2-3-نظریه ی دلبستگی.. 16

2-4- اهمیت نظریه دلبستگی.. 17

2-5-مفاهیم اساسی در نظریه دلبستگی.. 19

2-6-دلبستگی و کاوش در سراسر چرخه زندگی.. 21

2-7-ثبات و تداوم دلبستگی.. 21

2-8-نظریه ی دلبستگی در دیدگاه های مختلف… 23

2-9- مراحل شکل گیری دلبستگی.. 25

2-10- تفاوت های فردی در سازمان دلبستگی.. 27

2-11- دلبستگی در بزرگسالی.. 33

2-12- دلبستگی و آسیب شناسی روانی.. 34

2-13- عزت نفس… 34

2-14- تعاریف عزت نفس… 35

2-15- ابعاد عزت نفس… 37

2-16- فلسفه عزت نفس… 39

2-17- شرایط پدید آمدن عزت نفس… 40

2-18- چگونگی تکامل عزت نفس… 41

2-19- اهمیت عزت نفس… 41

2-20- نظریه های عزت نفس… 42

2-21- طبقه بندی عزت نفس… 48

2-22- افزایش عزت نفس… 50

2-23- ارتباط حمایت اجتماعی با عزت نفس… 51

2-24- کیفیت زندگی.. 52

2-25- تعاریف کیفیت زندگی.. 54

2-26- ویژگی های کیفیت زندگی.. 56

2-28- دو مشخصه اصلی کیفیت زندگی.. 59

2-29- ابعاد کیفیت زندگی.. 60

2-30- اصول اساسی در ارتباط با کیفیت زندگی.. 61

2-31- نظریه های کیفیت زندگی.. 61

 

2-32-پیشینه های پژوهش… 63

فصل سوم: روش پژوهش

3-1-روش پژوهش… 67

3-2-جامعه آماری.. 67

3-3-روش نمونه گیری.. 67

3-4-متغیرهای پژوهش… 67

3-5-ابزار پژوهش… 67

3-5-1- پرسشنامه سبک های دلبستگی بزرگسالان. 67

3-5-2-پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ.. 68

3-5-3-پرسشنامه کیفیت زندگی.. 69

3-6-روش اجرای پژوهش… 71

3-7-روش تحلیل داده ها 71

فصل چهارم: یافته های پژوهش

4-1- توصیف داده ها 73

4-1-1-جنسیت.. 73

4-1-2- سن.. 74

4-1-3- وضعیت تاهل. 74

4-2- آمار استنباطی.. 74

این مطلب را هم بخوانید :

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

5-1-یافته ها 84

5-2- محدودیت های پژوهش… 87

5-3-پیشنهادات.. 87

5-3-1-پیشنهادات پژوهشی.. 87

5-3-2-پیشنهادات کاربردی.. 88

چکیده

پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه بین سبک های دلبستگی و عزت نفس با کیفیت زندگی دانشجویان دانشکده ی علوم و تحقیقات دانشگاه کرمانشاه انجام گرفت. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری شامل کلیه دانشجویان دانشکده ی علوم وتحقیقات دانشگاه کرمانشاه بود که از بین آنها نمونه ای به حجم 300  نفر به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب گردید. برای گردآوری داده ها از

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...