دانلود پایان نامه ارشد : بررسی رابطه سبک های دلبستگی و عزت نفس با کیفیت زندگی دانشجویان |
2-3-نظریه ی دلبستگی.. 16
2-4- اهمیت نظریه دلبستگی.. 17
2-5-مفاهیم اساسی در نظریه دلبستگی.. 19
2-6-دلبستگی و کاوش در سراسر چرخه زندگی.. 21
2-7-ثبات و تداوم دلبستگی.. 21
2-8-نظریه ی دلبستگی در دیدگاه های مختلف… 23
2-9- مراحل شکل گیری دلبستگی.. 25
2-10- تفاوت های فردی در سازمان دلبستگی.. 27
2-11- دلبستگی در بزرگسالی.. 33
2-12- دلبستگی و آسیب شناسی روانی.. 34
2-13- عزت نفس… 34
2-14- تعاریف عزت نفس… 35
2-15- ابعاد عزت نفس… 37
2-16- فلسفه عزت نفس… 39
2-17- شرایط پدید آمدن عزت نفس… 40
2-18- چگونگی تکامل عزت نفس… 41
2-19- اهمیت عزت نفس… 41
2-20- نظریه های عزت نفس… 42
2-21- طبقه بندی عزت نفس… 48
2-22- افزایش عزت نفس… 50
2-23- ارتباط حمایت اجتماعی با عزت نفس… 51
2-24- کیفیت زندگی.. 52
2-25- تعاریف کیفیت زندگی.. 54
2-26- ویژگی های کیفیت زندگی.. 56
2-28- دو مشخصه اصلی کیفیت زندگی.. 59
2-29- ابعاد کیفیت زندگی.. 60
2-30- اصول اساسی در ارتباط با کیفیت زندگی.. 61
2-31- نظریه های کیفیت زندگی.. 61
2-32-پیشینه های پژوهش… 63
فصل سوم: روش پژوهش
3-1-روش پژوهش… 67
3-2-جامعه آماری.. 67
3-3-روش نمونه گیری.. 67
3-4-متغیرهای پژوهش… 67
3-5-ابزار پژوهش… 67
3-5-1- پرسشنامه سبک های دلبستگی بزرگسالان. 67
3-5-2-پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ.. 68
3-5-3-پرسشنامه کیفیت زندگی.. 69
3-6-روش اجرای پژوهش… 71
3-7-روش تحلیل داده ها 71
فصل چهارم: یافته های پژوهش
4-1- توصیف داده ها 73
4-1-1-جنسیت.. 73
4-1-2- سن.. 74
4-1-3- وضعیت تاهل. 74
4-2- آمار استنباطی.. 74
این مطلب را هم بخوانید :
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1-یافته ها 84
5-2- محدودیت های پژوهش… 87
5-3-پیشنهادات.. 87
5-3-1-پیشنهادات پژوهشی.. 87
5-3-2-پیشنهادات کاربردی.. 88
چکیده
پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه بین سبک های دلبستگی و عزت نفس با کیفیت زندگی دانشجویان دانشکده ی علوم و تحقیقات دانشگاه کرمانشاه انجام گرفت. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری شامل کلیه دانشجویان دانشکده ی علوم وتحقیقات دانشگاه کرمانشاه بود که از بین آنها نمونه ای به حجم 300 نفر به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب گردید. برای گردآوری داده ها از
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-07-01] [ 04:09:00 ق.ظ ]
|