فصل سوم   روش تحقیق

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 63-62

3-1 جامعه آماری……………………………………………………………………………………………………………………………………… 64

3-2. روش نمونه برداری……………………………………………………………………………………………………………………………. 64

3-3. حجم نمونه……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 65

3-4. ابراز جمع آوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………….. 66

3-5. روایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………….. 67-66

3-6 پایایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………………. 68-67

3-7 روش تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………………………………………………………….. 68

3-7-1. تجزیه و تحلیل توصیفی……………………………………………………………………………………………………………. 69-68

3-7-2. تجزیه و تحلیل استنباطی………………………………………………………………………………………………………………… 69

3-7-2-1. تحلیل عاملی اکتشافی………………………………………………………………………………………………………………… 69

3-7-2-2. تحلیل عاملی تأییدی……………………………………………………………………………………………………………. 71-70

 

 

فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها

مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 73

4-1 ویژگی های جمعیت شناختی………………………………………………………………………………………………………… 75-74

4-2  تحلیل عاملی…………………………………………………………………………………………………………………………………….. 76

4-3 مفروضه های تحلیل عاملی……………………………………………………………………………………………………………. 78-77

4-4 استخراج عوامل……………………………………………………………………………………………………………………………. 89-83

4-5 نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………. 89-84

 

 

فصل پنجم بحث و نتیجه‌گیری

مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 91

5-1 نتیجه آزمون بارتلت …………………………………………………………………………………………………………………………… 92

5-2 نتیجه آزمون کایرز ………………………………………………………………………………………………………………………. 93-92

5-3 نتایج واریانس…………………………………………………………………………………………………………………………………….. 93

5-4 نتایج نمودار سنگریزه ………………………………………………………………………………………………………………………… 93

5-5. نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………………………………………………….. 97-94

5-6. محدودیت های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………….. 98

5-7. پیشنهادات………………………………………………………………………………………………………………………………………… 98

5-7-1 عوامل درونی- نقاط قوت…………………………………………………………………………………………………………. 99-98

5-7-2 عوامل درونی- نقاط بهبود………………………………………………………………………………………………………. 100-99

5-7-3 عوامل بیرونی- فرصتها…………………………………………………………………………………………………………………. 100

5-7-4 عوامل بیرونی- تهدیدها……………………………………………………………………………………………………….. 101-100

5-7-5 استراتژی های فرصت- قدرت………………………………………………………………………………………………………. 101

5-7-6 استراتژی های فرصت- ضعف………………………………………………………………………………………………. 102-101

5-7-7 استراتژی های تهدید- قدرت………………………………………………………………………………………………………… 102

5-7-8 استراتژی های تهدید- ضعف………………………………………………………………………………………………………… 102

پیوست ها……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 105

1)جدول مربوط به متغیرها (جدول 1-الف)………………………………………………………………………………………………. 106

2)پرسشنامه مشتریان (جدول 2-الف)……………………………………………………………………………………………….. 110-107

3)پرسشنامه دور اول روش دلفی(جدول 2-ب)…………………………………………………………………………………. 112-111

4)بخش دوم پرسشنامه دور اول روش دلفی(جدول 2-ج)…………………………………………………………………… 114-113

5)پرسشنامه دور دوم روش دلفی(جدول 2-د)…………………………………………………………………………………… 116-114

 

6)رزومه شرکت دانش گستر بامداد…………………………………………………………………………………………………………… 117

7)معرفی محصولات الکتریکال هیت تریسینگ…………………………………………………………………………………………… 122

منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………………………. 125-123

 

 

منابع انگلیسی…………………………………………………………………………………………………………………………………. 127-126

چکیده انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………………………………. 128

عنوان انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………………………………… 129

 

فهرست جداول  و نقشه ها

جدول 4-1. آمار توصیفی…………………………………………………………………………………………………………………………… 75

جدول 4-2. آزمون بارتلت ………………………………………………………………………………………………………………………… 80

جدول 4-3. تبیین واریانس کل ………………………………………………………………………………………………………………….. 82

جدول 4-4. ماتریس چرخش متغیرها…………………………………………………………………………………………………………. 83

جدول 4-5. هم بستگی متغیرها………………………………………………………………………………………………………………….. 83

جدول 4-6. هم بستگی متغیرها …………………………………………………………………………………………………………… 85-84

نقشه ادراکی 4-1 مشخصات فنی-مشخصات بازرگانی…………………………………………………………………………………. 86

نقشه ادراکی 4-2 خدمات پس از فروش-مشخصات بازرگانی………………………………………………………………………. 86

نقشه ادراکی 4-3 بازاریابی و تبلیغات-مشخصات بازرگانی…………………………………………………………………………… 87

نقشه ادراکی 4-4 خدمات پس از فروش-مشخصات فنی…………………………………………………………………………….. 87

نقشه ادراکی 4-5 بازاریابی و تبلیغات-مشخصات فنی………………………………………………………………………………….. 88

نقشه ادراکی 4-6  بازاریابی و تبلیغات-خدمات پس از فروش………………………………………………………………………. 88

جدول5-1. جدول نتایج هم بستگی …………………………………………………………………………………………………………… 96

 

فهرست نمودارها

نمودار شماره 4-1. نمودار سنگریزه……………………………………………………………………………………………………………. 81

نمودارشماره  5-1. نمودار سنگریزه……………………………………………………………………………………………………………. 93

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...