پایان نامه رابطه معنویت در محیط کار با شادی کارکنان |
2-2-5-2) انواع شادی در اسلام——————————————–55
2-3) بخش سوم: معنویت در محیط کار و شادی——————————–57
2-4) بخش چهارم: پیشینه تحقیق——————————————-58
2-4-1)تحقیقات خارجی————————————————-58
2-4-2) تحقیقات داخلی————————————————-63
(2-5 بخش پنجم: مدل مفهومی تحقیق:—————————————65
فصل سوم:روش اجرای تحقیق
3-1) مقدمه ———————————————————72
3-2)روش تحقیق—————————————————–72
3-2-1) روش تحقیق از نظر هدف——————————————73
3-2-2) روش تحقیق از نظر روش——————————————73
3-2-3- روش تحقیق از نظر اجرا——————————————-73
3-3) ابزار و روشهای گردآوری اطلاعات و دادهها——————————-74
3-4) روایی و پایایی پرسشنامه ——————————————–75
3-5) جامعه آماری تحقیق————————————————77
3-6) تعیین حجم نمونه تحقیق———————————————77
3-7) روش تجزیه و تحلیل اطلاعات و آزمونهای آماری مورد استفاده——————-79
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل دادهها
4-1) مقدمه———————————————————-81
4-2) بررسی ویژگیهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان—————————82
4-2-1) جنسیت ——————————————————82
4-2-2) سطح تحصیلات————————————————-83
4-3) تجزیه و تحلیل استنباطی دادهها—————————————–84
4-3-1) آزمون همبستگی اسپیرمن——————————————84
4-3-2) بررسی وضعیت معنویت در محیط کار و مؤلفههای آن در مؤسسات آموزش عالی همدان—-89
4-3-3 ) بررسی وضعیت شادی کارکنان و مؤلفههای آن در مؤسسات آموزش عالی همدان—-90
4-3-4) رتبه بندی مؤلفه های معنویت در محیط کار کارکنان مؤسسات آموزش عالی استان همدان—-92
4-3-5) رتبه بندی مؤلفه های شادی کارکنان در مؤسسات آموزش عالی استان قم———–93
فصل پنجم:نتیجهگیری و پیشنهادها
5-1) مقدمه ———————————————————96
5-2 ) نتایج بدست آمده از آمار توصیفی ————————————–96
5-3 ) نتایج بدست آمده از آمار استنباطی ————————————–97
5-3-1) بررسی نتایج بدست آمده از آزمون همبستگی اسپیرمن———————–97
5-3-2 ) بررسی نتایج بدست آمده از آزمون میانگین یک جامعه آماری——————98
5-3-3 ) بررسی نتایج بدست آمده از آزمون فریدمن——————————98
5-4) بحث و نتیجه گیری————————————————98
5-5 ) ارائه پیشنهادها بر مبنای یافتههای تحقیق———————————100
5-6) ارائه پیشنهادها برای تحقیقات آتی————————————–101
5-7 ) محدودیتهای تحقیق———————————————–102
پیوست ها————————————————————103
منابع و ماخذ———————————————————–120
فهرست جداول
جدول1-2: مقایسه اجمالی معنویت از منظر اسلام و غرب————————————–24
جدول 2-2: شایستگی ها و قابلیتهایی حاصله از معنویت رشدیافته———————33
جدول 3-3: شکل کلی و امتیاز بندی پرسشنامه تحقیق—————————–74
جدول 2-3 : شماره سؤالات مربوط به هر مؤلفه در پرسشنامه————————75
جدول 3-3 : آلفای کرونباخ پرسشنامه معنویت در محیط کار و مؤلفه های آن————–76
جدول 4-3 : آلفای کرونباخ پرسشنامه شادی و مؤلفه های آن————————-76
جدول 5-3 : تعداد نمونه آماری هر دانشگاه————————————78
جدول 4-1 : توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان————————82
جدول3-4 : نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن معنویت در محیط کار با مثبت اندیشی کارکنان———84
جدول4-4 : نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن معنویت در محیط کار با یادگیری کارکنان——–85
جدول4-5 : نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن معنویت در محیط کار با خودگشودگی کارکنا—–86
جدول4-6: نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن معنویت در محیط کار با مشارکت کارکنان———86
جدول4-7 : نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن معنویت در محیط کار با معنادار بودن کار کارکنان——–87
جدول4-9 : نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن معنویت در محیط کار با علاقه کارکنان———88
جدول 4-10 : وضعیت میانگین و انحراف معیار معنویت در محیط کار و مؤلفههای آن——–89
جدول4-11 : نتایج آزمون میانگین یک جامعه آماری برای معنویت در محیط کار و مؤلفههای آن—–89
جدول 4-12 : بررسی وضعیت معنویت در محیط کار و مؤلفه های آن——————-90
جدول 4-12 : وضعیت میانگین و انحراف معیار شادی کارکنان و مؤلفههای آن————-91
جدول 4-14: نتایج آزمون میانگین یک جامعه آماری برای شادی کارکنان و مؤلفه های آن—–91
جدول 15-4 : بررسی وضعیت شادی کارکنان و مؤلفه های آن————————92
جدول 4-16 : معنی داری آزمون فریدمن مؤلفه های معنویت در محیط کار—————93
جدول 17-4 : اولویت بندی مؤلفه های معنویت در محیط کار ———————–93
جدول 4-18 : معنی داری آزمون فریدمن مؤلفههای شادی کارکنان———————94
جدول 4-19 : اولویت بندی مؤلفه های رفتارهای شادی کارکنان ———————-94
جدول 1-5 : نتایج حاصل از آزمون فرضیات تحقیق—————————–103
فهرست نمودار ها
نمودار 4-1 : فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان—————————-82
جدول 4-2 : توزیع فراوانی مربوط به سطح تحصیلات پاسخ دهندگان——————83
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-06-26] [ 03:36:00 ب.ظ ]
|