2-11- عوامل مؤثر بر اثربخشی دوره­های آموزشی………………………………………………………………………………………..34

2-12- دلایل سنجش اثربخشی دوره­­های آموزش کارکنان…………………………………………………………………………..36

2-13- الگوی عمومی ارزیابی اثر بخشی دوره­های آموزشی………………………………………………………………………….36

2-13-1- مدل تلفیقی ارزیابی و اثربخشی آموزشی………………………………………………………………………………………36

2-13-2-  مدل انگیزشی اثربخشی آموزشی نئو……………………………………………………………………………………………37

2-13-3- مدل انتقالی اثربخشی بالدوین و فورد……………………………………………………………………………………………37

2-13-4- مدل کرک پاتریک………………………………………………………………………………………………………………………….38

2-14- توانمندسازی……………………………………………………………………………………………………………………………………….40

2-14-1- تعریف توانمندسازی……………………………………………………………………………………………………………………….41

2-14-2-  ابعاد توانمند سازی ………………………………………………………………………………………………………………………43

2-15-  پیشینه پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………….47

2-15-1-   پژوهش های داخلی…………………………………………………………………………………………………………………….47

2-15-2- پژوهش های خارجی……………………………………………………………………………………………………………………..50

2-15-3-جمع­بندی ……………………………………………………………………………………………………………………………………….52

عنوان ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………صفحه

2-16- مدل مفهومی پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………53

فصل سوم :روش تحقیق

3-1- مقدمه:…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..54

3-2- مراحل انجام پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………….55

3-3- روش و طرح تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………..56

3-4- جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………………………………………………56

3-5- نمونه آماری…………………………………………………………………………………………………………………………………………..57

3-6- ابزارهای گردآوری داده ها………………………………………………………………………………………………………………….57

3-7- روایی و پایایی ابزار جمع آوری داده­ها…………………………………………………………………………………………………58

3-7-1- روایی………………………………………………………………………………………………………………………………………………..59

3-7-2- پایایی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………59

3-8- روش تجزیه و تحلیل داده­ها…………………………………………………………………………………………………………………60

3-8-1: تجزیه و تحلیل توصیفی……………………………………………………………………………………………………………………60

3-8-2: تجزیه و تحلیل استنباطی…………………………………………………………………………………………………………………60

فصل چهارم: یافته های تحقیق

4-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………61

4-2- اطلاعات جمعیت­شناختی……………………………………………………………………………………………………………………..61

  • جنسیت…………………………………………………………………………………………………………………………………………….62
  • سن……………………………………………………………………………………………………………………………………………………63

عنوان ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..صفحه

4-2-3-تحصیلات…………………………………………………………………………………………………………………………………………..64

4-2-4-سابقه کاری………………………………………………………………………………………………………………………………………..65

4-3- بررسی فرضیات تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………..65

4-3-1- فرضیه اصلی اول………………………………………………………………………………………………………………………………66

4-3-2- فرضیه فرعی اول………………………………………………………………………………………………………………………………67

4-3-3- فرضیه فرعی دوم……………………………………………………………………………………………………………………………..67

4-3-4- فرضیه فرعی سوم…………………………………………………………………………………………………………………………….68

4-3-5- فرضیه فرعی چهارم………………………………………………………………………………………………………………………….69

4-3-6- فرضیه فرعی پنجم……………………………………………………………………………………………………………………………69

4-3-7- فرضیه فرعی ششم…………………………………………………………………………………………………………………………..70

4-3-8- مقایسه میانگین رتبه­ی متغیرها با استفاده از آزمون فریدمن………………………………………………………..71

فصل پنجم: نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات

5-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..72

5-2- یافته­های جمعیت شناختی تحقیق……………………………………………………………………………………………………..72

5-3- بررسی فرضیات تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………..73

5-3-1- فرضیه اصلی اول………………………………………………………………………………………………………………………………73

 

5-3-2- فرضیه فرعی اول………………………………………………………………………………………………………………………………73

5-3-3- فرضیه فرعی دوم……………………………………………………………………………………………………………………………..74

5-3-4- فرضیه فرعی سوم…………………………………………………………………………………………………………………………….74

 

 

5-3-5- فرضیه فرعی چهارم………………………………………………………………………………………………………………………….74

عنوان ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..صفحه

5-3-6- فرضیه فرعی پنجم…………………………………………………………………………………………………………………………..75

5-3-7- فرضیه فرعی ششم…………………………………………………………………………………………………………………………..75

5-4- بحث و بررسی……………………………………………………………………………………………………………………………………….75

5-6- پیشنهادات کاربردی تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………76

5-7- محدودیت های تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………77

5-8- پیشنهادات برای تحقیقات آتی…………………………………………………………………………………………………………….78

منابع و مآخذ…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..79

منابع لاتین………………………………………………………………………………………………………………………………………………………84

پیوست

پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..86

Abstract………………………………………………………………………………………………………………………………………………93

 

 

فهرست جداول

عنوان …………………………………………………………………………………………………………………….صفحه

جدول3-1. نحوه امتیازبندی پرسشنامه اثربخشی آموزش های ضمن خدمت…………………………………………….58

جدول 4-1- توزیع فراوانی پاسخ­دهندگان بر اساس جنسیت……………………………………………………………………..62

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...