4-1-7- ارزیابی چسبندگی پوشش‌ها به زیرلایه…………………………………………… 62 4-1-8- ارزیابی ساختاری (فازی)……………………………………………………… 62 4-1-9- ارزیابی رفتار خوردگی پوشش‌های حرارتی………………………………… 63 4-1-10- آزمون پاشش مه نمکی……………………………………………………….. 67 4-2- پوشش دهی به روش شیمیایی……………………………………………….. 69 4-2-1- بهینه سازی زمان پوشش‌دهی شیمیایی…………………………………… 69 4-2-2- ارزیابی ریزساختار پوشش‌ها با میکروسکوپ نوری………………………….. 70 4-2-3- آزمون میکروسکوپ الکترونی روبشی…………………………………………. 71 4-2-4- آزمون میکروسختی و زبریسنجی………………………………………………. 74 4-2-5- آزمون میکروسکوپ نیروی اتمی (AFM) …………………………………………75 4-2-6- ارزیابی خواص مکانیکی پوشش‌ها با آزمون نانو فرو رونده………………….. 78 4-2-7- ارزیابی چسبندگی پوشش به زیرلایه………………………………………… 79 4-2-8- ارزیابی ساختاری (فازی) ………………………………………………………80 4-2-9- بررسی رفتار خوردگی پوشش‌های شیمیایی……………………………. 80 4-2-10- نتایج آزمون پاشش مه نمکی……………………………………………… 82 4-3- مقایسه دو روش پوشش دهی از نظر متالورژیکی…………………………… 84 4-3- 1- آزمون میکروسکوپ الکترونی روبشی………………………………………… 84 4-3-2- آزمون امپدانس الکتروشیمیایی جهت ارزیابی رفتار خوردگی……………… 85 4-3-3- بررسی توپوگرافی سطح پوشش…………………………………………….. 87 فصل پنجم ارزیابی اقتصادی و مالی طرح…………………………………………… 88 5-1- خلاصه اجرایی……………………………………………………….. 88 5-2- دورنمای طرح………………………………………………………. 88 5-3- محصول………………………………………………………. 89 5-4- ویژگی های محصول………………………………………………………. 90 5-5- مزایای محصول………………………………………………………. 90 5-6- مراحل توسعه………………………………………………………. 90 5-7- تحلیل بازار و صنعت……………………………………………………….. 91 5-7-1- اندازه و رشد بازار………………………………………………………. 91 5-9- روندها ………………………………………………………92 5-9-1- روند اجتماعی……………………………………………………….. 92 5-9-2- روند جغرافیایی……………………………………………………….. 92 5-9-3- روند تکنولوژی……………………………………………………….. 92 5-9-4- روند اقتصادی……………………………………………………….. 92 5-9-5- روند تولید در ایران………………………………………………………. 92 5-9-6- روند واردات………………………………………………………. 92 5-9-7- روند صادرات……………………………………………………….. 92 5-10- نقطه ورود………………………………………………………. 93 5-11- کانال های توزیع………………………………………………………. 93 5-12- ساختار بازار و صنعت……………………………………………………….. 93 5-13- محیط رقابتی……………………………………………………….. 94 5-14- رقابت……………………………………………………….. 94 5-15- فرصت……………………………………………………….. 96 5-16- برنامه بازاریابی……………………………………………………….. 96 5-16-1- آنالیز مصرف کننده……………………………………………………… 96 این مطلب را هم بخوانید : منبع پایان نامه درمورد نفقه، شخص ثالث، ضمن عقد 5-16-2- ظرفیت تولید………………………………………………………. 100 5-16-3- استراتژی بازار هدف……………………………………………………….. 100 5-16-4- کانال‏های توزیع………………………………………………………. 101 5-16-5- استراتژی قیمت گذاری……………………………………………………….. 101 5-16-6- تجارت الکترونیک………………………………………………………… 101 5-16-7- استراتژی فروش………………………………………………………… 101 5-16-8- مدل درآمد………………………………………………………. 102 5-17- برنامه عملیاتی……………………………………………………….. 102 5-17-1- مطالعات فنی……………………………………………………….. 102 5-17-2- شبکه شرکای تجاری……………………………………………………….. 109 5-18- برنامه توسعه………………………………………………………. 110 5-19- طرح مدیریتی……………………………………………………….. 110 5-20- مزیت های رقابتی……………………………………………………….. 112 5-21- برنامه مالی……………………………………………………….. 112 5-21-1- هزینه های ثابت قبل از تولید……………………………………………. 113 5-21-2- هزینه های سالیانه تولید……………………………………………….. 116 5-21-3- فروش سالیانه………………………………………………………. 123 5-21-4- طرحهای مستقل و طرح های ناسازگار…………………………….. 124 5-21-5- حداقل نرخ جذب کننده سرمایه گذار……………………………………… 124 5-21-6- پیش بینی نرخ تورم در سالهای پیش رو…………………………………… 125 5-21-7- حداقل نرخ جذب کننده سرمایه گذار متاثر از نرخ پایه بهره و نرخ تورم………126 5-21-8- روش ارزش فعلی در ارزیابی اقتصادی طرح های ناسازگار………………..127 5-21-9- صورتحساب درآمد بدون وام………………………………………………. 127 5-21-10- محاسبه ارزش فعلی خالص…………………………………………….. 128 5-21-11- نرخ بازگشت سرمایه بدون در نظر گرفتن وام……………………………… 133 5-21-12- نقطه ی سر به سر تولید و قیمت سر به سر بدون در نظر گرفتن وام……. 134 5-22- تأمین وجه………………………………………………………. 136

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...