1-2-اهمیت و ضرورت تحقیق

نام تجاری در بسیاری از مواقع عواملی را در خود جای می دهد که از چشم ما خریداران و یا بازار یابان پنهان است از جمله یکتایی و منحصر بفرد بودن . یعنی بسیاری از خریداران در بازار امروز اقدام به خرید نمی کنند جز اینکه به موجب آن کالا از دیگران پیشی بگیرند  و یکتا باشند . و یافتن این مهم که چگونه بتوانیم این منحصر بفرد بودن را در مشتری ها ایجاد کنیم و چه عواملی سبب ایحاد یکتایی در خرید می شود خود می تواند عاملی و دانشی باشد در جهت ارتقای سطح علمی بازار یابی در حوزه شرکت های خرد و کمک شایانی باشد برای بازاریابان امروز تا بتوانند این مهم را توسعه داده و بر روی جزئیات اثر انحصار طلبی انسانها در حوزه انتخاب نام کالا تحقیقات گسترده تری را انجام دهند و تاثیرات بررسی یکتایی را بر میزان فروش سنجیده و بیشتر بر روی نام کالاها دقت ورزیده و کار کنند .

 

1-3-اهداف تحقیق و سوالات تحقیق

1-3-1-اهداف تحقیق

هدف کلی از این بررسی تاثیر منحصر بفرد بودن بر انتخاب نام تجاری و قصد خرید        می باشد .

و اهداف فرعی عبارتنداز:

  • شناسایی تاثیر نیاز منحصر بفرد بودن بر کیفیت درک شده مصرف کنندگان
  • شناسایی تاثیر نیاز منحصر بفرد بودن بر بر ارزش احساسی مصرف کنندگان
  • شناسایی تاثیر کیفیت درک شده بر قصد خرید
  • شناسایی تاثیر ارزش احساسی بر قصد خرید

 

تعداد صفحه:164

دانلود پایان نامه

 

قیمت : 37500 تومان

https://urlscan.io/result/6a0b787c-3303-48b8-bb96-193ab5320d7f/
 
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...