3-5-2) قلمرو زمانی                                                                                                107

     3-5-3) قلمرو مکانی                                                                                               108

     3-5-2) قلمرو زمانی                                                                                                107

3-6)ابزار گردآوری داده ها                                                                                            108

     3-6-1) ابزارها و مقیاس های اندازه گیری                                                               109

3-7) تعداد سوالات پرسشنامه                                                                                     110

3-8) سنجش روایی و پایایی ابزار پژوهش                                                                     110

    3-8-1) روایی ابزار سنجش                                                                                      111

    3-8-2) پایایی یا اعتبار پرسشنامه                                                                           111

3-9) روش تحلیل داده­ها                                                                                              115

فصل چهارم: یافته های پژوهش

4-1) مقدمه                                                                                                                  117

4-2) بررسی اطلاعات جمعیت شناختی                                                                         117

     4-2-1)میزان سن پاسخ دهندگان                                                                          117

     4-2-2)جنسیت پاسخ دهندگان                                                                             118

     4-2-3) میزان تحصیلات پاسخ دهندگان                                                                119

     4-2-4) گرایش تحصیلی پاسخ دهندگان                                                                120

     4-2-5) سمت سازمانی پاسخ دهندگان                                                                   121

     4-2-6)سابقه خدمت( تجربه کاری) پاسخ دهندگان                                                122

4-3) مدل مورد استفاده در پژوهش                                                                              123

     4-3-1) روش تعیین شاخص­های مدل                                                                     124

     4-3-2)روش تعیین ابعاد مدل                                                                                 125

4-4) تجزیه و تحلیل سؤال­های تحقیق                                                                         126

     4-4-1) آزمون همبستگی پیرسون                                                                         129

          4-4-1-1) نتایج آزمون همبستگی پیرسون                                                      130

         4-4-1-2) تحلیل نتایج به تفکیک معیارها                                                         131

            4-4-1-2-1) معیار رهبری                                                                              131

            4-4-1-2-2) معیار فرآیندها                                                                           132

            4-4-1-2-3) معیار کارکنان                                                                             133

            4-4-1-2-4) معیارخط مشی- استراتژی                                                        134

            4-4-1-2-5) معیار منابع- شراکت ها                                                              135

            4-4-1-2-6) معیارنتایج کارکنان                                                                    135

            4-4-1-2-7) معیار نتایج مشتریان                                                                 136

            4-4-1-2-8) معیار نتایج جامعه                                                                      137

            4-4-1-2-9) معیارنتایج کلیدی عملکرد                                                         137

       4-4-2) تجزیه و تحلیل رگرسیون                                                                         138

       4-4-3) یافته های فرعی تحقیق                                                                           148

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها

5-1) مقدمه                                                                                                                     158

5-2) مروری بر یافته های پژوهش                                                                                       158

     5-2-1) معیار رهبری                                                                                                   158

     5-2-2) معیارخط مشی- استراتژی                                                                                159

     5-2-3) معیار کارکنان                                                                                                  159

     5-2-4) معیار منابع- شراکت ها                                                                                    160

     5-2-5) معیار فرایندها                                                                                                 160

     5-2-6) معیار نتایج مشتریان                                                                                        161

     5-2-7) معیار نتایج کارکنان                                                                                         162

     5-2-8) معیار نتایج جامعه                                                                                            162

     5-2-9) معیار نتایج کلیدی عملکرد                                                                               163

5-3) پیشنهادها                                                                                                               164

     5-3-1) رهبری                                                                                                           164

     5-3-2) خط مشی- استراتژی                                                                                       164

     5-3-3) کارکنان                                                                                                          165

     5-3-4)منابع  شراکت ها                                                                                            166

     5-3-5) فرایند                                                                                                            166

5-4) محدودیت­ها                                                                                                             167

5-5) پیشنهادها جهت پژوهش­های آتی                                                                               167

منابع                                                                                                                                169

دانلود مقاله و پایان نامه

 

پیوست­ها                                                                                                                                   175

فهرست اشکال

شکل 2 -1: چارچوب بالدریج                                                                                           22

شکل2-2:  الگوی جایزه کیفیت بالدریج                                                                          26

شکل2-3: الگوی جایزه کیفیت دمینگ                                                                           34

شکل 2-4: الگوی معیارهای جایزه کیفیت استرالیا                                                         39

شکل 2-5: مدل جایزه ملی کیفیت فرانسه و معیارهای آن                                             41

شکل 2-6: اجزای اصلی مدل EFQM

این مطلب را هم بخوانید :

https://urlscan.io/result/82874cf4-b928-41c3-8c54-54b373e362d4/

 و ارتباط بین آنها                                                  47

شکل 2-7: مدل تعالی سازمانی EFQM                                                                           53

شکل 2-8: چرخه کیفیت دمینگ(PDCA)                                                                  55

شکل 2-9:  هرم تعدیل یافته کانجی                                                                                89

شکل 2-10: مدل فشرده تعالی کانجی                                                                            90

شکل 2-11: هرم تعدیل یافته کانجی                                                                               52

شکل 2-12: مدل فشرده تعالی کانجی                                                                            53

شکل4-1: میزان سن پاسخ دهندگان                                                                           118

شکل4-2: نمودار میله ای توزیع فراوانی جنسیت پاسخ دهندگان                               119

شکل 4-3: نمودار میله ای گرایش تحصیلی پاسخ دهندگان                                         121

شکل4-4: نمودار میله ای درصد فراوانی سمت( پست) سازمانی پاسخ دهندگان         122

شکل4-5 نمودار توزیع فراوانی تجربه کاری پاسخ دهندگان                                        123

شکل4-6: مدل کلی روابط بینشاخص های تحقیق                                                        125

شکل4-7: نمودار درصد فراوانی نحوه پاسخگویی به سؤالات تحقیق(طیف لیکرت)      127

شکل 4-8: نمودار فراوانی نحوه پاسخگویی به سؤالات بخش توانمند ساز مدل             128

شکل4-9: نمودار فراوانی نحوه پاسخگویی به سؤالات بخش نتایج مدل EFQM           128

 

فهرست جداول

جدول2-1: کاربرد ارزیابی عملکرد                                                                                   13

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...