2-2-1-5 VSAT. 32

2-2-1-6 سیستم‌هاییکپارچهبانکی.. 35

2-2-1-7 تلفنبانک… 36

2-2-2 اﻧﻮاعﺑﺎﻧﮑﺪاریاﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ… 36

2-2-2-1 ﺑﺎﻧﮑﺪاریﺧﺎﻧﮕﯽ.. 37

2-2-2-2 ﺑﺎﻧﮑﺪاریازراهدور. 37

2-2-2-3 ﺑﺎﻧﮑﺪاریاﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ.. 37

2-2-2-4 ﺗﻠﻔﻨﺒﺎﻧﮏ… 38

2-2-3 ﺧﺪﻣﺎتﺑﺎﻧﮑﺪاریاﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ… 38

2-2-3-1 دﺳﺘﮕﺎهﺧﻮدﭘﺮداز. 38

2-2-3-2 اﻧﺘﻘﺎلﻣﻨﺎﺑﻊاﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽازﻧﻘﻄﻪﻓﺮوش… 39

2-2-3-3 ﺧﺪﻣﺎتازراهدور. 39

2-2-3-4 ﮐﺎرﺗﻬﺎیﻫﻮﺷﻤﻨﺪ. 40

2-2-4 مقایسهبانکداریسنتیبابانکداریالکترونیکی.. 43

2-2-5 بانکداریالکترونیکیمصرف‌کننده (درسطحمشتری) 45

2-2-6 بانکداریالکترونیکیبینبانکی.. 50

2-2-6-1 کارت‌هایپلاستیکی (بانکی) دربانکداریالکترونیکی.. 52

2-2-7 ویژگیهایسیستم‌هایپرداختالکترونیکیمناسب… 54

2-3 پیشینهتحقیق.. 57

2-3-1پژوهش‌هایخارجی: 57

2-3-2 پژوهش‌هایداخلی : 58

 

فصلسوم: روشتحقیق

3-1 مقدمه. 61

3-2 روشپژوهش… 61

3-3 جامعهآماری.. 62

3-4 نمونهآماری.. 63

3-5 ابزارجمع‌آوریاطلاعات… 64

3-6 رواییوپایاییپرسشنامه. 66

3-6-1 تعییناعتبار(روایی)پرسشنامه. 66

3-6-2 تعیینپایایی(قابلیتاعتماد)پرسشنامه. 66

3-7 تجزیهوتحلیلآماری.. 68

 

فصلچهارم: تجزیهوتحلیلآماری

4-1 مقدمه. 71

4-2 توصیفداده‌ها 71

4-3 تحلیلداده‌ها 75

 

فصلپنجم: نتیجهگیریوپیشنهادات

5-1- مقدمه. 102

5-2 نتایجاستنباطی (نقدوبررسیفرضیات) 102

5-3 اوﻟﻮﯾﺖﺑﻨﺪیﻋﻮاﻣﻞﻣﺆﺛﺮﺑﺮﭘﺬﯾﺮشﺑﺎﻧﮑﺪاریاﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ… 110

5-4 پیشنهاداتکلی.. 111

5-5 محدودیت‌هایپژوهش… 112

 

 

منابع. 114

پیوست… 118

 

 

فهرست جداول

عنوان                                                                                         صفحه

جدول 3- 1 طیفلیکرت… 65

جدول 3- 2 ترکیبسوالاتپرسشنامه. 65

جدول 4-1: توزیعافرادبرحسبگروه‌هایسنی.. 71

جدول 4-2: توزیعافرادبرمبنایسطحتحصیلات… 72

جدول 4-3: توزیعافرادبرمبنایشغل.. 73

جدول 4-4: توزیعافرادبرمبنایمیزانآشناییباکامپیوتر. 73

جدول 4-5: توزیعافرادبرمبنایمیزانارتباطروزانهباکامپیوتر. 74

جدول 4-6: میانگینوانحرافمعیارنمراتمتغیرهایمربوطبهپذیرشبانکداریالکترونیکی.. 75

https://urlscan.io/result/5fa8bdd7-b381-41eb-b17c-cc837da84a7b/

 

جدول 4-7: آزمونتعییننرمالبودنمتغیرهایاصلیتحقیق.. 76

جدول 4-8: نتایجآزمونtتکنمونه‌ایبرایمتغیرمفیدبودنبانکداریالکترونیکی.. 77

جدول 4-9: میانگینوانحرافمعیارنمراتمفیدبودنبهتفکیکگروهسنی.. 77

جدول 4-10: نتایجآزمونتحلیلواریانسبرایمقایسهمیانگینمفیدبودنبینگروه‌هایسنی.. 78

جدول 4-11: میانگینوانحرافمعیارنمراتمفیدبودنبهتفکیکسطحتحصیلات… 78

جدول 4-12: نتایجآزمونتحلیلواریانسبرایمقایسهمیانگینمفیدبودنبینسطوحتحصیلات… 78

جدول 4-13: میانگینوانحرافمعیارنمراتمفیدبودنبهتفکیکمشاغل.. 79

جدول 4-14: نتایجآزمونتحلیلواریانسبرایمقایسهمیانگینمفیدبودنبینمشاغل.. 79

جدول 4-15: میانگینوانحرافمعیارنمراتمفیدبودنبهتفکیکمیزانآشناییباکامپیوتر. 79

جدول 4-16: نتایجآزمونتحلیلواریانسبرایمقایسهمیانگینمفیدبودنبینمیزانآشناییباکامپیوتر. 79

جدول 4-17: میانگینوانحرافمعیارنمراتمفیدبودنبهتفکیکمیزانارتباطروزانهباکامپیوتر. 80

جدول 4-18: نتایجآزمونتحلیلواریانسبرایمقایسهمیانگینمفیدبودنبینمیزانارتباطروزانهباکامپیوتر. 80

جدول 4-19: نتایجآزمونtتکنمونه‌ایبرایمتغیرسهولتاستفادهبانکداریالکترونیکی.. 80

جدول 4-20: میانگینوانحرافمعیارنمراتسهولتاستفادهبهتفکیکگروهسنی.. 81

جدول 4-21: نتایجآزمونتحلیلواریانسبرایمقایسهمیانگینسهولتاستفادهبینگروه‌هایسنی.. 81

جدول 4-22: میانگینوانحرافمعیارنمراتسهولتاستفادهبهتفکیکسطحتحصیلات… 82

جدول 4-23: نتایجآزمونتحلیلواریانسبرایمقایسهمیانگینسهولتاستفادهبینسطوحتحصیلات… 82

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...