2-1-2-20- موانع اجرای مدیریت دانش در سازمان‌ها 39

2-1-2-21- نتایج مدیریت دانش… 39

2-1-2-21-  مدیریت دانش در آموزش و پرورش… 40

2-1-2-22- اهداف مدیریت دانش در کارکنان. 40

2-1-3  – تعاریف عملکرد. 42

2-1-3-1-  مفاهیم مرتبط با عملکرد. 42

2-1-3-2- عوامل مؤثر بر عملکرد. 43

2-1-3-3-  رابطه‌ی پاداش با عملکرد. 44

2-1-3-4-رابطه‌ی رضایت شغلی با عملکرد. 44

2-1-3-5-رابطه‌ی هدف گذاری با عملکرد. 45

2-1-3-6- ارزیابی عملکرد. 45

2-1-3-7-شاخص‌های ارزیابی عملکرد. 46

2-1-3-8- انواع ارزیابی عملکرد. 47

2-1-3-9-  موانع و محدودیت‌های ارزیابی عملکرد. 49

2-1-3-10-  موانع روانی و رفتاری.. 51

2-1-3-11- موانع فنی و اجرایی.. 51

2-1-3-12- ارزیابی عملکرد کارکنان. 51

2-2- پیشینه تحقیق.. 52

2-2-1- تحقیقات داخلی.. 52

2-2-2- تحقیقات خارجی.. 54

2-3- جمع بندی.. 56

2-4- مدل نظری تحقیق.. 56

2-5- مدل تحلیلی تحقیق.. 58

فصل سوم: روش تحقیق.. 60

3-1- مقدمه. 60

3-2 روش تحقیق.. 62

3-3- جامعه آماری، نمونه و روش نمونه­گیری.. 63

3-3-1- جامعه آماری.. 63

3-3-2- نمونه آماری.. 64

3-3-3- روش نمونه گیری.. 64

3-4- ابزار گردآوری داده ها 65

فصل چهارم: نتایج تحقیق.. 70

4-1- مقدمه. 70

4-2- آمار توصیفی.. 70

4-2-1- اطلاعات جمعیت شناختی.. 70

4-2-2- متغیرهای پژوهش… 73

4-3- آزمون فرضیه های تحقیق.. 75

4-3-1- آزمون فرضیه اصلی.. 75

4-3-2- آزمون فرضیه­های ویژه 75

4-4- مدل نهایی.. 78

4-4-1- آزمون رگرسیون چندگانه. 78

4-4-2- آزمون فریدمن.. 79

4-4-3- تحلیل مسیر. 80

4-6- جمع بندی نهایی.. 82

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری.. 83

 

5-1- مقدمه. 83

5-2- تفسیر یافته ها 84

5-3- بحث و نتیجه گیری.. 87

5-4- محدودیتهای پژوهش… 89

5-4-1- محدودیت های خارج از اختیار محقق (محدودیتهای کاربردی) 89

5-4-2- محدودیت های در اختیار محقق (محدودیتهای پژوهشی) 89

5-5- پیشنهادهای پژوهش… 89

5-5-1- پیشنهادهای کاربردی.. 89

5-5-2- پینشهادهای پژوهشی.. 90

منابع و مآخذ. 91

پیوست ها 96

 

فهرست جداول

جدول3-1. نحوه امتیازبندی پرسشنامه مدیرت دانش… 65

 

 

جدول 3-2. تفکیک گویه ها در قالب ابعاد مدیریت دانش… 65

جدول3-3. نحوه امتیازبندی پرسشنامه اثربخشی عملکرد. 66

جدول3-4. نتایج روایی (تحلیل گویه) پرسشنامه مدیریت دانش… 66

جدول3-5. نتایج پایایی پرسشنامه (آزمون آلفای کرونباخ) مدیریت دانش… 67

جدول3-6 .نتایج روایی (تحلیل گویه) پرسشنامه اثربخشی عملکرد. 67

جدول3-7.نتایج پایایی پرسشنامه اثربخشی عملکرد. 68

جدول 4-1 : توزیع فراوانی و درصد کارکنان بر اساس جنسیت.. 71

جدول 4-2: توزیع فراوانی و درصد کارکنان بر اساس مدارک تحصیلی مختلف.. 71

جدول 4-3 : توزیع فراوانی و درصد کارکنان بر اساس سابقه خدمت.. 72

جدول 4-4. میانگین و انحراف معیار به دست آمده از ابعاد مدیریت دانش… 73

جدول 4-5. نتایج آزمون کولموگروف – اسمیرنوف.. 74

جدول شماره 4-6. نتایج آزمون رگرسیون خطی در بررسی تاثیر مدیریت دانش بر اثربخشی عملکرد کارکنان ادارات آموزش و پرورش شهرستانهای لامرد و مهر. 75

جدول 4-7.  مقایسه میانگین مدیریت دانش و ابعاد آن با سطوح کفایت مطلوب (Q3) 76

جدول شماره 4-8. نتایج آزمون رگرسیون خطی در بررسی تاثیر مولفه خلق دانش بر اثربخشی عملکرد کارکنان ادارات آموزش و پرورش شهرستانهای لامرد و مهر. 76

جدول شماره 4-9. نتایج آزمون رگرسیون خطی در بررسی تاثیر مولفه سازماندهی دانش بر اثربخشی عملکرد کارکنان ادارات آموزش و پرورش شهرستانهای لامرد و مهر. 77

جدول شماره 4-10. نتایج آزمون رگرسیون خطی در بررسی تاثیر مولفه تبادل دانش بر اثربخشی عملکرد کارکنان ادارات آموزش و پرورش شهرستانهای لامرد و مهر. 77

جدول شماره 4-12. بررسی نقش پیش بینی کنندگی  ابعاد مدیریت دانش در عملکرد کارکنان ادرات آموزش و پرورش شهرستان لامرد و مهر. 78

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...