ته در رشته مهندسی فناوری اطلاعات(طراحی و تولید نرمافزار) عنوان:ارائه روشی برای کشف و انتخاب سرویس های وب در محیط های محاسبات فراگیر بر روی گوشی های هوشمند دانشکده ... |
5-1- مرور کلی پیادهسازی از دیدگاه مورد استفاده 50 5-1-1- مورد استفاده ثبت دامنه مورد نظر کاربر 51 5-1-2- مورد استفاده مشاهده لیست دامنههای مورد نظر برنامههای کاربردی 52 5-1-3- مورد استفاده مشاهده لیست سرویسهای هر دامنه 53 5-1-4- مورد استفاده ثبت دامنه مورد نظر نرمافزار گوشی 54 5-1-5- دریافت لیست سرویسهای مرتبط با یک دامنه توسط نرمافزارهای کاربردی 55 5-2- ساختار بستهها 55 5-2-1- ساختار کلاسهای بسته Activity 57 5-2-2- ساختار کلاسهای بستههای Broadcast Receiver و Service 59 5-2-3- ساختار کلاسهای بسته Business Component 61 5-2-4- ساختار کلاسهای بسته Classification 62 5-2-5- ساختار کلاسهای بسته Content Provider 65 5-2-6- ساختار کلاسهای بسته Data Source 67 5-2-7- ساختار کلاسهای بسته Discovery 70 5-2-8- ساختار کلاسهای بسته Entity 71 5-2-9- ساختار کلاسهای بسته ServiceDirectory 73 5-3- جمعبندی و نتیجهگیری 74 فصل 6- ارزیابی روش پیشنهادی 78 6-1- مجموعهداده 78 6-2- اجرای روش پیشنهادی 79 6-2-1- بررسی دقت روش پیشنهادی 80 6-2-2- مشخصات محیط اجرا 80 6-2-3- بررسی زمان اجرای روش پیشنهادی 80 6-2-4- میزان حافظه مصرفی روش پیشنهادی 81 6-3- اجرای روش مبتنی بر SVM 82 6-3-1- فاز آموزش 83 6-3-2- فاز تست 84 6-3-3- بررسی دقت روش مبتنی بر SVM 84 6-3-4- بررسی زمان اجرای روش مبتنی بر SVM 85 این مطلب را هم بخوانید : آشنایی با توییتر و اصول بازاریابی در آن 6-3-1- میزان حافظه مصرفی روش مبتنی بر SVM 85 6-4- ارزیابی و مقایسه روش پیشنهادی 86 6-4-1- مقایسه دقت 86 6-4-2- مشاهدات متناظر 87 6-4-3- مقایسه زمان اجرا 88 6-4-4- مقایسه حافظه مصرفی 89 6-4-5- تحلیل نتایج 90 6-5- جمعبندی و نتیجهگیری 92 فصل 7- بحث و نتیجهگیری 96 7-1- کشف سرویسها 96 7-2- کلاسهبندی سرویسها 97 7-3- جمعبندی و نتیجهگیری 98 فصل 8- پیشنهادها و فرصتهای پژوهشی آینده 102 8-1- جمعبندی و نتیجهگیری 104 فهرست شکلها عنوان صفحه شکل 2‑1- معماری سرویسهای وب 18 شکل 2‑2- تفاوت نسخههای WSDL نسخه 1.1 و نسخه 2.0 21 شکل 4‑1- فرآیند کلاسهبندی سرویسهای وب 43 شکل 5‑1-نمودار موردهای استفاده 51 شکل 5‑2- نمای دامنههای مورد نظر کاربر 52 شکل 5‑3-نمایی اصلی برنامه 54 شکل 5‑4- نمودار بستهها 56 شکل 5‑5- نمودار کلاسهای بسته Activity 58 شکل 5‑6- نمودار کلاس بستههای Broadcast Receiver و Service 60 شکل 5‑7- نمودار کلاس بسته Business Component و وابستگیها 62 شکل 5‑8- نمودار کلاس بسته Classification 64 شکل 5‑9- نمودار کلاس بسته Content Provider 66 شکل 5‑10-نمودار کلاس بسته Data Source 68 شکل 5‑11- کلاس Service 69 شکل 5‑12- نمودار کلاس بسته Discovery و بستههای وابسته 71 شکل 5‑13- نمودار کلاس بسته Entity 73 شکل 5‑14- نمودار کلاس بسته Directory 74 شکل 6‑1- بردار نمونه یک سرویس در روش متنی بر SVM 83 دانلود مقاله و پایان نامه شکل 6‑2- نمودار مقایسه دقت روشها 87فهرست جدولها عنوان صفحه جدول 3‑1- جدول مقایسه دقت کلاسهبندی برای انواع بردارها و روشها 35 جدول 6‑1- بررسی دقت روش پیشنهادی 80 جدول 6‑2- مشخصات گوشی که به عنوان محیط اجرا استفاده شده 80 جدول 6‑3- زمانی اجرای روش پیشنهادی 81 جدول 6‑4- حافظه مصرفی روش پیشنهادی 82 جدول 6‑5- بررسی دقت روش مبتنی بر SVM 84 جدول 6‑6- زمانی اجرای روش مبتنی بر SVM 85 جدول 6‑7- حافظه مصرفی روش مبتنی بر SVM 85 جدول 6‑8- مقایسه دقت روشها 86 جدول 6‑9- بازههای اطمینان مختلف به ازای سطوح اطمینان مختلف برای زمان اجرا 89 جدول 6‑10- بازههای اطمینان مختلف به ازای سطوح اطمینان مختلف برای حافظه مصرفی 90 فصل 1- مقدمه در این فصل به ارائه مقدمهای در مورد موضوع پروژه می پردازیم. در ادامه به بیان انگیزه و هدف تحقیق پرداخته میشود، و سپس مسئلهای که با آن مواجه هستیم توضیح داده میشود. در قسمت آخر نیز ساختار مطالب پایاننامه توضیح داده میشود. -1- مقدمه امروزه در دسترس بودن اینترنت در اکثر مکانها یک تجربه روزمره است. از این رو برای کاربران سیار این انتظار ایجاد شده است، که دستگاهی که از آن استفاده مینمایند، در همه مکانها و زمانها قادر به پردازش باشد. پیشرفتهای اخیری که در تولید دستگاههای سیار صورت گرفته به همراه تحولات بسیاری که در فناروی شبکههای بیسیم رخ داده است، فناوری را به سمت محاسبات سیار و دسترسی مداوم و بدون وقفه به دادهها و اطلاعات میبرد. اگر چه مشکلاتی که در ارتباطات رخ میدهد و البته محدودیتهای دستگاههای سیار یک چالش مهم برای تحقق دسترسی مداوم و بدون وقفه در همه زمانها و مکانها محسوب میشود.
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-07-02] [ 06:53:00 ب.ظ ]
|