پایان نامه رابطه بین سرمایه های فکری با تعهد سازمانی |
2-2-5-3-بعد سازمانی.. 51
2-2-5-3-1-تعاریف ونام های دیگر برای سرمایه سازمانی (ساختاری): 52
2-2-6-اندازهگیری سرمایه فکری.. 54
2-2-6-1-علل اندازه گیری سرمایه فکری.. 56
2-2-6-2-منافع و مزایای اندازهگیری سرمایه فکری.. 62
2-2-6-3-مشکلات اندازه گیری سرمایه فکری.. 64
2-2-6-4-پیچیدگیهای اندازهگیری سرمایه فکری از نظر آقای روس (1998) 66
2-2-6-5-1-حسابداری منابع انسانی : 68
2-2-6-5-1-1-بررسی نقش حسابداری منابع انسانی در اقتصاد دانشی : 68
2-2-6-5-1-2-کارکردهای حسابداری منابع انسانی : 69
2-2-6-5-1-3-توسعه حسابداری منابع انسانی.. 69
2-2-6-5-2-ارزش افزوده اقتصادی : 70
2-2-6-5-3-کارت امتیازی متوازن : 71
2-2-6-5-4-مدل تکنولوژی بروکر. 72
2-2-6-5-5-مدل مدیریت استراتژیک شایستگی : 73
2-2-6-5-6-کنترل دارایی های ناملموس: 73
2-2-6-5-7-شاخص سرمایه فکری.. 74
2-2-6-6-انتخاب معیار و ابزار اندازه گیری سرمایه فکری : 76
2-2-7-گزارشدهی سرمایه فکری.. 78
2-2-7-1-ویژگیهای مشترک و مشابه چهارچوبهای مورد استفاده در اکثر مدلهای گزارشدهی سرمایه فکری(بروکینگ1996،سویبی1997،ادویسون وهمکاران1997) 80
2-2-7-2- یک مثال از کارهایی که در زمینه گزارشدهی سرمایه فکری صورت گرفته شده است… 81
2-2-7-3-مفروضات زیربنایی مدل گزارشدهی سرمایه فکری.. 84
2-2-7-4-محتوای گزارشدهی سرمایه فکری.. 85
2-2-7-5-مزایای گزارشدهی داخلی سرمایه فکری.. 86
2-2-7-6-معایب گزارشدهی داخلی سرمایه فکری.. 87
2-2-7-7-مزایای گزارشدهی خارجی سرمایه فکری.. 87
2-2-7-8-معایب گزارشدهی خارجی سرمایه فکری.. 87
2-2-8-مدیریت سرمایه فکری.. 88
2-2-9-اثربخشی مدیریت سرمایه فکری : 91
2-2-9-1-انواع دیدها نسبت به دانش : 92
2-2-10-فرق بین سرمایه فکری با مدیریت دانش و مدیریت دانش با مدیریت نامشهودها و فرق بین سرمایه فکری و داراییهای نامشهود. 94
2-2-10-1-تمایز بین سرمایه فکری با دارییهای نامشهود. 95
2-2-10-2-فرق بین مدیریت نامشهودها و مدیریت دانش… 95
2-2-10-3-تمایزبین مدیریت دانش و سرمایه فکری.. 96
2-2-11-ارتباط و پیوند میان مدیریت دانش و سرمایه فکری.. 97
2-2-11-1-ارائه یک مدل برای مدیریت دارائیها نامشهود توسط آقای سانچز و همکارانش در پروژه Meritum : 99
بخش دوم. 103
2-3-تعهد سازمانی.. 103
2-3-1تعاریف تعهد سازمانی : 103
2-3-2-اندازه گیری تعهد سازمانی : 105
2-3-2-1دیدگاه کانون های تعهد : 105
2-3-2-1-1دیدگاه ریچرز: 105
2-3-2-1-2-دیدگاه بکر و بیلینگس : 106
2-3-2-2-دیدگاه تک بعدی به تعهد سازمانی : 107
2-3-2-3-دیدگاههای چند بعدی به تعهد سازمانی : 108
2-3-2-3-1-مدل اریلی وچتمن : 108
2-3-2-3-2-مدل می یر وآلن : 109
2-3-2-3-3مدل آنجل وپری : 110
2-3-2-3-4-مدل مایر وشورمن: 111
2-3-2-3-5-مدل پنلی و پولد: 111
2-3-3 -عوامل موثر بر تعهد سازمانی و پی آمدهای آن : 112
2-3-3-1-ویژگیهای شخصی موثر بر تعهد سازمانی : 112
2-3-3-2-خصوصیات شغلی و تعهد سازمانی : 113
2-3-3-3-تاثیر روابط گروهی و رابطه با رهبر بر تعهد سازمانی : 114
2-3-3-4-ویژگیهای سازمان و تعهد سازمانی : 115
2-3-3-5-وضعیت نقش و تعهد سازمانی: 115
بخش سوم. 116
2-4-پیشینه تحقیق: 116
2-4-بخش چهارم. 120
معرفی اداره اموزش و پرورش شهریار. 120
فصل سوم. 123
روش تحقیق.. 123
3-1 مقدمه. 124
3-2.روش تحقیق.. 124
3-3 جامعه آماری، نمونه و شیوه ی نمونه گیری.. 125
3-4.ابزار گردآوری اطلاعات( پژوهش) 125
3-5.پایایی و روایی پرسشنامه. 126
3-6.انواع متغیرها و روش تجزیه و تحلیل آماری.. 126
فصل چهارم. 128
تجزیه وتحلیل داده ها 128
4-1 مقدمه. 129
4-2 آمار توصیفی نمونه. 129
4-2-1 آمار توصیفی سنجش جنسیت کارکنان آموزش وپرورش منطقه شهریار. 130
4-2-2 آمار توصیفی سطوح تحصیلات کارکنان آموزش وپرورش منطقه شهریار. 130
4-2-3– آمار توصیفی سابقه خدمت در آموزش وپرورش منطقه شهریار. 131
4-3 آمار استنباطی.. 132
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 02:55:00 ب.ظ ]
|