۲-۲ حقوق   21

۱-۲-۲ حقوق به معنای اصلی   24

۲-۲-۲ حقوق به معنای فرعی   25

۳-۲ کودک    25

۱-۳-۲ قبل از تولد  26

۲-۳-۲ تولد تا دو سالگی   26

۳-۳-۲ سه تا هفت سالگی   26

۴-۳-۲ هفت تا یازده سالگی   27

۴-۲-تعریف کودک در کنوانسیون حقوق کودک    27

۵-۲ کودکی و حقوق کودک در اندیشه جان لاک    27

۶-۲ تاریخچه مطالعه درباره کودکان   29

۷-۲ تربیت    30

۸-۲-جنبه‌های روان شناختی حقوق کودک    32

۲-۸-۲ رشد الگوهای قابل پیش بینی دارد  32

۹-۲ محیط و فرایند رشد  34

۱-۹-۲ تفاوت‌های فرهنگی   34

۲-۹-۲ تفاوت‌های اقتصادی اجتماعی   34

۳-۹-۲-تفاوت‌های خانوادگی   34

۱۰-۲ سابقه تاریخی کنوانسیون حقوق کودک    35

۱-۱۰-۲ مقدمه پیمان نامه حقوق کودک (مصوب مجمع عمومی سازمان ملل متحد در بیستم نوامبر 1989) 36

۲-۱۰-۲ کنوانسیون حقوق کودک و حقوق تربیتی   38

۳-۱۰-۲ ماده ۲۸ (حق برخورداری از آموزش و پرورش،تحصیلات و آموزش‌های حرفه‌ای) 38

۴-۱۰-۲ ماده ۲۹ (هدف‌های آموزش؛ موسسات آموزشی) 39

۵-۱۰-۲  ماده 31  (مشارکت در اوقات فراغت، فرهنگی و زندگی هنری، ترویج توسط دولت) 40

۱۱-۲ حقوق تربیتی کودک    40

۱-۱۱-۲ حق دسترسی به آموزش و پرورش    43

۲-۱-۱۱-۲ در دسترس بودن آموزش و پرورش    45

۳-۱-۱۱-۲ برابری فرصت‌ها 45

۲-۱۱-۲ حق داشتن آموزش با کیفیت    46

۱-۲-۱۱-۲ برنامه درسی وسیع، مرتبط و فراگیر  47

۲-۲-۱۱-۲-یادگیری و ارزشیابی  مبتنی بر حقوق کودک    48

۳-۲-۱۱-۲ محیط کودک دوست، امن و سالم   48

۳-۱۱-۲  حق احترام در محیط یادگیری   49

۱-۳-۱۱-۲ احترام به هویت    49

۲-۳-۱۱-۲ احترام به حقوق مشارکت    50

۳-۳-۱۱-۲ احترام به تمامیت    51

۱۲-۲ حقوق تربیتی کودک در ایران   52

۱-۱۲-۲ گفتار نخست: حق کودک بر آموزش    52

۲-۱۲-۲ گفتار دوم: حقوق کودک در مراکز آموزشی   54

۱-۲-۱۲-۲  مهد کودک    54

دانلود مقاله و پایان نامه

 

۲-۲-۱۲-۲ مدرسه  59

۱۳-۲ آموزش و پرورش و حقوق اقلیت ها 65

۱-۱۳-۲ تعریف اقلیت    66

۱-۱-۱۳-۲ آموزش وپرورش اقلیت های دینی (غیر مسلمان) 66

۲-۱-۱۳-۲ آموزش و پرورش اقلیت های مذهبی (غیر شیعه) 67

۳-۱-۱۳-۲  آموزش و پرورش اقلیت های قومی، نژادی و زبانی   68

۲-۱۳-۲ آموزش و پرورش اقلیت ها در اعلامیه ها و کنوانسیون های بین المللی   68

۳-۱۳-۲ آموزش و پرورش اقلیت ها در قانون اساسی سایر کشورها 69

۱۴-۲ پیشینه پژوهش در داخل کشور  70

۱۵-۲ پیشینه پژوهش در خارج از ایران   74

۱-۱۵-۲ پژوهش‌های حوزه: استقلال کودک    75

۲-۱۵-۲ پژوهش‌های حوزه: حقوق کودکان در مقابل حقوق والدین   81

۳-۱۵-۲ پژوهش‌های حوزه: فعالیت‌های بین‌المللی در زمینه حقوق کودکان   85

فصل سوم:   88

روش‌ پژوهش   88

۱-۳ مقدمه  89

۲-۳ فلسفه تحلیلی   89

۳-۳ روش تحلیل در این پژوهش     92

فصل چهارم: یافته های پژوهش   94

این مطلب را هم بخوانید :

 

۱-۴ مقدمه  95

۲-۴ پاسخ به سوال نخست    95

۱-۲-۴ در تحلیل مفهوم حق   95

۱-۱-۲-۴ خلاصه ای درتحلیل مفهوم حق   100

۲-۲-۴ در تحلیل مفهوم کودکی   101

۱-۲-۲-۴ خلاصه ای در تحلیل مفهوم کودک    105

۳-۲-۴ در تحلیل مفهوم حقوق کودک    105

۱-۳-۲-۴ خلاصه ای در تحلیل مفهوم حقوق کودک    110

۳-۴ پاسخ به سوال دوم  111

۱-۳-۴ در تحلیل مفهوم تربیت    111

۱-۱-۳-۴ خلاصه ای در تحلیل مفهوم تربیت    117

۲-۳-۴ در تحلیل حقوق تربیتی کودک    118

۱-۲-۳-۴ خلاصه ای در تحلیل مفهوم حقوق تربیتی کودک    123

۴-۴ پاسخ به سوال سوم  124

۱-۴-۴ در تحلیل حقوق تربیتی کودک در ایران   124

۱-۱-۴-۴ خلاصه ای در تحلیل حقوق تربیتی کودکان درایران   132

فصل پنجم:   134

بحث، نتیجه گیری و پیشنهادها   134

۱-۵ مقدمه  135

۲-۵ خلاصه نتایج   135

۳-۵ بحث    136

۴-۵ پیشنهادات حاصل از پژوهش     142

۵-۵ محدودیت های پژوهش     143

منابع   144

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...