه 76

جدول 4-3: پراکنش وضعیت تحصیلات پاسخدهندگان به پرسشنامه. 76

جدول 4-4: پراکنش میزان استفاده از موبایل بانک پاسخدهندگان به پرسشنامه. 77

جدول 4-5: پراکنش وضعیت پروفایل استفاده از موبایل بانک پاسخدهندگان به پرسشنامه 78

جدول 4-6: پراکنش مدت زمان آشنایی با موبایل بانک… 79

جدول 4-7: شاخصهای توصیفی متغیرهای مکنون. 79

جدول 4-8: شاخصهای برازندگی.. 86

جدول 4-9: نتایج حاصل از مدل معادلات ساختاری(SEM) برای فرضیه ها 87

جدول 4-10: نتایج آزمون همبستگی.. 88

جدول 4-11: نتایج آزمون T یک نمونهای برای متغیرهای مکنون تحقیق.. 89

جدول 4-12: نتایج آزمون مقایسه میانگین دو جامعه جهت سنجش اثر جنسیت 91

جدول 4-13: نتایج آزمون تحلیل واریانس یک عامله جهت سنجش اثر گروهای سنی 92

جدول 4-14: نتایج آزمون تحلیل واریانس یک عامله جهت سنجش اثر سطوح تحصیلی.. 93

فهرست شکل ها

عنوان                                                                صفحه

شکل 1-1 : مدل مفهومی تحقیق. 6

شکل2-1 : تئوری عمل استدلالی فیشبین (1973) 27

شکل2-2: ﺗﺌﻮری رﻓﺘﺎر ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﻳﺰیﺷﺪه آجزن (1991) 28

شکل 2-3: مدل استقرار فناوری اطلاعات کوپر و زمود (1987) 30

شکل2-4: تئوری عمل منطقی(TRA) (دیویس و اولسون، 1995) 31

شکل 2-5: مدل کانو. 43

شکل 2-6: مدل فورنل. 44

شکل2-7 :شاخص ملی رضایت مشتری آمریکا(ACSI ) 47

شکل 2-8 :معرفی مدل شاخص ملی رضایت مشتری سوئیسECSI 48

شکل2-9  : بخشی از مدل شاخص رضایت مشتری در سوئیس… 49

شکل2-10 : مدل شاخص رضایت مشتری در مالزی.. 50

شکل 4-1: مدل اندازهگیری متغیرها در حالت تخمین استاندارد 81

شکل 4-2: مدل اندازهگیری متغیرها در حالت معناداری.. 82

شکل 4-3: مدل مطالعاتی پژوهش… 84

شکل 4-4: مدل ساختاری در حالت تخمین استاندارد 85

چکیده:

با توجه به اهمیت و موقعیت بانكداری الکترونیک و روند رو به رشد خدمات همراه بانک طی سال ها ی اخیر در كشور، اكنون موسسات مالی و اعتباری و بانك ها به خوبی دریافته اند كه حفظ موقعیت و توسعه اثربخش بدون بهره گیری استراتژی های علمی و عملی در مدیریت اطلاعات و ارتباطات امكان پذیر نیست. امروزه بانك ها به منظور باقی ماندن در عرصه رقابت نیازمند ارتقای كیفیت خدمات

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...