پایان نامه ارشد:مقایسه سبک های دلبستگی و تمایز یافتگی در دختران با نشانگان ضربه عشق و دختران عادی |
اهداف فرعی…………. …………………………………………………………………………………………………………………..6
فرضیه ها………. …………………………………………………………………………………………………………………………..7
تعریف متغیرها…………………………………………………………………………………………………………………………….7
تعریف مفهومی واژه ها………………………………………………………………………………………………………………..7
تعریف عملیاتی واژه ها………………………………………………………………………………………………………………..7
فصل دوم ادبیات و پیشینه پژوهش
تاریخچه دلبستگی………………………………………………………………………………………………………………………..9
تعریف دلبستگی…………………………………………………………………………………………………………………………10
نظریه دلبستگی……………………………………………………………………………………………………………………………12
اهمیت نظریه دلبستگی…………………………………………………………………………………………………………………14
مفاهیم اساسی در نظریه دلبستگی………………………………………………………………………………………………….15
حساسیت و کیفیت دلبستگی……………………………………………………………………………………………………….16
نظام دلبستگی……………………………………………………………………………………………………………………………..16
مدلهای فعال ساز درونی……………………………………………………………………………………………………………..16
نظام کاوشی………………………………………………………………………………………………………………………………17
دلبستگی و کاوش در سراسر چرخه زندگی…………………………………………………………………………………..18
دلبستگی ایمن به عنوان یک عامل محافظ……………………………………………………………………………………..18
ارتباط نظریه دلبستگی با سایر نظریات دیگر…………………………………………………………………………………20
نظریه روان تحلیل گری……………………………………………………………………………………………………………..20
نظریه رفتارگرایی……………………………………………………………………………………………………………………….22
دیدگاه کردارشناسی……………………………………………………………………………………………………………………23
چارچوب تکاملی نظریه دلبستگی………………………………………………………………………………………………….25
مراحل دلبستگی………………………………………………………………………………………………………………………….25
شیوه های جدید ارزیابی دلبستگی کودکان……………………………………………………………………………………..30
طبقه بندی کیفیت دلبستگی………………………………………………………………………………………………………….31
دلبستگی ایمن…………………………………………………………………………………………………………………………….31
دلبستگی نا ایمن(اجتنابی) …………………………………………………………………………………………………………..31
دلبستگی نا ایمن(دوسو گرا) ……………………………………………………………………………………………………….31
دلبستگی آشفته………………………………………………………………………………………………………………………….32
سلسله مراتب اشخاص مورد دلبستگی………………………………………………………………………………………….32
دلبستگی های متعدد…………………………………………………………………………………………………………………..33
دلبستگی و تاثیرات آن بر شخصیت و زندگی آینده افراد…………………………………………………………………33
دلبستگی در بزرگسالی…………………………………………………………………………………………………………………34
دلبستگی و آسیب شناسی روانی……………………………………………………………………………………………………35
تمایز یافتگی خود………………………………………………………………………………………………………………………35
ویژگی های افراد تمایز یافته………………………………………………………………………………………………………..36
نظریه سیستمی بوئن…………………………………………………………………………………………………………………..36
نظام عاطفی خانواده هسته ای………………………………………………………………………………………………………40
فرایند فرافکنی خانواده………………………………………………………………………………………………………………..41
گسلش عاطفی…………………………………………………………………………………………………………………………..41
فرایند انتقال چند نسلی………………………………………………………………………………………………………………42
واپس روی اجتماعی………………………………………………………………………………………………………………….43
ارزیابی تمایز یافتگی خود…………………………………………………………………………………………………………..43
مولفه های تمایز یافتگی……………………………………………………………………………………………………………..46
رویکرد تاریخی به پژوهش های عشق…………………………………………………………………………………………47
رابین……………………………………………………………………………………………………………………………………….47
رابرت استرنبرگ……………………………………………………………………………………………………………………….47
اریک فروم……………………………………………………………………………………………………………………………….48
جان لی……………………………………………………………………………………………………………………………………48
سوزان هندریک و کلاید هندریک……………………………………………………………………………………………….50
نظریه های عشق…………………………………………………………………………………………………………………………50
پیشینه پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………53
پیشینه داخلی……………………………………………………………………………………………………………………………..53
پیشینه خارجی…………………………………………………………………………………………………………………………..55
فصل سوم روش پژوهش
این مطلب را هم بخوانید :
روش پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………58
متغیر های پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………58
جامعه آماری پژوهش………………………………………………………………………………………………………………….58
شیوه نمونه گیری و حجم نمونه……………………………………………………………………………………………………58
ابزارهای پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………..58
روش اجرا…………………………………………………………………………………………………………………………………61.
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-01] [ 04:54:00 ق.ظ ]
|